Ik heb hier een splinternieuwe Pioneer set. Ik heb deze set pas donderdag 25 juni binnen gekregen, dus hij is splinternieuw!
DJ CD Set 33 Pioneer CDJ 400 (2x) + Pioneer DJM 400 Twee topklasse CDJ 400 CD spelers en een DJM 400 mixer. Alles van Pioneer, alles van topkwaliteit. ?1909.00 (incl. 19 % BTW).
Ik heb lang getwijfeld of ik een auto wilde of een nieuwe dj set. Na heel lang twijfelen heb ik toch de dj set gekocht, maar ik heb daar eerlijk gezegd nu al spijt van. De set is perfect alleen ik koop toch liever een auto. Aangezien de producten een week oud zijn wil ik wel een goede prijs ervoor terug, aangezien ik er 1910 euro voor heb betaald vorige week! De bonnen zijn aanwezig en je hebt dus zelfs nog superlang garantie! Ze worden niet gebruikt ik heb ze gewoon in de originele verpakking zitten met alles erop en eraan.
Betalen mag ook via internetbankieren. Zodra de betaling binnen is is het product van u. Wel zelf afhalen aub ik bezorg het niet. Contant betalen mag ook, maar aangezien het om een aardig bedrag gaat rijden we dan even naar de dichtstbijzijnde pinautomaat, zodat ik zeker weet dat ik geen vals geld of iets dergelijks krijg. Ik ga er vanuit dat dat niet gebeurt, maar dat is toch een zekerheidje voor mij.
User edit by Funkin on 01-07-2009 @ 11:12:28 (19%)
What do you think about TK: Pioneer set 2 x CDJ-400 en 1 x DJM-400 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: TheDutchDecks intressen voor 1 cdj-400, wat vraag je ervoor ?
Helaas, ik heb al iemand gevonden die ze komt halen! Succes met je zoektocht
This is an old Topic
No new postings for 5.929 days. Post CommentThat would be 197.6 months or a whopping 16.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.