Poster: ccc
Nee ik wilde net gaan editten, niet die van bob sinclair.
Edit: Heb em gevonden. The Veronicas - Untouched.
Poster: TheDutchDecks
dat waren men 2 weken vakantie... morge weer aant werk... (zucht)
@ Estacy gratzz
Poster: Tekhead
ik ga over een uurtje een setje draaien van 3 tot 6, een echt underground private party ! Juiste mensen aanwezig, kan me daar volledig laten gaan
Poster: Estacy
edit: zie net dat ik al over de 1000 posts ben
Poster: justjustin
Weet iemand al wat te vertellen over "Logic express 9" ?
Updates enz?
EDIT:
*Volledig compatibel met GarageBand projecten ? open ze en doe er meer mee.
*Met Flex Time kun je timing en tempo van audio beter dan ooit aanpassen.
*Stel de gitaarrigs van je dromen samen met de plugins Amp Designer en Pedalboard.
*Laat je muziek inspireren door 36 instrumentplugins en 70 effectplugins.
Poster: djdolivieiraAmai, 't was weer te zot voor woorden, heb daar me volledig laten gaan, had een set in m'n gedachte van begin tot einde, maar moest al snel andere begin platen kiezen, en een veel langere opbouw omdat de dj die ik moest opvolgen, er een warboel van grmaakt had ! Hij wist dat het moest gaan van retro, en snel naar Techno en uiteindelijk schranz te spelen, iets wat hij totaal niet had gedaan, en de aanwezige bijna in slaap gewiegd. Heb vele complimenten gehad van de feesters, die tevreden waren dat ik een mooie climax heb gedraaid, en tot 07:30 ben blijven giggen,... vet, vet
Ging het nog lekker los gister?
Poster: the-melodyFirewall heeft niks geblokkeerd, alle inkomende verbindingen toegestaan. Staat verder niks over uitgaande.
firewall te hard ingesteld? kun je vinden bij systeemvoorkeuren en dan onder beveiliging
Vrijdag op vakantie naar Spanje. 16 uur in de bus. Nu zit ik met het volgende ik kan gewoon niet slapen in de bus en dat maakt de rit heel lang en de dag ernaa ben ik kapot.
Ik ben namelijk van plan donderdag gewoon niet te gaan slapen.Ik verwacht haast wel dat ik 's avonds dan in slaap val.
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben en heeft er misschien nog tips of andere ide?en.
Amai, 't was weer te zot voor woorden, heb daar me volledig laten gaan, had een set in m'n gedachte van begin tot einde, maar moest al snel andere begin platen kiezen, en een veel langere opbouw omdat de dj die ik moest opvolgen, er een warboel van grmaakt had ! Hij wist dat het moest gaan van retro, en snel naar Techno en uiteindelijk schranz te spelen, iets wat hij totaal niet had gedaan, en de aanwezige bijna in slaap gewiegd. Heb vele complimenten gehad van de feesters, die tevreden waren dat ik een mooie climax heb gedraaid, en tot 07:30 ben blijven giggen,... vet, vet
Vrijdag op vakantie naar Spanje. 16 uur in de bus. Nu zit ik met het volgende ik kan gewoon niet slapen in de bus en dat maakt de rit heel lang en de dag ernaa ben ik kapot.
Ik ben namelijk van plan donderdag gewoon niet te gaan slapen.Ik verwacht haast wel dat ik 's avonds dan in slaap val.
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben en heeft er misschien nog tips of andere ide?en.
Poster: djdolivieiraIk heb nog telefoontje gehad voor 2 boekings, voor een set van 4 uur per set.
Kicken.
Ik heb nog telefoontje gehad voor 2 boekings, voor een set van 4 uur per set.
'kga dan ook m'n technics SL-DZ meenemen, want da is een vet machientje, net zoals de denon mixer, die ik ook meeneem, wil ze toch in real time bezigen. De EFX heb ik nog niet gebruikt, ga anders alles dooreen gooien, nieuwe mixer, cd speler, effector, t is leuk, maar wat veel, om snel te leren, al die handleidingen