Poster: Rusty04
Wat is de (gemiddele) kostprijs van die dingen? (in't kort: how much $$ did you pay?)
Poster: djjh
als de axis 9 te duur is. kun je ook de axis 4 pakken. is dezelfde cd speler, maar zonder effecten. en hij kost rond de 180 euro.
Poster: Dj_Fantasy
Ben je er zeker van dat je een dubbele cd-speler wilt?Want ik ben hier ook mee begonnen..en ga nu van miserie overstappen naar timecode vinyl met draaitafels..
Poster: Dj_Fantasy
als je de axis 9 wilt halen, kun je net zogoed ook kijken naar een 2de handse Pioneer CDJ 200..De cdj 100 3 efx meer
Poster: main
effecten op mixers is niet echt gehyped. (vind ik zelf persoonlijk) voor de rest ben ik het wel deels met je eens.
maar?je moet zelf beslissen wat jou het best lijkt. ga een keer naar een winkel waar ze dj gear verkopen en probeer wat dingen uit.
Poster: JollyJunkie
Mwa, niet gehyped, maar wel gehyped als je nog geen effecten op je spelers hebt!
Poster: feestbeest
Dubbel?!Ik heb zelf ook een(reloop)in een woord SUCKS!
je kan ook gewoon voor 170,-(per stuk)?twee mooie tabele tops kopen
Of spaar iets langer door (dit zou ik persoonlijk doen...)
Grz!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.