Poster: lightstar
Zelf draai ik ook met 400tjes maar ik weet aardig hoe de 1000 voelt. Maar ik denk wat het eerste is wat je op gaat vallen is dat hij veel steviger aanvoelt. Vooral de cue en play knoppen. voor de rest kan je bij de 1000 je jog gevoeligheid aanpassen en dit?heeft de 400 niet. De gradaties die de 1000 heeft zijn dacht ik 10% en wide dus 100% dus je mist de 2 stappen die de 400 wel heeft. Voor de rest zit er qua bediening niet heel erg veel verschil tussen bijde dit omdat het allebij ook pioneer is. Ik weet niet met zekerheid te zeggen dat wat ik nu allemaal vertel waar is maar naar mijn idee wel En anders wordt het wel weer gecorigeerd hoop ik:P
Je hebt iniedegeval nu alvast iets en voor de rest komt het denkk ik wel.
Poster: Stefjuuh
Als je iets niet zeker weet over de pitchwaardes, zeg dan maar beter niets...
Je gaat missen: Klikje bij 0% pitch, snelle eject, (duurt even voor hij hem eruit spuugt!) snel je cd pakken. (Je moet hem er wat verder instoppen voor hij hem inslikt)
Je gaat houden van: grotere jog (gewoon lekker zwaar zetten) groter scherm, grotere playknoppen.
Qua benden en alles, gewoon even omschakelen, na je 2de overgang heb je dr al geen last meer van!
Poster: nils7
Je vergeet de wave
Poster: Stefjuuh
Minder irritant dan dat ze dat soort dingen vragen terwijl je net een loopje bouwt...
Poster: harveyaldante
voor die gene die een cdj in bezit hebbenals je loop in en loop out?TEGELIJK in druktkrijg je een automatische 4 beats loop
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.