Poster: Snoey
Ik heb het jou niet zien doen. Met andere woorden het is juist creatief, hij denkt 'outside the box'. Waarom zelf beats maken die niet zo goed verkopen, terwijl er een hoop beats zijn die wel lekker zijn, maar voor veel mensen niet als volledige tracks klinken.?
Ik vind de man geniaal dat hij gewoon zoveel succes heeft met zijn eigen remakes. En natuurlijk zullen de originele artiesten van de track ook wel meesnoepen van het succes, ik zou het in iedergeval wel weten als pitbull ooit een plaatje van mij wilt gebruiken.?
En daarbij ben ik superblij met zijn remakes, het zijn house tracks met hiphop invloeden, waarbij je tijdens een house sessie, de RNB verzoekers ook aan hun trekken kan laten komen op de dansvloer.
Poster: BoydGrift
Zie het toch iets anders, veel mensen weten niet dat het rechtstreeks gesampelde tracks zijn. Die denken dus dat Pitbull helemaal de man is, omdat hij lekkere beats kan maken. De vocal's zijn wel goed gelukt, en daar kan je hem ook niet op afrekenen.
Daarom vind ik het een beetje raar om te zeggen dat de tracks van Pitbull zijn, terwijl hij alleen een paar vocals eroverheen heeft gegooid.
Poster: Saskia
Het was erg vet gisteren met stephanie!
ze liet me wel fijn schrikken door opeens (en het was erg druk)
te vragen of ik een plaatje mee wilden draaien,
heb ik gedaan en het was leuk
bedankt stephanie
heb een topavond gehad! ik mail je
heeft iemand zin om mij geld te sponsoren?
ik had nooit op pioneers moeten gaan draaien
verslavend
haha bij serieuze opmerkingen geef ik mijn rekeningnummer wel..
quote>
Sja wat verwacht je dan? maar sparen joh, dan kom je er wel.
Maar lullig van je zus haar vriendin he.
Poster: Estacy
daar ben ik het mee eens. Mijn zus bijvoorbeeld vondt Pitbull helemaal geweldig, tot ik haar de originele muziek liet horen. zij dacht ook dat pitbull alles zelf had gemaakt
Poster: yogum
Maar opzich is dat toch ook een beetje onzin? Het gaat toch om de muziek? Als je iets vet vind, dan maakt het toch niet uit wie dat heeft gemaakt?
Ik vind zelf Pitbull gewoon lelijk, omdat die lyrics helemaal nergens op slaan en ik de sample veel vetter vind in the bomb van Sunrider (dat ook weer is gesampled dacht ik)
heeft iemand zin om mij geld te sponsoren?
Poster: djdolivieira
Twizz je heb gelijk maar dat gaat al jaren zo. Vanaf 1991. Vanaf de jaren 90 is het ongeveer de helft van de muziek die uitgebracht werd niet orgineel.
Poster: Twizz
Ja bij zo'n opmerking denk ik echt van wat de neuk.
Als ?edereen dit zou doen, dan zou er nooit muziek bestaan hebben?
Poster: NielsRdenk ni da da verbode is niels, aangezien het een biografie is. Alle ik weet het niet maar tzou mij verwonderen
Ik was aan het online shoppen op Amazon UK en ik kwam Adolfs Hitler "Mein Kampf" tegen, nu dacht ik dat dit toch verboden was of online telt niet ofzo?
Poster: the-melody
denk ni da da verbode is niels, aangezien het een biografie is. Alle ik weet het niet maar tzou mij verwonderen
Poster: Flexii
?maar t is wel allemaal niet te betalen daar
Poster: Flexii
maar t is wel allemaal niet te betalen daar