De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) (5/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Saskia    posted on 30-06-2009 17:40
Nou deze keer neem ik de kans om de late leeuw te openen aangezien we in het andere topic al over de 1000 waren!
Nu al nummer 22!
Klets gezellig verder!!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21

Hopelijk staan we allemaal over een tijdje zo Winking my eye:

User edit by Saskia on 30-06-2009 @ 18:23:34 (26%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) ??

Vote :   

djjw    posted on 01-07-2009 20:06
Poster: MoXeGy
mm, als ik mijn cdj's rechtstreeks op mijn usb geluidskaart steek merk ik dat de cdj's een te harde output hebben wardoor het signaal bij een kick vervormd. hebben andere mensen dit ook?

ik weet het niet meer helemaal zeker, maar volgens mij kun je de output instellen.
kippebotje    posted on 01-07-2009 20:38
ik kwam net dit nummer nog tegen in me mp3 collectieCool
click
hij blijft goed vind ikSmile
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
niiicola    posted on 01-07-2009 20:40
Poster: Saskia
Krijg net te horen dat mijn opa overal kanker heeft en binnenkort doodgaat.. Ben er kapot van..

Jezus das kut, heel veel sterkte...
Mijn opa is ook onlangs overleden aan kanker...
Wist je al eerder dat er iets met hem aan de hand was?
Nogmaals HEEL VEEL STERKTE!Cool
Gewoon.
Winston    posted on 01-07-2009 20:57
@Saskia: M'n vader overleed eind januari dit jaar, mijn moeder is jaren terug overleden aan longkanker en nu ben ik dus wees. Wees extra lief voor je ouder van wiens kant je opa is, want voor die is het nog vervelender dan voor jou en ook voor je oma als die nog leeft.
Tic Toc
Estacy    posted on 01-07-2009 21:05
Ik heb mijn HP een beetje mishandeld...
en nee, het is geen V700. Gewoon een HQ power 25 euro HP
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Stefjuuh    posted on 01-07-2009 21:11
Krijg net te horen dat mijn opa overal kanker heeft en binnenkort doodgaat.. Ben er kapot van..

Whow! Heftig! Zelf ook meegemaakt, al duurde het bij mijn opa wel heel lang nog...

Succes Saskia!
Winston    posted on 01-07-2009 21:12
Is wel netjes gedaan. Uniek maar ziet er ook goedkoper uit.
Tic Toc
Estacy    posted on 01-07-2009 21:14
Cool Gamma verf kostte wel 8 euro!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
tom-j    posted on 01-07-2009 21:31

wow heftig! ik wens jou, je naasten en familie leden?heel veel sterkte!
Esmee    posted on 01-07-2009 21:33
Poster: Winston
@Saskia: M'n vader overleed eind januari dit jaar, mijn moeder is jaren terug overleden aan longkanker en nu ben ik dus wees. Wees extra lief voor je ouder van wiens kant je opa is, want voor die is het nog vervelender dan voor jou en ook voor je oma als die nog leeft.

wow das helemaal heftig dan :S

Bouncy    posted on 01-07-2009 21:34
Oke, verklaar me voor gek:
Ik ben windows 7 RC aan het installeren in virtualbox op m'n macbook...
alhoewel, ik wil wel eerst een O.S uitgebreid uitproberen voordat ik het overal ga lopen afzeiken, k moet wel argumenten hebben :P
EDIT: Post nummer eeneeneen alweer...
User edit by Bouncy on 01-07-2009 @ 21:42:17 (15%)
Crazy    posted on 01-07-2009 22:18

Erg rot voor jou en natuurlijk ook je familie! Ik zal je m'n levensverhaal besparen, maar probeer nog een mooi afscheid van die man te nemen. Heb ik namelijk niet kunnen doen bij mijn opa...Unhappy

Ik wens je h??l v??l sterkte!!Cool
User edit by Crazy on 01-07-2009 @ 22:20:36 (10%)
MoXeGy    posted on 01-07-2009 22:51
Poster: Bouncy
alhoewel, ik wil wel eerst een O.S uitgebreid uitproberen voordat ik het overal ga lopen afzeiken, k moet wel argumenten hebben :P

Zou ik ook doen, maar ik kan je vertellen dat windows 7 goed is hoor Winking my eye soms zitten er dingen raar maar dat is sins vista al.
DAW    posted on 01-07-2009 23:14
Poster: MoXeGy
Poster: Bouncy

Zou ik ook doen, maar ik kan je vertellen dat windows 7 goed is hoor Winking my eye soms zitten er dingen raar maar dat is sins vista al.

