Poster: Stefjuuh
Naam: Maddik? Eron? Even snel, simpel, maar doeltreffend..
Mij is ooit een M-Audio Fast Track Pro aanbevolen:
Niet in bezit, maar waarschijnlijk wel DE optie als ik een soundcard ga kopen
Als Midi keyboard kan je ook weg met een Korg Nanokey, verkrijgbaar voor een eurotje of 50. Er zitten verder geen toewijsbare potmetertjes op. Wil je deze wel, denk ik dat elke keyboard wel zijn werk zal doen.
Poster: SebaszIk heb haar zelf al horen zingen, doet zangles, en schept er zelf echt niet over op, integendeel zelfs..
"samen met een vriendin die gaat zingen."
Daarbij kan ik je maar een tip geven: er is niks zo erg als mensen die denken te kunnen zingen maar dat eigenlijk niet kunnen, toch gaan zingen.
Dus beter zingt ze heel goed, want anders kan je het beter zonder vocals doen want anders sta je hard voor schut.
Poster: Twizz
Ik heb haar zelf al horen zingen, doet zangles, en schept er zelf echt niet over op, integendeel zelfs..
Ze zong gewoon goed genoeg voor leuke nummers, en met galm/reverb klinkt alles al snel nice:D
Poster: Twizz
Indd, geen potmeters, en die heb ik waarschijnlijk best hard nodig wanneer ik met Reason werk.
En klinkt misschien alsof ik meteen alles wil, maar dat is niet zo; maar ik wil graag ook aanslaggevoelig(velocity-sensitive) keys, vooral van belang bij zo'n soort muziek waar je met 'feeling' moet spelen...
Nog n ander vraagje: welke mic klinkt goed genoeg voor producties waarbij er toch wel wat galmeffect enzo over de stem komt, en die meteen kan dienen als mic voor akoestische gitaar(2 vliegen in 1 wat duurdere klap is altijd beter dan 2 vliegen in 2 klappen die uiteindelijk samen duurder zijn?)
Poster: Stefjuuh
Nanokey is aanslaggevoelig, maar denk dat je beter een normalsize kan kopen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.