De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) (38/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Saskia    posted on 30-06-2009 17:40
Nou deze keer neem ik de kans om de late leeuw te openen aangezien we in het andere topic al over de 1000 waren!
Nu al nummer 22!
Klets gezellig verder!!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21

Hopelijk staan we allemaal over een tijdje zo Winking my eye:

User edit by Saskia on 30-06-2009 @ 18:23:34 (26%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) ??

Vote :   

Xitrate    posted on 31-07-2009 18:31
Nice justin! Maar hoe komt het dat ik je nergens in de line-up zie staan? Ik heb nu een paar sites bekeken maar ik zie je nergens!
justjustin    posted on 31-07-2009 19:10
Poster: Xitrate
Nice justin! Maar hoe komt het dat ik je nergens in de line-up zie staan? Ik heb nu een paar sites bekeken maar ik zie je nergens!

Neej idd ze hebben mij later gebelt omdat er een gat in de line-up was ontstaan, Nu komt er op hun website, partyflock en hyves als nieuws erbij te staan.
Helaas waren alle posters en banners enzow al gemaakt...Achjah doen we niets aan...vindt het al leuk dat ik er sta Winking my eye...?

User edit by justjustin on 31-07-2009 @ 19:16:17 (59%)
Dolivieira    posted on 31-07-2009 19:36
Poster: justjustin

Neej idd ze hebben mij later gebelt omdat er een gat in de line-up was ontstaan, Nu komt er op hun website, partyflock en hyves als nieuws erbij te staan.
Helaas waren alle posters en banners enzow al gemaakt...Achjah doen we niets aan...vindt het al leuk dat ik er sta Winking my eye...?

Maak niet uit, dat had ik ook bij Sexymotherfunker, And who care`s, Je staat er toch, niet de gene die op de flyer staat. Gewoon je best doen dat de orginisatie tevreden over je is. Meer kan je niet doen. Nogmaals Suc6
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 31-07-2009 @ 19:37:59 (22%)
Ringogrants    posted on 01-08-2009 01:46
wie is er dan tussenuit gevallen? wel beetje slechte organisatie dan:P tenzij de reden ernstig was natuurlijk
Dolivieira    posted on 01-08-2009 03:12
Poster: Ringogrants
wie is er dan tussenuit gevallen? wel beetje slechte organisatie dan:P tenzij de reden ernstig was natuurlijk

Gebeurt wel eens vaker hoor dat dj`s uitvallen, vooral in de zomervkantie periode komt dat wel eens voor dat je denkt een bepaalde DJ vast te hebben gelegd, en later krijgt te horen dat niet kan. Kan de organisatie op dat moment niks aan doen. Dan kunnen ze alleen een vervanger regelen. Sommige top dj`s kan je alleen tussen voorbehoud boeken. Meestal komen ze wel. Maar soms gebeurt wel eens dat ze door een bepaalde reden ineens niet kunnen. De reden kan van alles zijn.
User edit by Dolivieira on 01-08-2009 @ 03:15:58 (78%)
Ringogrants    posted on 01-08-2009 03:19
okee....soieso vind ik die boekingen onder voorbehoud een rare zaak...magoed...dat zal dan wel aan mij liggen. En beetje stom dat je pas op t laatste moment hoort dat t niet doorgaat....beetje slappe hap afspraken. Dat vind ik wel een nadeel van grote namen
Snoey    posted on 01-08-2009 06:50
Als of jij uit principe een boeking waar je het dubbele vangt gaat afzeggen vanwege een eerdere boeking?
www.soundcloud.com/ten-hooven
justjustin    posted on 01-08-2009 08:53
okee....soieso vind ik die boekingen onder voorbehoud een rare zaak...magoed...dat zal dan wel aan mij liggen. En beetje stom dat je pas op t laatste moment hoort dat t niet doorgaat....beetje slappe hap afspraken. Dat vind ik wel een nadeel van grote namen

weet niet precies of er iemand is uitgevallen maar qwa tijd hadden ze nog een dj te kort voor een uur...en het feest is op 19sept...
Roov    posted on 01-08-2009 17:25
Ff een berichtje uit mijn prachtige appartement in Londen centrum Winking my eye
Hebben jullie een beetje relaxte vakantie (gehad)?

Bouncy    posted on 01-08-2009 17:38
Live vanaf de camping hier nog effe kort teken van leven:P
K heb het voor elkaar gekregen, k mocht draaien, zaal helemaal op z'n kop gezet en nou mag ik nog 2 keer! :D
Estacy    posted on 01-08-2009 20:16
kippebotje    posted on 01-08-2009 21:58
Poster: Estacy
ff een Anti pitbull lijstje

Pitbull- krazy
http://www.youtube.com/watch?v=G7Lyka8Znes&feature=related
origineel
http://www.youtube.com/watch?v=KyyxDayTvLo

pitbull- I know you want me
http://www.youtube.com/watch?v=E2tMV96xULk
origineel
http://www.youtube.com/watch?v=wFzjsgDPEx4

