De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) (34/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Saskia    posted on 30-06-2009 17:40
Nou deze keer neem ik de kans om de late leeuw te openen aangezien we in het andere topic al over de 1000 waren!
Nu al nummer 22!
Klets gezellig verder!!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21

Hopelijk staan we allemaal over een tijdje zo Winking my eye:

User edit by Saskia on 30-06-2009 @ 18:23:34 (26%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) ??

Vote :   

Estacy    posted on 26-07-2009 19:52
edit: zie net dat ik al over de 1000 posts ben
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
tom-j    posted on 26-07-2009 20:02

Poster: ccc
Nee ik wilde net gaan editten, niet die van bob sinclair. Cool

Edit: Heb em gevonden. The Veronicas - Untouched.

daar zit toch geen lalala ofzoiets in? of ben ik nou zo doofCool

edit: ja dusCool
User edit by tom-j on 26-07-2009 @ 20:03:27 (9%)
TheDutchDecks    posted on 26-07-2009 21:30
dat waren men 2 weken vakantie... morge weer aant werk... (zucht)

@ Estacy gratzz

Dolivieira    posted on 27-07-2009 01:51
Poster: TheDutchDecks
dat waren men 2 weken vakantie... morge weer aant werk... (zucht)

@ Estacy gratzz

Helaas ook aan de vakantie komt een einde. de mijne begint over?1 week
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 27-07-2009 @ 01:51:33 (3%)
Tekhead    posted on 27-07-2009 02:03
ik ga over een uurtje een setje draaien van 3 tot 6, een echt underground private party ! Juiste mensen aanwezig, kan me daar volledig laten gaan
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Stefjuuh    posted on 27-07-2009 09:24
Dat is nooit verkeerd, ik ga vanavond 2 weekjes portugal!:D
Dolivieira    posted on 27-07-2009 09:40
Poster: Tekhead
ik ga over een uurtje een setje draaien van 3 tot 6, een echt underground private party ! Juiste mensen aanwezig, kan me daar volledig laten gaan

Ging het nog lekker los gister?
User edit by Dolivieira on 27-07-2009 @ 09:41:00 (2%)
Convert    posted on 27-07-2009 14:28
Poster: Estacy
edit: zie net dat ik al over de 1000 posts ben

En ik zit precies op de 2700 :P
JollyJunkie    posted on 27-07-2009 15:08
Ik heb een klein vraagje dus ik doet het maar even in de LL:In een review op een bepaalde site zag ik dat de DN-X1500 digitale achtergrond geluiden heeft, is dat inmiddels opgelost met een firmware update ofzo?Ik heb namelijk nooit iemand op DJR hier over horen klagen...Alvast bedankt!
hele opmaak naar de klote...
User edit by JollyJunkie on 27-07-2009 @ 15:10:00 (10%)
justjustin    posted on 27-07-2009 15:23
Weet iemand al wat te vertellen over "Logic express 9" ?

Updates enz?

EDIT:
*Volledig compatibel met GarageBand projecten ? open ze en doe er meer mee.
*Met Flex Time kun je timing en tempo van audio beter dan ooit aanpassen.
*Stel de gitaarrigs van je dromen samen met de plugins Amp Designer en Pedalboard.
*Laat je muziek inspireren door 36 instrumentplugins en 70 effectplugins.
User edit by justjustin on 27-07-2009 @ 15:44:06 (100%)
TheDutchDecks    posted on 27-07-2009 16:04
Poster: justjustin
Weet iemand al wat te vertellen over "Logic express 9" ?

Updates enz?

EDIT:
*Volledig compatibel met GarageBand projecten ? open ze en doe er meer mee.
*Met Flex Time kun je timing en tempo van audio beter dan ooit aanpassen.
*Stel de gitaarrigs van je dromen samen met de plugins Amp Designer en Pedalboard.
*Laat je muziek inspireren door 36 instrumentplugins en 70 effectplugins.

Logic studio heeft ook de nieuwe update van Soundtrack Pro 3 software. Met deze software kunt u gemakkelijk meer sporen audio opnames maken bij video producties. Bij deze software update zit ook Compressor 3.5 voor snel en eenvoudig decoderen van verschillende video formaten.

ff goed rond google er is al genoeg over te vinden Cool

@?
djdolivieira?helaas wel ja, maar geniet ervan.
Dyno    posted on 27-07-2009 16:50
Iemand nog een Wii kopen?

? 200,- met 4 spellen en extra batterypack.

Voor info stuur me een pm.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Lawrenz    posted on 27-07-2009 17:28
Iemand die weet waarom ik geen enkel bestand kan uploaden via m'n mac? Ik gebruik Dropbox om belangrijke bestanden te synchroniseren tussen Mac en PC, en wilde vandaag een FL Studio project uploaden die ik op m'n Mac heb staan naar Rapidshare, maar het uploaden van bestanden naar internet werkt gewoon niet. Ligt niet aan Dropbox, ligt niet aan Rapidshare, want ik kan ook geen bestanden verzenden via MSN, alleen ontvangen. Speedyshare, Zippyshare etc. werken ook allemaal niet. Via m'n PC lukt het wel. Ik heb het geprobeerd via wifi en via ethernet kabel dus daar ligt het niet aan... Iemand?
the-melody    posted on 27-07-2009 17:39
firewall te hard ingesteld? kun je vinden bij systeemvoorkeuren en dan onder beveiliging Happy, laughing
Tekhead    posted on 27-07-2009 17:51
Poster: djdolivieira

