Poster: Crazy
Dus je kickt ze zo die bus uit als ze vervelend worden?:P
Hahaha, baas hoor![]()
Hoelang werk je nou al bij de RET?
En ook mooie set heb je, kan je natuurlijk wel betalen met dat 'megasalaris' van de RET:P
Oh oke, en daarvoor dan? Want ik neem aan dat je niet altijd al zo'n groot rijbewijs al in bezit heb gehad?
Ja sorry, ben altijd erg ge?nteresseerd in mijn medemens
Oh oke, van plan om ooit nog wat anders te doen?
Oh oke, geen ambities ofzo in het verdere leven behalve zo'n gevaarte te besturen.
Poster: Snoey
Kwaliteit is ook een persoonlijke opvatting. Het is immers de verwachting van de (in dit geval) gebruiker van het apparaat. Niet iederen heeft dezelfde verwachtingen of eisen, dus dan hoeft er niet over gezwegen te worden als het gaat over de kwaliteit.
Poster: Tekhead
Wat is dat nu voor bullshit ! Prullen zijn en blijven prullen, ook al vind de een of andere holbewoner het een fantastisch ding, en stelt hij geen eisen, en kwaliteit is en blijft kwaliteit, ook al valt het niet in de smaak van sommige. Het voorwerp kan voor sommige spuuglelijk en onhandig zijn, maar met de beste materialen gemaakt zijn, en zo robust als wat, dan is de kwaliteit voor sommige nog steeds scrap,.... dan mankeert er iets aan de kennis van deze personen
Poster: ccc
Het is geen bullshit wat Snoey zegt.
Een van de definties van kwaliteit is: Kwaliteit: de mate waarin het geheel van eigenschappen voldoet aan de gebruikersverwachtingen van de afnemer, begrensd door de prijs die hij wil betalen en de levertijd die hij wil accepteren.
Dus als die holbewoner in jou verhaal iets koopt en het voldoet aan de gestelde waarden dan voldoet het aan de kwaliteit.
Poster: Snoey
Tekhead, je kan er tegen ingaan wat je wilt, Kwaliteit blijft persoonlijk en is op meerdere manieren meetbaar dan alleen de zogenoemde prijs kwaliteit verhouding.?
Verder ga ik er niet meer op in.
Net terug van draaien, kwam 12 uur aan was best druk, tot 5 uur lang alleen maar house gedraaid en om 4 uur was het nog steeds vol. Een van de leukere draai avonden dit zomerseizoen.?
Poster: justjustin
waar heb je gedraaid? je zal het vast wel verteld hebben maar heb niet goed opgelet:P..
Net toch maar ff een deftige stofhoes besteld voor mijn gear...IK HAAT STOF!! zou verboden moeten worden...
Poster: Tekhead
Dit is een definitie van de prijs/kwaliteit verhouding, en de omvang van de niche. Ik (en ben? niet alleen) ben het niet volledig ermee eens, een klein voorbeeld, Technics SL1200 MK2 is een kwaliteit produkt door iedereen erkent, de SL1210 LTD kost 3x de prijs van de MK2, deze wordt uiteraard zeer miniem verkocht, de prijs is dus te hoog, de geinteresseerden willen dat dus niet betalen, dus volgens de definitie, is die LTD een prul, en geen kwaliteit, komaan zeg ! Andersom is ook waar, sommige professionele top voorwerpen, die nog zelfs niet aan de straat verkocht geraken, omwille van hun lage prijs, men vertrouwd het niet, en men koopt het dus niet. Heb je weer een prul zeker.
In dit topic, merk ik weer dat er verschil is in "wat betekend kwaliteit" tussen nederlanders en vlamingen, gek toch !
Poster: Dj_Fantasy
@ Jolly: je kunt enkel iets besturen in SSL of TS als het mengpaneel MIDI heeft.Ik denk niet dat de Vestax dat heeft, maar wel een Geluidskaart maybe om het geluid dat uit TS komt naar je speakers/versterker te brengen.Binnen SSL lukt dit helemaal NIET, omdat SSL enkel geluidskaarten ondersteunt van Rane.
Poster: JollyJunkie
Bedankt!
Als ik het goed begrijp kun je het geluid wat normaal naar je pc-boxen gaat door de Vestax naar je boxen sturen, dus je kan het ook niet toewijzen aan een kanaal?
Nog een klein vraagje: Heb je aan 1 Xone 2D genoeg Midi controls om 2 kanalen te besturen?