pfff,
moet gewoon tot +- 3 uur smiddags wakker blijven,
zometeen om 11uur Tony cha cha naar vliegveld Barcelona brengen, is 1 uur heen.. 1 uur terug rijden,
ben ik rond 2 a half 3 weer thuis, dan nog paar uurtjes slapen en dan savonds in 3 discotheken draaien

waarvan 1 voor een losse organisatie, en die willen wel volle mep betalen steeds elke week dus ik vind het prima,
van 21.00u tot 00.00u in een discotheek voor die organisatie (die geven altijd onbeperkt zuipen feest,dus het publiek en die meiden die daar komen zijn altijd heel gezellig)
om 00.00u neemt andere (house) dj het over en sluiten ze laatste 2 uurtjes met house af, dan om 00.00u vliegen naar arena voor Kroegentocht te draaien tot 02.00u dan uurtje 'rust' van 02.00u tot 03.00u komen def rhymez en Gio, dan moet ik daarna weer even draaien van 03.00u, en dan moet ik om 03.30 weer vliegen naar een andere waar Darkraver stopt, om daar tot 04.00u hardcore te draaien, dan gaat die tent dicht en dan weer terug naar arena om die avond af te maken
en ik kwam er vanacht achter dat vrij veel cd's gebroken zijn (cd map zit gewoon te vol),
dus ben ook nog even bezig om het een en ander opnieuw te branden