Pitbull - hotel room service
http://www.youtube.com/watch?v=nd-CIFB_aJk&feature=channel_page
refrein
http://www.youtube.com/watch?v=rSzpOUwiLkc

was k al lang achter,al zijn beats zijn van orginal house nummersCool
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Boyd    posted on 01-08-2009 22:14
Vindt ik best wel gemeen, zelf niet creatief genoeg zijn. En andere artiesten geen roem gunnen, ik vraag me wel is af hoe hij dat met die labels geregeld heeft.
jannickv    posted on 01-08-2009 22:28
niemand die een track van djdownload wil ruilen voor een track van beatport? ik heb namelijk geen account op djdownload... en op beatport heb ik nog geld staan
polly    posted on 01-08-2009 23:48
Opzich kan het niet echt.
Hij strijkt met de eer van een dj.
Dolivieira    posted on 02-08-2009 00:55

Er zijn nog meer dingen scheef op deze wereld Dan de toren van pizza. en andere dingen zijn weer krommer dan een banaan. Moeten we mee (leren) leven.
User edit by Dolivieira on 02-08-2009 @ 00:56:42 (2%)
Dolivieira    posted on 02-08-2009 00:57
Zo lekker zaterdagavondje thuis. Mag ook wel een keer.
jannickv    posted on 02-08-2009 00:58
Poster: djdolivieira

Er zijn nog meer dingen scheef op deze wereld Dan de toren van pizza. en andere dingen zijn weer krommer dan een banaan. Moeten we mee (leren) leven.

ging het hier nu niet over bookings? what the hell begin jij hier over pizza en bananen? mss is het omdat ik belg ben maar ik snap geen letter van wat je daar hebt neergeplant Happy, laughing en ik ben vast niet de enige Happy, laughing (kom maar op met die +1 xD)

edit: en stop met op jezelf te replyen!! die edit knop zit er niet voor niks Happy, laughing als je posts wil ga dan bij oude booths wat spammen Happy, laughing
User edit by jannickv on 02-08-2009 @ 00:59:32 (31%)
Dolivieira    posted on 02-08-2009 01:03
Ben je gepiekert of zo ik maak altijd 2 post als ik het over totaal andere dingen heb/

En met die pizza en bananen is dat er meer dingen niet te begrijpen zijn op deze wereld.

jannickv    posted on 02-08-2009 01:31
Ben je gepiekert of zo ik maak altijd 2 post als ik het over totaal andere dingen heb/

En met die pizza en bananen is dat er meer dingen niet te begrijpen zijn op deze wereld.

uhu iedereen ergert zich eraan Happy, laughing
Dolivieira    posted on 02-08-2009 01:32
Poster: jannickv

uhu iedereen ergert zich eraan Happy, laughing

Wie is iedereen.
User edit by Dolivieira on 02-08-2009 @ 01:36:03 (5%)
jannickv    posted on 02-08-2009 01:35

Wie is iedereen.
 je moest eens weten Winking my eye
btw ik heb al in verschillende topic een mod zien zeggen "gelieve je post te editten ipv op jezelf te replyen"maar sommige mensen drijven toch gewoon hun willetje door Happy, laughing
Dolivieira    posted on 02-08-2009 01:37
ik geef mijn mening, jij geef de jouwe. verder heb ik aan jouw geen tekst en uitleg te geven.
User edit by Dolivieira on 02-08-2009 @ 03:12:43 (7%)
Snoey    posted on 02-08-2009 06:24
Poster: BoydGrift
Vindt ik best wel gemeen, zelf niet creatief genoeg zijn. En andere artiesten geen roem gunnen, ik vraag me wel is af hoe hij dat met die labels geregeld heeft.

Ik heb het jou niet zien doen. Met andere woorden het is juist creatief, hij denkt 'outside the box'. Waarom zelf beats maken die niet zo goed verkopen, terwijl er een hoop beats zijn die wel lekker zijn, maar voor veel mensen niet als volledige tracks klinken.?

Ik vind de man geniaal dat hij gewoon zoveel succes heeft met zijn eigen remakes. En natuurlijk zullen de originele artiesten van de track ook wel meesnoepen van het succes, ik zou het in iedergeval wel weten als pitbull ooit een plaatje van mij wilt gebruiken.?

En daarbij ben ik superblij met zijn remakes, het zijn house tracks met hiphop invloeden, waarbij je tijdens een house sessie, de RNB verzoekers ook aan hun trekken kan laten komen op de dansvloer.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Dolivieira    posted on 02-08-2009 10:24
Poster: Snoey

Ik heb het jou niet zien doen. Met andere woorden het is juist creatief, hij denkt 'outside the box'. Waarom zelf beats maken die niet zo goed verkopen, terwijl er een hoop beats zijn die wel lekker zijn, maar voor veel mensen niet als volledige tracks klinken.?

Ik vind de man geniaal dat hij gewoon zoveel succes heeft met zijn eigen remakes. En natuurlijk zullen de originele artiesten van de track ook wel meesnoepen van het succes, ik zou het in iedergeval wel weten als pitbull ooit een plaatje van mij wilt gebruiken.?

En daarbij ben ik superblij met zijn remakes, het zijn house tracks met hiphop invloeden, waarbij je tijdens een house sessie, de RNB verzoekers ook aan hun trekken kan laten komen op de dansvloer.

Dat zie je goed. Met zelke plaatjes kan je lekker van de ene style naar de andere style switchen. Het is niet echt origeneel wat Pitbull maakt maar het klinkt best grappig. En niet echt slecht, ik heb op het net ook een paar leuke mashup en bootlegs gevonden met?deze artist wat ook lekker klinkt en goed doet op de dansvloer.?

125 Users online: Lead & 5 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 27.477
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.415.851