Poster: Ilja
Ik heb tot nu toe ( draai 4 maanden ) bij een redelijk grote discotheek even mogen invallen toen een DJ even weg moest ( dus ook voor de overgang gezorgd ).?
Waar ik op hoop is zoals ik meerderen zie beginnen, 150 / 200 per avond.
Begrijp ik.? Maar we zullen zien, en ik zeg duidelijk per avond en niet per uur.???
En ik droom nooit maar probeer het hoogst haalbare te halen en niet alleen maar blijven hopen.
Ik heb tot nu toe ( draai 4 maanden ) bij een redelijk grote discotheek even mogen invallen toen een DJ even weg moest ( dus ook voor de overgang gezorgd ).?
Waar ik op hoop is zoals ik meerderen zie beginnen, 150 / 200 per avond.
Thanks voor jullie tips. met Produceren ga ik vanaf oktober beginnen ( dan heb in mijn Korg ). ?Maar ik blijf het bij toko's bij mij in de buurt proberen want al tijdens die inval beurt was het een fantastisch gevoel om voor het publiek te staan?.
Thanks voor jullie tips. met Produceren ga ik vanaf oktober beginnen ( dan heb in mijn Korg ). ?Maar ik blijf het bij toko's bij mij in de buurt proberen want al tijdens die inval beurt was het een fantastisch gevoel om voor het publiek te staan?.
Poster: Stagiar
Zonder Korg kun je ook al produceren hoor.
Maar wat vaker gezegd is klopt, eerst muziek maken en gedraaid worden door de groten. Pas dan gaan labels en agency's naar je kijken. Als je daarna een rits producties af kunt leveren die ergens op slaat en kwalitatief gelijk is aan de rest van de producties gaan ze met je praten.
Keihard knokken en vies veel geluk hebben dus