De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) (36/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Saskia    posted on 30-06-2009 17:40
Nou deze keer neem ik de kans om de late leeuw te openen aangezien we in het andere topic al over de 1000 waren!
Nu al nummer 22!
Klets gezellig verder!!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21

Hopelijk staan we allemaal over een tijdje zo Winking my eye:

User edit by Saskia on 30-06-2009 @ 18:23:34 (26%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 29-07-2009 09:02
Poster: Crazy
Dus je kickt ze zo die bus uit als ze vervelend worden?:P

Vaak is dat niet nodig, maar als ze te ver gaan vraag ik ze vriendelijk om mijn bus te verlaten.
Doen ze dat niet dan staat er binnen 5 a 10 minuten contoleurs odf politie in de bus. Wij mogen niet eerst slaan en aan passagiers zitten. Raken me ze aan hebben ze een probleem want dan sla ik terug.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 29-07-2009 @ 12:16:26 (2%)
Crazy    posted on 29-07-2009 12:06
Dat wil ik zien:P
Dolivieira    posted on 29-07-2009 12:16
geen gefuck in mijn bus.
Crazy    posted on 29-07-2009 12:31
Hahaha, baas hoorCool

Hoelang werk je nou al bij de RET?
En ook mooie set heb jeHappy, laughing, kan je natuurlijk wel betalen met dat 'megasalaris' van de RET:P
Dolivieira    posted on 29-07-2009 12:46
Hahaha, baas hoorCool

Hoelang werk je nou al bij de RET?
En ook mooie set heb jeHappy, laughing, kan je natuurlijk wel betalen met dat 'megasalaris' van de RET:P

ik werk er bijna 3 jaar. maga salaris was het maar zo`n feest Haha. Nee die booth die heb ik na jaren swoegen en draaien bij mekaar gekocht. De oudste zijn mijn SL1210 meer dan 15jaar alweer in mijn bezit.
User edit by Dolivieira on 29-07-2009 @ 12:47:20 (2%)
Crazy    posted on 29-07-2009 13:11
Oh oke, en daarvoor dan? Want ik neem aan dat je niet altijd al zo'n groot rijbewijs al in bezit heb gehad?
Ja sorry, ben altijd erg ge?nteresseerd in mijn medemensCool
Dolivieira    posted on 29-07-2009 13:25
Oh oke, en daarvoor dan? Want ik neem aan dat je niet altijd al zo'n groot rijbewijs al in bezit heb gehad?
Ja sorry, ben altijd erg ge?nteresseerd in mijn medemensCool

Nee die heb ik 3 jaar geleden gehaald bij de Koos en die werdt betaalt door RMC
Crazy    posted on 29-07-2009 13:28
Oh oke, van plan om ooit nog wat anders te doen?
Dolivieira    posted on 29-07-2009 13:37
Oh oke, van plan om ooit nog wat anders te doen?

Misschien zit verloopig wel goed daar, Werk wat niet kriedit crisses gevoelig is. Maar denk niet dat ik het me hel leven blijf doen.
Crazy    posted on 29-07-2009 13:52
Oh oke, geen ambities ofzo in het verdere leven behalve zo'n gevaarte te besturen.
Dolivieira    posted on 29-07-2009 13:57
Oh oke, geen ambities ofzo in het verdere leven behalve zo'n gevaarte te besturen.

Haha Ambities zat: bekende DJ worden. Meer boekingen zal al leuk zijn. Nu draai ik ongever zon 6 a 10 boekingen per maand dat mag wel meer. Maar ja. ieder moet toch een droom hebben. kan ik 24 uur gaan werken bij de RET. ?
main    posted on 29-07-2009 17:54
goeie moggel, net terug van renesse (heeeeerlijk) en ga overmorgen (vrijdag dus) naar itali?. iemand nog goeie muziek? (liever geen hardstyle e.d.)
Tekhead    posted on 29-07-2009 22:18
Poster: Snoey
Kwaliteit is ook een persoonlijke opvatting. Het is immers de verwachting van de (in dit geval) gebruiker van het apparaat. Niet iederen heeft dezelfde verwachtingen of eisen, dus dan hoeft er niet over gezwegen te worden als het gaat over de kwaliteit.

