Summer Dance Party DJ Contest 2009 (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jorrit    posted on 02-07-2009 16:19
DJ-Resource leden!
Ook dit jaar organiseert de Summer Dance Party een DJ contest. De winnaar zal een groot outdoor-feest (house georienteerd) opnen, voor enkele nationale top-DJ's!
Zie hier onder het perbericht, en meld je aan!
Regionale DJ Contest van start

Finale tijdens Summer Dance Party Aalsmeer op 15 augustus

De Summer Dance Party organiseert voor de jubileum editie van de Summer Dance Party voor de 10e keer een grote regionale DJ Contest. Net als voorgaande jaren vindt de finale van deze zoektocht naar DJ-talent plaats tijdens het middagprogramma van de Summer Dance Party. Het grote openlucht dansfeest wordt dit jaar op zaterdag 15 augustus gehouden, op het Surfeiland in Aalsmeer. Inschrijven voor de contest kan tot 19 juli.

Vorig jaar was de contest een groot succes. Meer dan 30 kandidaten deden verspreid over vier lokaties mee aan de voorrondes. Tijdens een spannende strijd in Aalsmeer, Amstelveen, Hoofddorp en Uithoorn, werden uiteindelijk vier finalisten gekozen. Het was de 18-jarige Robin Fett uit Amstelveen die tijdens de zonnige finale de meest overtuigende set neerzette. De jury beloonde dit met de hoofdprijs, waarna hij ?s avonds de Summer Dance Party mocht openen.

De voorrondes worden dit jaar gehouden in Aalsmeer en Mijdrecht. De kandidaten maken een live mix van ongeveer 30 minuten, die wordt beoordeeld door een deskundige jury. De jury beoordeelt de deejays op diverse punten zoals orginaliteit, techniek en muziekkeuze. De deelnemers hebben de keuze uit mixen met cd?s en vinyl.

De finale van de contest vindt wederom plaats tijdens het middagprogramma van de Summer Dance Party op zaterdag 15 augustus. Net als voorgaande jaren wordt het Surfeiland omgetoverd tot zomers paradijs. De deejays draaien op het grote podium met uitzicht op het dansende publiek en de Westeinderplassen. Boven het publiek op het strand komt een grote stellage vol licht en geluid te hangen. De winnaar van de contest is ?s avonds de openings-act.

Er wordt bij deze contest gezocht naar een zomerse DJ. Voor de deelnemers is het erg belangrijk dat ze in hun set rekening houden met de setting van het event: een zomers strandfeest. Aanmelden kan de komende weken via e-mail op contest@summer-dance-party.nl . Bij teveel aanmeldingen wordt er vooraf een selectie gemaakt, en kan de kandidaten om een mix-cd worden gevraagd.  
Mod edit by Jorrit on 02-07-2009 16:20 (3%)

What do you think about Summer Dance Party DJ Contest 2009 ??

Vote :   

justjustin    posted on 22-07-2009 12:52
Poster: Djdre
ik moet vrijdag 24 juli in AllroundCool
DJ Naam : Ace Andrew

Ook in mijdrecht? me 2
Snoey    posted on 22-07-2009 16:12
Ik heb nog niks ontvangen :P

Betekent dat voor mij dan dat ik definitief niet mee mag doen?
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 22-07-2009 @ 16:12:38 (100%)
Jorrit    posted on 22-07-2009 16:57
Poster: Snoey
Ik heb nog niks ontvangen :P

Betekent dat voor mij dan dat ik definitief niet mee mag doen?
 Dat is vreemd, iedereen hoort wat ontvangen te hebben, jij ook. Ik stuur je even een pm Thumbs Up
remco87    posted on 22-07-2009 20:02
Poster: Jorrit
Dat is vreemd, iedereen hoort wat ontvangen te hebben, jij ook. Ik stuur je even een pm Thumbs Up

Ook ik heb nog niks gehoord
Jorrit    posted on 22-07-2009 20:55
Poster: remco87

Ook ik heb nog niks gehoord
 Zou je mij even kunnen PM'en met welke naam je je hebt opgegeven? Kan zijn dat je buiten de selectie bent gevallen vanwege je woonplaats, maar ook dan had je een mailtje moeten krijgen...
Ilja    posted on 22-07-2009 21:50
Ik heb aangegeven Bon ami in Aalsmeer 30 juli, waneer krijg ik iets te horen.?Cool
Jorrit    posted on 22-07-2009 22:20
Poster: Ilja
Ik heb aangegeven Bon ami in Aalsmeer 30 juli, waneer krijg ik iets te horen.?Cool
 Zodra iedereen gereageerd heeft. (sommige mensen geven zich op, en laten vervolgens niks meer van zich horen...)
Stefjuuh    posted on 23-07-2009 08:45
Poster: Djdre
ik moet vrijdag 24 juli in AllroundCool
DJ Naam : Ace Andrew

En ik ook! Ik draai onder Re-beat!

