Poster: Ridalio
is het 16+ of 18+?
Poster: Bartjens
Vorig jaar was het voor iedereen toegankelijk, zal dit jaar niet anders zijn denk ik. Alleen in de "cave" zal een minimumleeftijd gelden.
Poster: Sebasz
"Harvey al Dante"
Wtf doet die lutser daar, no offense maar voor zover ik heb gehoord bakt hij er niks van
"Harvey al Dante"
Wtf doet die lutser daar, no offense maar voor zover ik heb gehoord bakt hij er niks van
"Harvey al Dante"
Poster: JollyJunkie
Don Diablo draaide technisch erg goed maar de eerste paar tracks waren zo saai, daarna werd het wel wat beter.
Poster: yogum
Jep, begin en einde waren beetje saai. Maar toen hij Omen draaide.... Iedereen helemaal los. Ik in ieder geval wel! :D Het is ook echt zo vet datie zelf ook helemaal los gaat en gaat meezingen enzo
Poster: JollyJunkie
Was zeker vet, alleen jammer dat Boemklatsch Omen ook al gedraaid had.
Ik vond het licht ook wel leip op zich, 5 lasers op een vrij klein stuk toch...
Poster: yogum
Ja die lasers waren vet inderdaad. Hele lichtshow was wel cool, alhoewel het grote (led?)scherm nogal vage visuals had.
Maar ben niet bij Boemklatsch geweest, wel gister nog heel even bij Nobody Beats The Drum. Was ook best vet.
Poster: harveyaldante
vraag 1 :
van wie heb jij dat gehoord ... wnneer heeft die gene dat gezegd en war heeft die gene mij gehoord
vraag 2 :
heb jij mij zelf horen draaien OOIT een keer ?
no offense maar je komt negative comment op mij geven
terwijl je hebt ''gehoord'' dat ik niet kan draaien
Poster: Jorrit
Trek het je niet aan, Sebasz is hooguit jaloers dat jij er wel staat, en hij niet...