Wat is dat nu voor bullshit ! Prullen zijn en blijven prullen, ook al vind de een of andere holbewoner het een fantastisch ding, en stelt hij geen eisen, en kwaliteit is en blijft kwaliteit, ook al valt het niet in de smaak van sommige. Het voorwerp kan voor sommige spuuglelijk en onhandig zijn, maar met de beste materialen gemaakt zijn, en zo robust als wat, dan is de kwaliteit voor sommige nog steeds scrap,.... dan mankeert er iets aan de kennis van deze personen
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ccc    posted on 29-07-2009 22:40
Poster: Tekhead

Wat is dat nu voor bullshit ! Prullen zijn en blijven prullen, ook al vind de een of andere holbewoner het een fantastisch ding, en stelt hij geen eisen, en kwaliteit is en blijft kwaliteit, ook al valt het niet in de smaak van sommige. Het voorwerp kan voor sommige spuuglelijk en onhandig zijn, maar met de beste materialen gemaakt zijn, en zo robust als wat, dan is de kwaliteit voor sommige nog steeds scrap,.... dan mankeert er iets aan de kennis van deze personen

Het is geen bullshit wat Snoey zegt.

Een van de definties van kwaliteit is: Kwaliteit: de mate waarin het geheel van eigenschappen voldoet aan de gebruikersverwachtingen van de afnemer, begrensd door de prijs die hij wil betalen en de levertijd die hij wil accepteren.

Dus als die holbewoner in jou verhaal iets koopt en het voldoet aan de gestelde waarden dan voldoet het aan de kwaliteit.
User edit by ccc on 29-07-2009 @ 22:42:02 (16%)
Dolivieira    posted on 30-07-2009 00:48
Ja maar je kan zeggen wat je wil, ik ben net nog bij en DJmaatje geweest die ze van mij heeft gekocht, en heb ff op die technicssen gedraait, beste spelers verder. het zijn wel echt CDdraaitafels. Ik vind ze nog steeds leuke spelers?ze staan bij mij niet op Nr 1 maar als ik ze tegenkom. Ben ik blij dat ik ze ken en er mee kan werken. Er zitten wat verbeter punten op maar dat zit op elke speler wel. Ik draag ze nog steeds een warm hart toe. En mooi zijn ze zeker wel.
Tekhead    posted on 30-07-2009 02:44
Poster: ccc

Het is geen bullshit wat Snoey zegt.

Een van de definties van kwaliteit is: Kwaliteit: de mate waarin het geheel van eigenschappen voldoet aan de gebruikersverwachtingen van de afnemer, begrensd door de prijs die hij wil betalen en de levertijd die hij wil accepteren.

Dus als die holbewoner in jou verhaal iets koopt en het voldoet aan de gestelde waarden dan voldoet het aan de kwaliteit.

Dit is een definitie van de prijs/kwaliteit verhouding, en de omvang van de niche. Ik (en ben? niet alleen) ben het niet volledig ermee eens, een klein voorbeeld, Technics SL1200 MK2 is een kwaliteit produkt door iedereen erkent, de SL1210 LTD kost 3x de prijs van de MK2, deze wordt uiteraard zeer miniem verkocht, de prijs is dus te hoog, de geinteresseerden willen dat dus niet betalen, dus volgens de definitie, is die LTD een prul, en geen kwaliteit, komaan zeg ! Andersom is ook waar, sommige professionele top voorwerpen, die nog zelfs niet aan de straat verkocht geraken, omwille van hun lage prijs, men vertrouwd het niet, en men koopt het dus niet. Heb je weer een prul zeker.
In dit topic, merk ik weer dat er verschil is in "wat betekend kwaliteit" tussen nederlanders en vlamingen, gek toch !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Snoey    posted on 30-07-2009 06:42
Tekhead, je kan er tegen ingaan wat je wilt, Kwaliteit blijft persoonlijk en is op meerdere manieren meetbaar dan alleen de zogenoemde prijs kwaliteit verhouding.?

Verder ga ik er niet meer op in.

Net terug van draaien, kwam 12 uur aan was best druk, tot 5 uur lang alleen maar house gedraaid en om 4 uur was het nog steeds vol. Een van de leukere draai avonden dit zomerseizoen.?

www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 30-07-2009 @ 06:44:32 (96%)
justjustin    posted on 30-07-2009 09:52
Poster: Snoey
Tekhead, je kan er tegen ingaan wat je wilt, Kwaliteit blijft persoonlijk en is op meerdere manieren meetbaar dan alleen de zogenoemde prijs kwaliteit verhouding.?

Verder ga ik er niet meer op in.

Net terug van draaien, kwam 12 uur aan was best druk, tot 5 uur lang alleen maar house gedraaid en om 4 uur was het nog steeds vol. Een van de leukere draai avonden dit zomerseizoen.?

waar heb je gedraaid? je zal het vast wel verteld hebben maar heb niet goed opgelet:P..

