Poster: Roalin
Waar woon je?
Edit: Ik denk Spijkenisse
Poster: djmamo
ben misschien wel geintresseerd.
maar hoor graag van welke datum deze is (staat achter op de speler)
Poster: Mixt-Ape
Heb je foto's?
Poster: djdolivieira
Voor deze prijs hoef je niet meer achter op te kijken. Is een koopje. Als alles goed en degelijk aanvoeld kan je hem gewoon meenemen. En de datum die achter op staat zeg niks over de staat waar in hij verkeerd. Maak een afspraak met de verkoper en ga hem bezichtigen is altijd beter. Pas geleden ook gedaan met een CDJ1000MK2 ben gaan kijken allles zag er goed uit en voelde goed aan. Toen gelijk mee genomen.
Poster: djmamo
UHM....... als ik graag de datum wil weten dan wil ik dat, en kun jij een pleidooi houden over de prijs enz. maar dan heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.
En dat is toch een vraag van iemand die wel degelijk geintresseerd is.
Het enige wat je nu weer doet is onnodig het topic vervuilen.
Ben echt geintresseerd en wil graag weten welke productie datum op de speler zit.
Kan eventueel deze week langskomen voor de koop.
Poster: djdolivieira
Toch zal ik eerst gaan kijken want die datum zegt niets. Een apparaat kan gewoon 2 jaar in doos in een magazijn van een bepaalde winkel hebben gelegen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.