Windows 7 is een hele vooruitgang.... Denk dat MS hier heel wat gerbuikers blij mee gaat maken het is niet zo log meer als Vista :D

Yes net de tickets en hotel besproken voor twee weken Hong kong :D

http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 01-07-2009 @ 23:16:40 (5%)
Bartjens    posted on 01-07-2009 23:24
Lol?Cool

Discofanaat zet rookmachine thuis aan
UTRECHT?-?In Utrecht is een man aangehouden die zijn hele huis onder de rook had gezet met een rookmachine.

Buurtbewoners waarschuwden de politie omdat er brand zou zijn. Agenten forceerden de deur, maar zagen alles behalve brand. In de slaapkamer van de man stond een enorme disco-installatie inclusief rookmachine, die op vole toeren stond te blazen.

De 37-jarige man was onder invloed van drugs en is aangehouden.
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 01-07-2009 @ 23:24:49 (1%)
_Ivan_    posted on 01-07-2009 23:47
Echtwaar... sommige mensen...
Feel&.Celebrate.Life!
ccc    posted on 02-07-2009 00:17
Dat heb ik ook een keer gedaan. Cool Toen was ik wel 16 haha. Mijn moeder was helemaal over de zeik. Cool
Dj_Fantasy    posted on 02-07-2009 00:24
Had zo eens spuitbussen verf op mijn zolder staan, heb met een paar vrienden heel de zolder volgespoten met grafitti:P
Moeder komt even naar boven toe voor iets te halen.. is door het dolle heen... maar achteraf vond ze het wel eigenlijk tof dat we zoiets hadden gedaan raar genoeg:D
dj2dj.nl
Tekhead    posted on 02-07-2009 00:29
Neem op tijd afscheid van je Opa, en wacht niet tot op het laatste, zo kan je het mooiste beeld van hem in je geheugen bewaren. Het is mss een kleine troost, maar heel DJR leeft met je mee.
Veel sterkte Meid
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Snoey    posted on 02-07-2009 06:39
Waarom winnen jullie allemaal dingen en ik niet Unhappy..

Beste hyves vrienden!

Dit weekend nog niets op de planning staan, en zin in een leuk feestje? Dan is dit jouw kans!

Voor dit strandfeest wat zaterdag en zondag zal plaatsvinden in beachclub riche in zandvoort, mogen wij 2x2 gastenlijstplaatsen weggeven.

Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is de meest originele reden waarom jij die tickets zou moeten winnen, in een mailtje versturen naar wardt@re-wardmusic.com. Wie weet ben jij er zaterdag ?n zondag voor noppes bij!

Hopelijk tot dit weekend!

Groetjes,
Wardt

Dit krijg ik net in mijn mailbox, grijp je kans Winking my eye
www.soundcloud.com/ten-hooven
justjustin    posted on 02-07-2009 09:02
Poster: Bartjens
Lol?Cool

UTRECHT?-?In Utrecht is een man aangehouden die zijn hele huis onder de rook had gezet met een rookmachine.

Buurtbewoners waarschuwden de politie omdat er brand zou zijn. Agenten forceerden de deur, maar zagen alles behalve brand. In de slaapkamer van de man stond een enorme disco-installatie inclusief rookmachine, die op vole toeren stond te blazen.

deed ik vroeger ook Winking my eye...hhaha
niiicola    posted on 02-07-2009 09:25
Kan je daar echt voor aangehouden worden? (Ik snap wel dat hij aangehouden werd omdat hij onder invloe was)
Gewoon.
Bartjens    posted on 02-07-2009 09:29
Ligt eraan welke drugs.... Harddrugs zou dan kunnen, maar wietjes mag gewoon hier (nog wel tenminste) Cool
www.djbrowbeat.com
ThijsG    posted on 02-07-2009 09:46
Poster: Dj_Fantasy
Had zo eens spuitbussen verf op mijn zolder staan, heb met een paar vrienden heel de zolder volgespoten met grafitti:P
Moeder komt even naar boven toe voor iets te halen.. is door het dolle heen... maar achteraf vond ze het wel eigenlijk tof dat we zoiets hadden gedaan raar genoeg:D

Ook een keer gedaan. Het ziet er niet uit maar ze vonden het ook wel grappig.
Ze vond het echter niet grappig dat ik ook weleens het huis 'onder heb gerookt'.
Flexii    posted on 02-07-2009 09:50
Poster: justjustin
Poster: Bartjens
Lol?Cool

deed ik vroeger ook Winking my eye...hhaha

Mij komt het ook wel bekend voor ja, ik heb een keer de garage vol geblazen met mn rookmachnine toen ik 11 was, toen wilde de buren ook de brandweer bellen omdat ze dachten dat de auto in de fik stond

95 Users online: 16 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 42.888
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.262