Poster: main
als ik jou was zou ik naar een pioneer dealer gaan of pioneer een mailtje sturen. (geen idee hoe of waar)
Poster: viva_la_bram
Maar als je alleen met midi wilt werken kan je beter een midi controller kopen dan 2x 400.
Poster: Stefjuuh
Als je geen opperbeste computer hebt, en de boel niet via ASIO instelt, dan heb je inderdaad een vertraging, zeker met scratchen...
Poster: TomCoenen
Dat betekent: Als je je pc goed instelt met de ASIO drivers, en een niet al te langzame laptop hebt, gaat het goed!?
Ik ga het morgenvroeg proberen in de winkel, Ik laat jullie dan mijn bevindingen weten
Gr Tom
Poster: Lead
Als je een degelijke computer neemt, maar daar ga ik wel van uit, heb je geen vertraging als je met de CDJ-400 via MIDI dj software wilt bedienen....
Behalve als je computer's geluidskaart niet goed/snel genoeg is. Maar bij een recente computer speelt dit eigenlijk niet. Denk dat iemand iets door elkaar gooit, of een hele oude en verkeerd afgestelde computer heeft gebruikt... Als dit al uit eerste hand komt.... Waarschijnlijk wordt er een roddel nagepraat.
Poster: TomCoenen
Ik heb een redelijk snelle pc, Ik gebruik de cdj400 via ASIO drivers (ik neem aan dat dat MIDI gebruik is??)
Mijn geluidskaart is een creative ExtremeMusic, ook een "snelle" soundkaart.
Maar ik gebruik de cdj's als geluidsuitgang, niet mijn pc.
Toch merk ik lichtelijk iets vertraging, bijna niet te meten, het is net het gevoel, als je je que punt instel, drukt op start, dan muziek.?
Bij cd gebruik is het starten van de muziek, samen met de "klik" van de play button!
Heel klein verschil!
Mischien dat ik nog wat instellingen moet wijzigen, mijn buffer van ASIO staat ingesteld met 4.9 ms vertraging. mischien dat het daar vandaan komt.
Meer testen volgt..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.