2e Vinyl/CDs/Gear/Merchandise sale
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hansynld    posted on 10-07-2009 16:30
Na een succesvolle sale begin juni willen we nog een dag (misschien 2) organiseren ...meer info volgt later...datum tijd etc etc.

Astral Music gaat binnenkort verhuizen naar een nieuwe locatie in Haarlem en dit vinden we een goede aanleiding voor een uitverkoop. Het betreffen oudere releases op 12" vinyl en op cd van labels van Armada Music, Cloud 9 Music, Diverse Import labels en exclusieve items van Astral Music, Imports van 4Djs Only, voorraad van voormailige internet winkel Dance Grooves en voorraad van voormalige distribiteur Rhythm Import. Een groot gedeelte van de aangeboden voorraad heeft nooit bij een van de internet winkels van de genoemde bedrijven online gestaan. Kortingen tot 50% op de consumenten adviesprijs. Aanbiedingen op meer dan 10.000 items.Voor diegene die op zoek zijn naar een goede aantrekkelijke deal op 12" vinyl, dj merchandise zoals apparatuur en tassen is het een uitgelezen moment om hierbij aanwezig te zijn.

[MOD EDIT]
Word vast weer een gezellige dag Happy, laughing

Hans

[MOD EDIT: Mensen mogen hier reageren als ze geinterreseerd zijn.. Graag binnen een week de definitieve info. Een loze aankondiging heeft geen zin. Btw, dit is op het randje, de volgende keer EERST overleg met de Admins, aangezien dit een commerciele oproep is !]
Mod edit by Lead on 10-07-2009 16:50 (20%)

What do you think about 2e Vinyl/CDs/Gear/Merchandise sale ??

Vote :   

Seca    posted on 10-07-2009 17:46
H?h?, Tek-Zotic, jij rijd even? Cool
Nee, nu pas ik even ( heb er vorige keer al genoeg gehaalt?:p ).

Het was wel de moeite vorige keer! Zeker voor een trance-liefhebber Happy, laughing

Veel geluk met de verkoop Hans.
hansynld    posted on 10-07-2009 19:49
Dankje Seca...helaas kon ik er vorige keer niet bij zijn door mijn vakantie Thumbs Up
User edit by hansynld on 10-07-2009 @ 22:05:18 (1%)
yogum    posted on 11-07-2009 00:30
CD's, Gear, Merchandise misschien wel interesse... Ligt helemaal aan wat je hebt natuurlijk Happy, laughing En zal het dus in Nieuw Vennep zijn?
Tekhead    posted on 11-07-2009 19:44
Poster: hansynld
Dankje Seca...helaas kon ik er vorige keer niet bij zijn door mijn vakantie Thumbs Up

hopelijk zijn ze deze keer gerangschikt, dat is tenminste overzichtelijk en bevorderd de verkoop, heb me daar de vorige keer serieus aan geergerd.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
polly    posted on 12-07-2009 23:26
waar is het?
Tekhead    posted on 13-07-2009 11:21
Haarlem
polly    posted on 13-07-2009 12:08
mischien dat het wel de moeitje waard is om wat vinyl op de kop te kunnen tikken
aangezien ik nu nog maar 5 platen heb haha
Tekhead    posted on 13-07-2009 12:48
hoever ligt neede van antwerpen polly
Tekhead    posted on 13-07-2009 12:51
Poster: hansynld
Na een succesvolle sale begin juni willen we nog een dag (misschien 2) organiseren ...meer info volgt later...datum tijd etc etc.

Astral Music gaat binnenkort verhuizen naar een nieuwe locatie in Haarlem en dit vinden we een goede aanleiding voor een uitverkoop. Het betreffen oudere releases op 12" vinyl en op cd van labels van Armada Music, Cloud 9 Music, Diverse Import labels en exclusieve items van Astral Music, Imports van 4Djs Only, voorraad van voormailige internet winkel Dance Grooves en voorraad van voormalige distribiteur Rhythm Import. Een groot gedeelte van de aangeboden voorraad heeft nooit bij een van de internet winkels van de genoemde bedrijven online gestaan. Kortingen tot 50% op de consumenten adviesprijs. Aanbiedingen op meer dan 10.000 items.Voor diegene die op zoek zijn naar een goede aantrekkelijke deal op 12" vinyl, dj merchandise zoals apparatuur en tassen is het een uitgelezen moment om hierbij aanwezig te zijn.

[MOD EDIT]
Word vast weer een gezellige dag Happy, laughing

Hans

[MOD EDIT: Mensen mogen hier reageren als ze geinterreseerd zijn.. Graag binnen een week de definitieve info. Een loze aankondiging heeft geen zin. Btw, dit is op het randje, de volgende keer EERST overleg met de Admins, aangezien dit een commerciele oproep is !]
 Nu niet doen of je daar de deal van je leven gaat doen he, tassen en gear waren niet echt goedkoop hoor, vinyl viel nogal mee, en je kon ze wel voorbeluisteren, dat was een voordeel, en ook wat zeker moet gezegd worden, dat de verkopers daar aanwezig zeer behulpzaam en zeer vriendelijk waren, wat toch altijd aangenaam is.
polly    posted on 13-07-2009 15:37
Poster: Tekhead
hoever ligt neede van antwerpen polly

heel ver dat weet ik wel haha
zo'n 250 kilometer
Tekhead    posted on 13-07-2009 19:02
tegen friesland ? Neede
polly    posted on 13-07-2009 19:24
achterhoek. dichtbij enschede

This is an old Topic

No new postings for 5.917 days.
 Post CommentThat would be 197.2 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

280 Users online: 60 Guests (220 Unknown)
Pages generated today : 2.541
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.476.314