Poster: Mon-D\
Beetje beatmatching oefenen kan geen kwaat! Je speelt beetje te veel met je ceu knop als je dat wat mindert en het beatmatching onder de knie krijgt zal het wel goedkomen denk ik, maar je moet zowiezo veel oefenen! en ja de muziek iedereen heeft zijn smaak..
Op wat voor set draai je?
Poster: Mixt-Apeheb je nog tips?
Klinkt niet slecht, maar het kan altijd beter. Als je nog veel oefent komt het wel inorde!!!
Poster: DJADMIN
Zoals eerder gezegd,
Simpel is vaak al lastig zat, je hebt nu te vaak vocalen door elkaar lopen....en 't klinkt erg onrustig...werk aan de winkel, hoewel ik t idee wel leuk vind !
Poster: b-shock
heb je nog tips?
Poster: Mixt-Ape
Zoals al gezegd: match je beats nauwkeuriger, en hou het gewoon simpel! Eerst zie je dat je beats gematched zijn, je zorgt ervoor dat je maten uitkomen, zodat je een deftige 'basis'-mix kan maken.
Idd. Beatmatchen is het moeilijkste wat er is. daarom. ik oefen iedere dag in hoop dat het ooit foutloos gaat. maar ik heb een manier van beatmatchen zoals in de mix. ik weet geen andere technieken.
Poster: main
wat voor 'techniek' gebruik je nu dan?
gewoon goed luisteren en met jog wheel matchen?
als een rustig stuk begint in de track die je hebt opstaan de volgende (je hebt dan al het goede punt uit het andere nummer van Deck B) aanzetten en drukken op ''sync'' en zo maak ik dan beetje overgangen.
Poster: main
tja zit wat in, maar vind op sync drukken niet echt beatmatchen eerlijk gezegd.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.