Net toch maar ff een deftige stofhoes besteld voor mijn gear...IK HAAT STOF!! zou verboden moeten worden...
Dolivieira    posted on 30-07-2009 11:56
Poster: justjustin

waar heb je gedraaid? je zal het vast wel verteld hebben maar heb niet goed opgelet:P..

Net toch maar ff een deftige stofhoes besteld voor mijn gear...IK HAAT STOF!! zou verboden moeten worden...

Stof kan je helaas niet tegen houden maar een stof hoes is altijd een goede aankoop. Cool
Dolivieira    posted on 30-07-2009 11:56

Computer bleef hangen. sorry voor de dubbele post Cool
User edit by Dolivieira on 30-07-2009 @ 11:57:57 (100%)
ccc    posted on 30-07-2009 13:18
Poster: Tekhead

Dit is een definitie van de prijs/kwaliteit verhouding, en de omvang van de niche. Ik (en ben? niet alleen) ben het niet volledig ermee eens, een klein voorbeeld, Technics SL1200 MK2 is een kwaliteit produkt door iedereen erkent, de SL1210 LTD kost 3x de prijs van de MK2, deze wordt uiteraard zeer miniem verkocht, de prijs is dus te hoog, de geinteresseerden willen dat dus niet betalen, dus volgens de definitie, is die LTD een prul, en geen kwaliteit, komaan zeg ! Andersom is ook waar, sommige professionele top voorwerpen, die nog zelfs niet aan de straat verkocht geraken, omwille van hun lage prijs, men vertrouwd het niet, en men koopt het dus niet. Heb je weer een prul zeker.
In dit topic, merk ik weer dat er verschil is in "wat betekend kwaliteit" tussen nederlanders en vlamingen, gek toch !

Ik vind deze en je vorige post vaag.

Ook vind ik de opmerking verschil tussen nederlanders en vlamingen raar.

Ik heb het afgelopen jaar het vak integrale kwaliteitszorg gevolgd. De defintie die ik gaf heb ik zo geleerd en is mij geleerd door nota bene een vlaming. Dit was het eerste jaar dat ze in nederland les gaf, dus ze kan niet door ons nederlanders beinvloed zijn.
JollyJunkie    posted on 30-07-2009 13:41
Weet iemand of je met de Vestax PMC-580 Serato of Traktor kan besturen?

Hij heeft wel een ingebouwde USB geluidskaart maar ik kan nergens vinden of dit mogelijk is
Dj_Fantasy    posted on 30-07-2009 13:47
@ Jolly: je kunt enkel iets besturen in SSL of TS als het mengpaneel MIDI heeft.Ik denk niet dat de Vestax dat heeft, maar wel een Geluidskaart maybe om het geluid dat uit TS komt naar je speakers/versterker te brengen.Binnen SSL lukt dit helemaal NIET, omdat SSL enkel geluidskaarten ondersteunt van Rane.
dj2dj.nl
JollyJunkie    posted on 30-07-2009 14:01
Poster: Dj_Fantasy
@ Jolly: je kunt enkel iets besturen in SSL of TS als het mengpaneel MIDI heeft.Ik denk niet dat de Vestax dat heeft, maar wel een Geluidskaart maybe om het geluid dat uit TS komt naar je speakers/versterker te brengen.Binnen SSL lukt dit helemaal NIET, omdat SSL enkel geluidskaarten ondersteunt van Rane.

Bedankt!

Als ik het goed begrijp kun je het geluid wat normaal naar je pc-boxen gaat door de Vestax naar je boxen sturen, dus je kan het ook niet toewijzen aan een kanaal?

Nog een klein vraagje: Heb je aan 1 Xone 2D genoeg Midi controls om 2 kanalen te besturen?
Dolivieira    posted on 30-07-2009 14:36
Poster: JollyJunkie

Bedankt!

Als ik het goed begrijp kun je het geluid wat normaal naar je pc-boxen gaat door de Vestax naar je boxen sturen, dus je kan het ook niet toewijzen aan een kanaal?

Nog een klein vraagje: Heb je aan 1 Xone 2D genoeg Midi controls om 2 kanalen te besturen?

Als het goed is niet 2 maar 4 keer midi control.
User edit by Dolivieira on 30-07-2009 @ 14:36:29 (1%)

84 Users online: Lead & 4 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 27.968
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.416.342