Hier mijn Aller eerste mix Ben vergeten track list te maken! Maar volgende keer staat die er wel bij! Ik zou graag OPBOUWENDE kritiek krijgen Zo leer je nog wat? "Mixtape"
Hoor van jullie GR
HOUSE/ELECTRO
User edit by BrainBeat on 03-07-2009 @ 22:49:14 (73%)
What do you think about Brain Beats mix tape june 09 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zal er eens goed naar luisteren Met welke apparatuur heb je het gemixt? Ook leuk om te weten En voortaan kun je beter je link klikbaar maken. Dat doe je door hem te selecteren en dan op het kettingkje bovenaan te klikken.
Ik vind hem wel lekker hoor Af en toe zit je er een beetje naast met beatmatchen en ook de opbouw van nummers loopt af en toe niet helemaal gelijk volgens mij. Voor de rest wel lekkere platen ook
Poster: BrainBeat Quote ook de opbouw van nummers loopt af en toe niet helemaal gelijk
Zal wel een stomme vraag zijn maar Hoe bedoel je dat?
Hmm misschien was ik niet echt duidelijk Ik bedoel bijvoorbeeld het stukje bij 13:45, het zou mooier zijn als de eerstre track dan nog langer doorliep totdat de 2e track overgaat in de melodie. Op die manier loopt de 'opbouw' van de tracks gelijk en klinkt de overgang natuurlijker
No new postings for 5.924 days. Post CommentThat would be 197.5 months or a whopping 16.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.