Lied gezocht! (Genre: Dance/Disco)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThierryGeldof    posted on 05-07-2009 23:14
Hoi, ik zoek een liedje die begint met een intro waarin je de dj zelf geloof ik iets hoort zeggen. Ik kan me er maar 1 zin van herinneren en dat is iets met 'The place to be...'
Het lied is het genre dance/disco gelook ik... :P
Ik hoop dat iemand het liedje snel voor me vind want ik kan hem niet vinden, alvast bedankt... Happy, laughing

What do you think about Lied gezocht! (Genre: Dance/Disco) ??

Vote :   

nils7    posted on 06-07-2009 00:16
Weet het niet zo precies maar volgens mij kom je met DJ Kool een heel eind Winking my eye
harveyaldante    posted on 06-07-2009 02:45
het wat mij zo binnen schiet is of een remix van let me clear my throat of van it's like thatlet me clear my throat is van dj kool?en it's like that is van run dmc?beide zijn vaker geremixed dan stoeptegels die er liggen in de wereld?dus als je misschien iets over de opbouw van de track of een soort van melodie lijntje kan na bootsen komen we al een heel stuk verder
DJADMIN    posted on 06-07-2009 09:26
Nope,

is de remix van bodyrox....heet it's like my bodyrox !

''one two three, in the place to be....''
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Bartjens    posted on 06-07-2009 09:34
Poster: DJADMIN
Nope,

Er zij zoveel versie's van gemaakt toen, het origineel is Run DMC vs. Jason Nevins - It's Like That
www.djbrowbeat.com
harveyaldante    posted on 06-07-2009 12:30
Nope,

hahhawat grappig dat jij meteen weet welke hij bedoeld?als ik nog zou zegik zoek een track waarin ze zeggenYES!!!weet je dan ook welke ik bedoelwant als je dat kan?wil ik vaker gebruik maken van je telepathische krachten
Bouncy    posted on 06-07-2009 12:54
Poster: harveyaldante

hahhawat grappig dat jij meteen weet welke hij bedoeld?als ik nog zou zegik zoek een track waarin ze zeggenYES!!!weet je dan ook welke ik bedoelwant als je dat kan?wil ik vaker gebruik maken van je telepathische krachten

Dan hoef je hem nog niet zo af te katten...
Bartjens    posted on 06-07-2009 13:03
Poster: harveyaldante

Hehe lol, wel een beetje aanvallende reactie :P
Hij bedoeld het tog goed, net zo goed dat jij de ts wil helpen wil Admin dat ook Cool
www.djbrowbeat.com
harveyaldante    posted on 06-07-2009 18:01
Poster: Bartjens

Hehe lol, wel een beetje aanvallende reactie :P
Hij bedoeld het tog goed, net zo goed dat jij de ts wil helpen wil Admin dat ook Cool

maar deze heer zegt meteen nee dat is hem niet want het is it's like my body rox?terwijl in die track de sample van run dmc wordt gebruikt terwijl die ook in een milioen andere tracks zittenen daarbij kan het ook zijn dat het die van dj kool is?of zit ik verkeerd ?

DJADMIN    posted on 06-07-2009 18:24
Ik reageerde zo omdat ik geen sample / nummer ken van DJ Kool, die is er naar mijn weten niet. Kan natuurlijk wel zo zijn, ik heb ook niet alles. Dus daarom nope, en mijn suggestie. Het is hier een open minded forum, ofwel je wil geholpen worden of....
ThierryGeldof    posted on 06-07-2009 18:44
Dankje iedereen, ik heb em gevonde: http://www.youtube.com/watch?v=LraIvunn97E
Het was idd Run DMC vs Bodyrox - It's like my bodyrox
DJADMIN    posted on 06-07-2009 19:48
Poster: ThierryGeldof
Dankje iedereen, ik heb em gevonde: http://www.youtube.com/watch?v=LraIvunn97E
Het was idd Run DMC vs Bodyrox - It's like my bodyrox

Ik dacht al dat ik helderziend was Cool
Bartjens    posted on 06-07-2009 20:50

Ik dacht al dat ik helderziend was Cool

lol Happy, laughing
www.djbrowbeat.com

This is an old Topic

No new postings for 5.924 days.
 Post CommentThat would be 197.5 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

278 Users online: 58 Guests (220 Unknown)
Pages generated today : 2.369
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.476.142