Poster: MoXeGy
mm, als ik mijn cdj's rechtstreeks op mijn usb geluidskaart steek merk ik dat de cdj's een te harde output hebben wardoor het signaal bij een kick vervormd. hebben andere mensen dit ook?
Poster: Saskia
Krijg net te horen dat mijn opa overal kanker heeft en binnenkort doodgaat.. Ben er kapot van..
Krijg net te horen dat mijn opa overal kanker heeft en binnenkort doodgaat.. Ben er kapot van..
Poster: Winston
@Saskia: M'n vader overleed eind januari dit jaar, mijn moeder is jaren terug overleden aan longkanker en nu ben ik dus wees. Wees extra lief voor je ouder van wiens kant je opa is, want voor die is het nog vervelender dan voor jou en ook voor je oma als die nog leeft.
Poster: Bouncy
Oke, verklaar me voor gek:Ik ben windows 7 RC aan het installeren in virtualbox op m'n macbook...alhoewel, ik wil wel eerst een O.S uitgebreid uitproberen voordat ik het overal ga lopen afzeiken, k moet wel argumenten hebben :PEDIT: Post nummer eeneeneen alweer...
Poster: MoXeGyPoster: Bouncy
Oke, verklaar me voor gek:Ik ben windows 7 RC aan het installeren in virtualbox op m'n macbook...alhoewel, ik wil wel eerst een O.S uitgebreid uitproberen voordat ik het overal ga lopen afzeiken, k moet wel argumenten hebben :PEDIT: Post nummer eeneeneen alweer...
Zou ik ook doen, maar ik kan je vertellen dat windows 7 goed is hoorsoms zitten er dingen raar maar dat is sins vista al.
Waarom winnen jullie allemaal dingen en ik niet..
Poster: Bartjens
Lol?
Discofanaat zet rookmachine thuis aanUTRECHT?-?In Utrecht is een man aangehouden die zijn hele huis onder de rook had gezet met een rookmachine.
Buurtbewoners waarschuwden de politie omdat er brand zou zijn. Agenten forceerden de deur, maar zagen alles behalve brand. In de slaapkamer van de man stond een enorme disco-installatie inclusief rookmachine, die op vole toeren stond te blazen.
De 37-jarige man was onder invloed van drugs en is aangehouden.
Poster: Dj_Fantasy
Had zo eens spuitbussen verf op mijn zolder staan, heb met een paar vrienden heel de zolder volgespoten met grafitti:PMoeder komt even naar boven toe voor iets te halen.. is door het dolle heen... maar achteraf vond ze het wel eigenlijk tof dat we zoiets hadden gedaan raar genoeg:D
Poster: justjustinPoster: Bartjens
Lol?
Discofanaat zet rookmachine thuis aanUTRECHT?-?In Utrecht is een man aangehouden die zijn hele huis onder de rook had gezet met een rookmachine.
Buurtbewoners waarschuwden de politie omdat er brand zou zijn. Agenten forceerden de deur, maar zagen alles behalve brand. In de slaapkamer van de man stond een enorme disco-installatie inclusief rookmachine, die op vole toeren stond te blazen.
De 37-jarige man was onder invloed van drugs en is aangehouden.
deed ik vroeger ook...hhaha
Mij komt het ook wel bekend voor ja, ik heb een keer de garage vol geblazen met mn rookmachnine toen ik 11 was, toen wilde de buren ook de brandweer bellen omdat ze dachten dat de auto in de fik stond