Poster: Bartjens
Fijne vakantie, Have fun!
Poster:?Lawrenz
UPS, schiet op! Kan niet wachten op m'n Macbook Pro?
Poster: SaskiaKan geen betere instap speler aanbevelen. Heb zelf de CD200 gehad, dus de niet-mp3 versie. Werken prima om mee te oefenen, en ik vind ze persoonlijk zelfs beter dan de Pioneer CDJ200!
JB Systems MCD 200 MP3 CD speler? is dat een goede?
Poster: Saskia
JB Systems MCD 200 MP3 CD speler? is dat een goede?
Poster: Lawrenz
En ja hoor, ik heb hem binnen! Ik zit dit te typen op m'n gloedjenieuwe Macbook Pro
En ja hoor, ik heb hem binnen! Ik zit dit te typen op m'n gloedjenieuwe Macbook Pro
Poster: JollyJunkie
Hoe bevalt ie tot nu toe
Perfect! Ben hem nu ff aan het updaten. Maar wat een mooi ding!
Poster: BouncyDat wegschuiven werkt echt geweldig! Ben momenteel aan het updaten en een beetje alles verkennen. Binnenkort Logic erop en nog wat andere software en gaan
Heb je al geprobeerd om haar met 4 vingers te vingeren? (vind ze leuk hoor)
Poster: MaximDJ
Waar gaat het hier in godsnaam over:P
Poster: polly
Even iets anders als vingeren. Ik heb nu 2 reloop rp4000 en wil er 1 cd speler bij. welke zouden julie kiezen reloop rmp1 of de denon dns1000?
Poster: BartjensJep. 4 vingers tegelijk over je trackpad naar boven halen maakt je desktop leeg, 4 vingers naar beneden zet ie alle open vensters op een rijtje. 3 vingers naar links of naar rechts is in Safari/folders respectievelijk vorige/volgende. En zo zijn er nog een paar leuke acties die je er mee kunt doen!
Hehe, de nieuwe macbooks kunnen gevingerd worden op verschillende manieren, met?2 3 of 4 vingers![]()
*Iets met Multi-Touch-trackpad*?
Poster: Bouncy
@Lawrenz: heb je 13", 15" of 17"?
Poster: LawrenzJaloezie hier.
Ik heb de 15" 2,66 Ghz met 4 GB Ram. Very nice ^^.
Poster: JorritHaha?
Jaloezie hier.
Poster: Lead
met 1 CDJ-400 kun je mix software aansturen. Door te schakelen kun je met 1 cdj wel beide decks van de software bedienen, echter niet tegelijkertijd. Je moet dan het kanaal in de settings van de cdj switchen. Of dit in de software doen. Ideaal is het niet, maar het is een klein begin...
Poster: Bartjens
Hehe, de nieuwe macbooks kunnen gevingerd worden op verschillende manieren, met?2 3 of 4 vingers![]()
*Iets met Multi-Touch-trackpad*?
Kan geen betere instap speler aanbevelen. Heb zelf de CD200 gehad, dus de niet-mp3 versie. Werken prima om mee te oefenen, en ik vind ze persoonlijk zelfs beter dan de Pioneer CDJ200!
Poster: Ringogrants(M)CD200 heeft ook master tempo! Die heb ik er in ieder geval opgehad op de CD200 dus het lijkt me dat die ook nog op de MCD200 zit.
ben ik met je eens op bepaalde punten...alleen heeft de cdj 200 het voordeel dat er master tempo op zit...dat is met pitch bend via jog wheel wel erg handig.