Awakenings Dj Fokko Veroot verleden
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 06-07-2009 16:32
Dj Fokko Versloot is overleden na een ongeval. Afgelopen zaterdag middag is hij overleden na een val door een glazen tafel, vermoedelijk na een epileptische aanval. 2 vriendinnen vonden hem thuis. Fokko, 26 jaar jong, ?stond vorige week nog op het festival Awakenings.

Tragische.........................................................Cool zo jong....................Unhappy
Mod edit by Lead on 07-07-2009 18:57 (1%)

What do you think about Awakenings Dj Fokko Veroot verleden ??

Vote :   

TheDutchDecks    posted on 06-07-2009 16:38
valt op dat dit soort dingen eerst in de De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22)
en vervolgens maakt iemand er een topic over net zoals bij MJ.
maar het is inderdaad veel te jong.... R.I.P
sanderk    posted on 06-07-2009 17:27
Veel te vroeg?heen gegaan !!!?
??
Stefjuuh    posted on 06-07-2009 18:26
Maar dit topic is terecht. Ik ben geen fan, sterker nog, heb die naam denk ik 1 keer eerder gehoord!
Maar dit is een DJ forum, en geen MJ..

Op je 26ste, heb ik nog 8,5 jaar... echt te vroeg!
main    posted on 06-07-2009 18:34
26 jaarCool?
m'n broer?was naar awakenings geweest...
wel tragisch dat je dood gaat in de mooiste tijd van je leven..
TheDutchDecks    posted on 06-07-2009 18:39
Poster: Stefjuuh
Maar dit topic is terecht. Ik ben geen fan, sterker nog, heb die naam denk ik 1 keer eerder gehoord!

Maar dit is een DJ forum, en geen MJ..

Op je 26ste, heb ik nog 8,5 jaar... echt te vroeg!

dat zeg ik ook niet ik zeg alleen dat dit soort dingen eerst in de late leeuw corner
komen en dat er daarna een apparte topic van gemaakt wort.
Sebasz    posted on 06-07-2009 20:39
Kijk dat er over MJ nog een topic wordt geopend snap ik, de hele wereld kende hem en zijn muziek....
No offence, maar why de fck zou je hier een topic over maken? De meesten hebben nog nooit wat over hem gehoord en moeten nu ineens gaan rouwen ofzo...?

Begrijp me niet verkeerd maar best wel een beetje nutteloos om zo'n topic te openen. Hoe vervelend het ook is voor zijn familie en hemzelf
ccc    posted on 06-07-2009 20:54
Komop jongens.
tom-j    posted on 06-07-2009 21:31
Poster: Sebasz
Kijk dat er over MJ nog een topic wordt geopend snap ik, de hele wereld kende hem en zijn muziek....
No offence, maar why de fck zou je hier een topic over maken? De meesten hebben nog nooit wat over hem gehoord en moeten nu ineens gaan rouwen ofzo...?

Begrijp me niet verkeerd maar best wel een beetje nutteloos om zo'n topic te openen. Hoe vervelend het ook is voor zijn familie en hemzelf

zullen wij ook eens?zeggen als jij onverwacht en op een verschrikkelijke manier dood gaatCool
als iemand er nou behoefte aan heeft dat even kwijt te kunnen of dit gewoon wil melden, so what?
TheDutchDecks    posted on 06-07-2009 21:37
@ iedereen dat gaat weer veel tever van de topic af..
het enige wat ermee bedoelt wort is dat er wel meer mensen dood gaan hoe lullig het ook klinkt.
dan zou je in theorie die man die dood geslagen is door een taxi chaufeur en de jonge die van de brug af sprong 2 apparten topic's van kunnen maken alleen dat gaat tever.
daarom hou het bij echt bekende mensen en deze valt er helaas buiten.
dus geen gezeur er meer over terug on topic Cool
Sebasz    posted on 06-07-2009 22:51
Poster: tom-j

zullen wij ook eens?zeggen als jij onverwacht en op een verschrikkelijke manier dood gaatCool
als iemand er nou behoefte aan heeft dat even kwijt te kunnen of dit gewoon wil melden, so what?

Ga dan voortaan meteen van iedereen die overleden is een topic maken Cool
main    posted on 06-07-2009 22:52
wat een gebullshit hier.

gewoon niet reageren als je dit bullshit vind en anders kun je hier even rip ofzo neerzetten. of wat je wil.

r.i.p.
timmy90    posted on 06-07-2009 23:19
kende hem niet, maar tis zo jong!
?R.I.P.
kuituhh    posted on 07-07-2009 00:30
zeker veels te jong! Rust zacht en hoop dat ze daarboven ook turntables hebben !
Spin that Sh!t BAM!
ArCee    posted on 07-07-2009 10:22
Topic is gewoon uit respect. Of hij nou dj was of niet, 26 in het algemeen veel te jong om heen te gaan. Omdat dit een dj forum is en hij dj was staat het hier.
Wel weer erg tekenend dat er alleen op dit forum een aantal lieden zitten die op deze manier denken te moeten reageren.
Gelukkig zegt het alles over deze mensen en niet iets over het forum in het algemeen.
the_enforce    posted on 07-07-2009 10:38
awakenings ja...
Nooit gedacht dat dat een van zijn laatste parties waren!
Zo jong!Unhappy
R.I.P(L)
Dolivieira    posted on 07-07-2009 11:03
Ken hem niet, Maar toch veels te jong. Ging vroeger vaak naar Awakenings maar toen mog hij nog niet komen daar.?
Sta je net voor een grote doorbraak. Leven is soms HARD

Maar Rest in Peace. ??
Alert : Dubbelposting verwijderd, gebruik EDIT en geen REPLY op jezelf !
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Mod edit by Lead on 07-07-2009 14:31 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 5.897 days.
 Post CommentThat would be 196.6 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

226 Users online: 115 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 81.772
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.809