Poster: TheTapDanceR
ik zag net een Goldmember
Poster: jordy
tis dat je niet op pro kan
Poster: Gupy
Goldmember is pas vanaf € 1000,00
ik denk idd ook wel dat sponsors als bv pioneer denon etc beter zou werken... niet gezien het een slecht idee is (net zoiets als op pf. donateurs) maar... niet veel mensen zullen geld geven.. buiten het feit dat ze het willen of niet maar gewoon student zijn en al veel geld uitgeven aan apparatuur enzo, en dat hier geen zin in hebben...
maar nee heb je.. ja kun je krijgen
paypal = veilig... vaak mee gewerkt
een keer 180 euro overgemaakt... via de bang teruggehaalt, was alleen me euro aan paypal kwijt
Poster: NviePoster: jordy
ik denk idd ook wel dat sponsors als bv pioneer denon etc beter zou werken... niet gezien het een slecht idee is (net zoiets als op pf. donateurs) maar... niet veel mensen zullen geld geven.. buiten het feit dat ze het willen of niet maar gewoon student zijn en al veel geld uitgeven aan apparatuur enzo, en dat hier geen zin in hebben...
maar nee heb je.. ja kun je krijgen
sponsoring is je beeld vol met reclame.... 9 van de 10 keer dan
Poster: Nviegoogle adds !
sponsoring is je beeld vol met reclame.... 9 van de 10 keer dan
Poster: Gilles
Het is hier een prima forum, dat zal ik als eerste stellen.
Maar in het verleden heb ik op fora gezeten die ook premium en gold memberships introduceerden na donaties. Deze fora heb ik van gezellig naar kale kloten fora zien veranderen.
Hopelijk overkomt het dit forum niet. Ik snap best dat servers etc dure hobby zijn maar zoek het dan eerder in sponsorship als in betalende leden.
mijn 2 CC