Hallo allemaal, Ik verkoop mijn Allen & Heath xone 62
Het is een super fijne mixer, met heerlijke filters. 4 bands eq, 6 kanaals.
Waarom doe ik hem weg, zal de eertse vraag zijn! Omdat ik 3 dj mixers heb en dat natuurlijk een beetje raar is! Hij is in nieuw staat.. geen krassen, geen andere gebruikssporen en heeft altijd afgedekt gestaan! De xone staat bekend om zijn heerlijke geluid, meteen de reden waarom ik hem gekocht heb. Natuurlijk staat hij klaar om getest te worden!
vraag prijs. 750 euro! Bieden mag natuurlijk ook!
Ook heb ik nog een Akiyama Mc-x 4 kanaals effecten mixer. Leuke mixer voor een leuke prijs! vraag prijs 175 euro! bieden mag ook!
What do you think about [TK]allen & heath xone 62 & akiyama mc-x ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.920 days. Post CommentThat would be 197.3 months or a whopping 16.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.