[M] Mijn Power mix. (LET NIET OP BEGIN)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

b-shock    posted on 06-07-2009 14:05
Heyyy! Hier een kleine power mix van mijn kant! Ik denk ik laat ook maar is een keer iets van me horen. Let niet op het begin dat stuk is niet gesyncd.Enjoy! (was beetje in kermis stemming door Kermis Best:p vandaar de naam Kermis Power mix Winking my eye )

http://www.youtube.com/watch?v=nYiUYd05b_M

What do you think about [M] Mijn Power mix. (LET NIET OP BEGIN) ??

Vote :   
Mon-D    posted on 06-07-2009 14:10
Beetje beatmatching oefenen kan geen kwaat! Je speelt beetje te veel met je ceu knop als je dat wat mindert en het beatmatching onder de knie krijgt zal het wel goedkomen denk ik, maar je moet zowiezo veel oefenen! en ja de muziek iedereen heeft zijn smaak..

Op wat voor set draai je?
User edit by Mon-D on 06-07-2009 @ 14:11:54 (26%)
main    posted on 06-07-2009 14:11
jij houdt wel van loops gebruiken en cue'en h? =p

wel prima hoor. maar idd t begin is niet echt sync
Twello    posted on 06-07-2009 14:19
man dat begin....

Cool
b-shock    posted on 06-07-2009 14:27
Poster: Mon-D
Beetje beatmatching oefenen kan geen kwaat! Je speelt beetje te veel met je ceu knop als je dat wat mindert en het beatmatching onder de knie krijgt zal het wel goedkomen denk ik, maar je moet zowiezo veel oefenen! en ja de muziek iedereen heeft zijn smaak..

Op wat voor set draai je?
 \

Deze is gemaakt met BCD 3000 maar heb sinds kort 2x Reloop RMP-1 1x Reloop IQ-2. Winking my eye
Mixt-Ape    posted on 06-07-2009 14:36
Klinkt niet slecht, maar het kan altijd beter. Als je nog veel oefent komt het wel inorde!!!Happy, laughing
b-shock    posted on 06-07-2009 14:49
Poster: Mixt-Ape
Klinkt niet slecht, maar het kan altijd beter. Als je nog veel oefent komt het wel inorde!!!Happy, laughing
 heb je nog tips?Happy, laughing
DJADMIN    posted on 06-07-2009 14:56
Zoals eerder gezegd,

Simpel is vaak al lastig zat, je hebt nu te vaak vocalen door elkaar lopen....en 't klinkt erg onrustig...werk aan de winkel, hoewel ik t idee wel leuk vind !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
b-shock    posted on 06-07-2009 15:22
Poster: DJADMIN
Zoals eerder gezegd,

Simpel is vaak al lastig zat, je hebt nu te vaak vocalen door elkaar lopen....en 't klinkt erg onrustig...werk aan de winkel, hoewel ik t idee wel leuk vind !

Idd. Beatmatchen is het moeilijkste wat er is. daarom. ik oefen iedere dag in hoop dat het ooit foutloos gaat. maar ik heb een manier van beatmatchen zoals in de mix. ik weet geen andere technieken.
Mixt-Ape    posted on 06-07-2009 15:54
Poster: b-shock
heb je nog tips?Happy, laughing

Zoals al gezegd: match je beats nauwkeuriger, en hou het gewoon simpel! Eerst zie je dat je beats gematched zijn, je zorgt ervoor dat je maten uitkomen, zodat je een deftige 'basis'-mix kan maken.
b-shock    posted on 06-07-2009 16:25
Poster: Mixt-Ape

Zoals al gezegd: match je beats nauwkeuriger, en hou het gewoon simpel! Eerst zie je dat je beats gematched zijn, je zorgt ervoor dat je maten uitkomen, zodat je een deftige 'basis'-mix kan maken.

Oke. Winking my eye Thanks
main    posted on 06-07-2009 17:19

Idd. Beatmatchen is het moeilijkste wat er is. daarom. ik oefen iedere dag in hoop dat het ooit foutloos gaat. maar ik heb een manier van beatmatchen zoals in de mix. ik weet geen andere technieken.

wat voor 'techniek' gebruik je nu dan?

gewoon goed luisteren en met jog wheel matchen?
b-shock    posted on 07-07-2009 08:25
Poster: main

wat voor 'techniek' gebruik je nu dan?

gewoon goed luisteren en met jog wheel matchen?

als een rustig stuk begint in de track die je hebt opstaan de volgende (je hebt dan al het goede punt uit het andere nummer van Deck B) aanzetten en drukken op ''sync'' en zo maak ik dan beetje overgangen.Winking my eye
Bootstrap    posted on 07-07-2009 10:04

als een rustig stuk begint in de track die je hebt opstaan de volgende (je hebt dan al het goede punt uit het andere nummer van Deck B) aanzetten en drukken op ''sync'' en zo maak ik dan beetje overgangen.Winking my eye

Zo kan het natuurlijk Happy, laughing Ik deed het ook op deze manier toen ik begon met mijn bcd3000. Het is eigenlijk niet te doen om met die controller handmatig te beatmatchen.. Het kan wel met die +/- knopjes, maar de jogwheel is er veel te klein voor. Ik zou gewoon lekker gaan oefenen met je reloops Happy, laughing Dan komt het allemaal wel goed.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
main    posted on 07-07-2009 10:07
tja zit wat in, maar vind op sync drukken niet echt beatmatchen eerlijk gezegd.
tairip    posted on 07-07-2009 10:14
Het is niet mijn ding, vind het ook niet echt lekker gaan meestal. Voornamelijk die rapas del kutnummer vind ik erg ruk gemixed erg irritant dat door die mooie zang een rappa pappa sample heen zit, daarna mis je het punt om van de acapella naar het nummer te gaan.
Mod edit by tairip on 07-07-2009 10:15 (35%)
b-shock    posted on 07-07-2009 14:39
Poster: main
tja zit wat in, maar vind op sync drukken niet echt beatmatchen eerlijk gezegd.

klopt. daarom ben ik ook overgestapt op table top Winking my eye
sethie    posted on 20-07-2009 09:36
Wtf!?!?! dat begin, niet gebeatmatcht en dat geceuConfused!!?!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

256 Users online: 63 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 19.747
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.493.520