Ging het nog lekker los gister?
 Amai, 't was weer te zot voor woorden, heb daar me volledig laten gaan, had een set in m'n gedachte van begin tot einde, maar moest al snel andere begin platen kiezen, en een veel langere opbouw omdat de dj die ik moest opvolgen, er een warboel van grmaakt had ! Hij wist dat het moest gaan van retro, en snel naar Techno en uiteindelijk schranz te spelen, iets wat hij totaal niet had gedaan, en de aanwezige bijna in slaap gewiegd. Heb vele complimenten gehad van de feesters, die tevreden waren dat ik een mooie climax heb gedraaid, en tot 07:30 ben blijven giggen,... vet, vet
Lawrenz    posted on 27-07-2009 17:54
Poster: the-melody
firewall te hard ingesteld? kun je vinden bij systeemvoorkeuren en dan onder beveiliging Happy, laughing
 Firewall heeft niks geblokkeerd, alle inkomende verbindingen toegestaan. Staat verder niks over uitgaande.
ccc    posted on 27-07-2009 21:58
Vrijdag op vakantie naar Spanje. 16 uur in de bus. Nu zit ik met het volgende ik kan gewoon niet slapen in de bus en dat maakt de rit heel lang en de dag ernaa ben ik kapot.

Ik ben namelijk van plan donderdag gewoon niet te gaan slapen. Cool Ik verwacht haast wel dat ik 's avonds dan in slaap val.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben en heeft er misschien nog tips of andere ide?en.
Crazy    posted on 27-07-2009 22:00
Een slaappil/kalmeringspil? Veeeel sporten de dag voor je weggaat zonder te slapen. Lekker moe worden?
User edit by Crazy on 27-07-2009 @ 22:01:00 (3%)
DAW    posted on 27-07-2009 22:12
Vrijdag op vakantie naar Spanje. 16 uur in de bus. Nu zit ik met het volgende ik kan gewoon niet slapen in de bus en dat maakt de rit heel lang en de dag ernaa ben ik kapot.

Ik ben namelijk van plan donderdag gewoon niet te gaan slapen. Cool Ik verwacht haast wel dat ik 's avonds dan in slaap val.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben en heeft er misschien nog tips of andere ide?en.

Niet in de bus, want daar krijg je me niet in. Winking my eye

Mag binnen kort zo' n 13 uur in het vliegtuig zitten, maar als ik niet kan slapen. Dan word het een filmpje kijken :P
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 27-07-2009 @ 22:14:40 (4%)
Esmee    posted on 27-07-2009 22:33
@ ccc
zowiezo jezelf rust gunnen + lekker comfortabel liggen werkt al
donderdag niet slapen zal ik niet doen. Ik wordt er zelf alleen maar hyper van waardoor ik niet kan slapen, of zo moe dat ik ook niet kan slapen.
gewoon een beetje liggen met je ogendicht, bijmij werkt het beter met iPod in met rustige muziek, dat sluit of van de omgeving, en dan rust je ook wel uit (ik tenminste)
Dolivieira    posted on 27-07-2009 23:35
Amai, 't was weer te zot voor woorden, heb daar me volledig laten gaan, had een set in m'n gedachte van begin tot einde, maar moest al snel andere begin platen kiezen, en een veel langere opbouw omdat de dj die ik moest opvolgen, er een warboel van grmaakt had ! Hij wist dat het moest gaan van retro, en snel naar Techno en uiteindelijk schranz te spelen, iets wat hij totaal niet had gedaan, en de aanwezige bijna in slaap gewiegd. Heb vele complimenten gehad van de feesters, die tevreden waren dat ik een mooie climax heb gedraaid, en tot 07:30 ben blijven giggen,... vet, vet

Kicken.Cool
_ruud_    posted on 28-07-2009 00:52

Haha met dat probleem zit ik dit jaar ook 20 uur in de bus naar Hongarijen.

Maar een vriend van me vertelde laatst, dat een collega van hem die moesten ook zo lang in de bus zitten. Die had zich van te voren een fles 'J?germeister' naar binnen gewerkt hij had alleen de laatste 2 uur mee gekregen van de reis. :P

Ik zeg succes! Winking my eye
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 28-07-2009 @ 00:53:24 (1%)
Tekhead    posted on 28-07-2009 02:36
En FLIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEN
Tekhead    posted on 28-07-2009 02:46
Poster: djdolivieira

Kicken.Cool
 Ik heb nog telefoontje gehad voor 2 boekings, voor een set van 4 uur per set.
'kga dan ook m'n technics SL-DZ meenemen, want da is een vet machientje, net zoals de denon mixer, die ik ook meeneem, wil ze toch in real time bezigen. De EFX heb ik nog niet gebruikt, ga anders alles dooreen gooien, nieuwe mixer, cd speler, effector, t is leuk, maar wat veel, om snel te leren, al die handleidingen
Dolivieira    posted on 28-07-2009 09:40
Ik heb nog telefoontje gehad voor 2 boekings, voor een set van 4 uur per set.
'kga dan ook m'n technics SL-DZ meenemen, want da is een vet machientje, net zoals de denon mixer, die ik ook meeneem, wil ze toch in real time bezigen. De EFX heb ik nog niet gebruikt, ga anders alles dooreen gooien, nieuwe mixer, cd speler, effector, t is leuk, maar wat veel, om snel te leren, al die handleidingen

Alles op zijn tijd, Ik had toen mijn EFX500 samen met mijn DJM600 gekocht en duurde best lang voordat ik hem onder de knie had. maar als je hem onder de knie heb dan ga je hem weer missen bij je live gigs als hij er niet is. Over die SLDZ1200 ik zag toen bij die beelden van tv van Extrema dat Dave Clarke ze nog steeds gebruikt en Jeff Mills schijnt ze ook nog te gebruiken wel kicken. Kijk goed rond of je een 2 de kan vinden voor een leuke prijs is jou booth ook weer compleet.

267 Users online: 9 Guests (258 Unknown)
Pages generated today : 8.438
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.486.439