@ Ilja, jammer dat ik op vakantie ben... Was graag gekomen anders!
Kevinova    posted on 23-07-2009 13:12
Shit, ben ik weer te laat. Rot vakanties ook altijd 8-) Ging 2e weg en ben vanmorgen thuisgekomen...
kippebotje    posted on 23-07-2009 13:18
Ik kom vrijdag even kijken in allround.
en ga ook proberen om ff in bon ami te komen kijken als het kan tenminste :p
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Jorrit    posted on 23-07-2009 14:30
Poster: kippebotje
Ik kom vrijdag even kijken in allround.

en ga ook proberen om ff in bon ami te komen kijken als het kan tenminste :p
 Waarom doe je niet mee?
kippebotje    posted on 23-07-2009 17:22
Poster: Jorrit
Waarom doe je niet mee?

Omdat ik de 15de in chersonissos zit.
dus als k een van de voor rondes zou winnen(waarvan de kans klein zou zijn denk k xD) zou ik als nog niet mee kunnen doen met de finale.
Ilja    posted on 23-07-2009 22:12
Wacht mijn conformatie af voor Bon ami, kan niet wachten om mijn kunsten te laten zien.?Cool
justjustin    posted on 25-07-2009 01:48
dj re-beat heeft gewonnen vooronde mijdrecht!! ik niet hellaas, wel leuk commentaar!!
Ilja    posted on 25-07-2009 07:56

Re-beat gefeli. ? Wat voor style heb je gedraait ?
@Jorrit
Ik wacht op een bevestiging of ik 30 juli kan draaien.
Stefjuuh    posted on 25-07-2009 08:34
Poster: justjustin
dj re-beat heeft gewonnen vooronde mijdrecht!!

Jeeeej! Happy, laughing

Ik heb lekker house gedraait, en ik denk dat je het laatste blokje van startpost in je achterhoofd moet houden.

Zelf ben ik vanaf maandag tot 10 augustus in Portugal, ik wens alle andere kandidaten succes!
User edit by Stefjuuh on 25-07-2009 @ 08:36:03 (14%)
justjustin    posted on 25-07-2009 09:00
Commentaar op mijn mix:

+ Plaatkeuze (ook gelijk het minpunt)
+ Eigen style
+ Niet te uitbundig maar wel zelfverzekerd achter de dj booth

- Plaatkeuze ( misschien iets te underground/niet commercieel, Waren er niet zeker van of mijn style bij het publiek van het feest past.
- Een verschrikkelijke overgang (voor mijzelf en de mensen die ik mee had genomen want de rest hoorde het blijkbaar niet)

Verder was het rustig maar wel gezellig...Succes iedereen! en zeker stef omdat je me verslagen hebt Winking my eye...
kippebotje    posted on 25-07-2009 09:33
Als eerst nog een keer gefeliciteerd stefCool

Ik heb de bekend making gefilmpt, deze zou ik later ff posten eerst moet ik um even verkleinen.

*edit*

Klik het filmpje
User edit by kippebotje on 25-07-2009 @ 10:42:18 (24%)
justjustin    posted on 25-07-2009 11:05
Hier mijn laatste plaat

en wie was nou de gene tussen wie ze zaten te twijfelen Winking my eye... hahaha
User edit by justjustin on 25-07-2009 @ 11:15:57 (100%)
Jorrit    posted on 25-07-2009 11:15

Re-beat gefeli. ? Wat voor style heb je gedraait ?
@Jorrit
Ik wacht op een bevestiging of ik 30 juli kan draaien.
 Ik heb van jou anders vreemd genoeg twee mailtjes gehad, een waarin je zegt 30 juli, en een waarin je zegt 31 juli. Dingen als dat, en mensen die niet reageren maken het er niet makkelijker op een indeling te maken.
Stefjuuh    posted on 26-07-2009 16:59
Poster: justjustin
Commentaar op mijn mix:

+ Plaatkeuze (ook gelijk het minpunt)
+ Eigen style
+ Niet te uitbundig maar wel zelfverzekerd achter de dj booth

- Plaatkeuze ( misschien iets te underground/niet commercieel, Waren er niet zeker van of mijn style bij het publiek van het feest past.
- Een verschrikkelijke overgang (voor mijzelf en de mensen die ik mee had genomen want de rest hoorde het blijkbaar niet)

Verder was het rustig maar wel gezellig...Succes iedereen! en zeker stef omdat je me verslagen hebt Winking my eye...

Dr zat inderdaad een hobbeltje in die overgang, maar het viel me niet echt op als ZWAAR ernaast..
Bartjens    posted on 27-07-2009 08:32
Stef, Congrats!! Donderdag mag ik Cool
www.djbrowbeat.com
Djdre    posted on 27-07-2009 15:22
Stef Congratz verdiend gewonnen ! succes op surfeiland ik doe volgend jaar weer mee
Ilja    posted on 27-07-2009 16:50
Sta te trappelen voor Donderdag. ga heel iets aparts laten horen.? Cool
justjustin    posted on 27-07-2009 16:53
Sta te trappelen voor Donderdag. ga heel iets aparts laten horen.? Cool

Nieuwsgierig!!! Waar is het? kan je komen kijken?

207 Users online: 88 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 32.091
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.725.482