De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) (2/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Saskia    posted on 30-06-2009 17:40
Nou deze keer neem ik de kans om de late leeuw te openen aangezien we in het andere topic al over de 1000 waren!
Nu al nummer 22!
Klets gezellig verder!!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21

Hopelijk staan we allemaal over een tijdje zo Winking my eye:

User edit by Saskia on 30-06-2009 @ 18:23:34 (26%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) ??

Vote :   

Flexii    posted on 30-06-2009 20:56
Poster: ccc
@ Flexii:

Ik kan me voorstellen dat je liever je rijbewijs haalt, maar een gratis vakantie zou ik nooit laten schieten.
Er is niks relaxters dan op vakantie gaan, en als het ook nog eens gratis is, heb je een drie dubbel voldaan gevoel. Cool

Ik snap wat jullie bedoelen, maar kijk he,mn rijbewijs is super belangrijk voor me omdat ik een drive-in show heb en nu altijd afhankelijk ben van anderen, daarbij heb ik hem voor mn werk ook nog ns heel hard nodig en ik ben al een keer gezakt voor mn rijbewijs waardoor ik deze examenperiode weer 6 feesten heb waar ik me heb en moet laten rijden.

En het schiet ook niet op als ik een vakantie win die dan gratis is, maar daardoor gaat mn rijbewijs weer meer geld kosten daar win ik ook niks mee he

Maar goed zoals het er uitziet ga ik eind juli naar ibiza en rijexamen is 3 augustus dus het gaat helemaal goed komenCool
Bartjens    posted on 30-06-2009 21:01
Poster: Flexii
en dan denk je effe voor de grap mee te doen met zo'n debiele mix contest van Vifit me Ibiza 24/7 en dan en dan

WIN JE EEN REIS NAAR IBIZACool

Ga je niet menen!! Wat vet zeg!?
Plek over ???Cool
www.djbrowbeat.com
Flexii    posted on 30-06-2009 21:16
Poster: main

ik bedoelde eigenlijk t ding zelf =p? dat een mengpaneel niet nuttig is als je niet kan beatmatchen =p

oh nee is dat zo? Dan heb jij volgens mij nog nooit een all-round dj of apres ski dj zien draaien.
kippebotje    posted on 30-06-2009 21:19
Yeahh net 2 kaartjes gewonnen voor your music festival aankomede vrijdagHappy, laughing
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Saskia    posted on 30-06-2009 21:31
Waarom winnen jullie allemaal dingen en ik niet Unhappy..
kippebotje    posted on 30-06-2009 21:35
Dit is ook echt mijn eerste keer hoor dat ik wat win:P
nu nog alleen vrij krijgen van me werk:P
main    posted on 30-06-2009 21:41

oh nee is dat zo? Dan heb jij volgens mij nog nooit een all-round dj of apres ski dj zien draaien.

wel maar dat vond ik niet echt mixen eigenlijk. als de beats niet gelijk staan is er meteen geen flow meer (vind ik persoonlijk, dus niet dat het meteen slecht is) dus geef mij maar die?chille minimal/electro/house overgangen van deadmau5Cool
Flexii    posted on 30-06-2009 21:44
Poster: kippebotje
Dit is ook echt mijn eerste keer hoor dat ik wat win:P
nu nog alleen vrij krijgen van me werk:P

Ja hiero zelfde verhaal, ik heb ook nog nooit wat gewonnen,, ja misschien 5 euro in de loterij, maar als het lot 12 euro koste is dat ook niet zo veel bijzonders.
kippebotje    posted on 30-06-2009 21:50

Ja hiero zelfde verhaal, ik heb ook nog nooit wat gewonnen,, ja misschien 5 euro in de loterij, maar als het lot 12 euro koste is dat ook niet zo veel bijzonders.

Un vakantie winnen is ok wel heel lekker en zekker naar ibiza.
main    posted on 30-06-2009 21:56
goeie foto voor t 22e deel saskia:D
Bouncy    posted on 30-06-2009 22:43

Idd, als ik allround draai beatmatch ik alleen als ik daar zin in heb (A)
Flexii    posted on 30-06-2009 22:51
Poster: Bouncy

Idd, als ik allround draai beatmatch ik alleen als ik daar zin in heb (A)

Precies waarom zou je je uitsloven als toch niemand er op let, neem bijvoorbeeld de examenfeesten, iedereen komt om te lullen en vooral te zuipen, het valt niemand op hoe je mixt, pas als er een stilte valt dan merken ze het.
TheDutchDecks    posted on 30-06-2009 23:05

ik heb wel een keer ?80 gewonnen met de voetbalpoel op de zaak,
moest je uitslagen gaan raden was ik eerste mee geworden Cool
NielsR    posted on 30-06-2009 23:16
Juist mijn hotmial account is gekoppeld aan mijn gewoon email programma (gaat terug e, ook voor niet betalende hotmail klanten zolang je in nederland woont of teminste je landinstellingen op nederland zet lol (voor de belgen)).
Maar nu is mijn mailprogramma al de emails van hotmail aan het downloaden meer als 3000 dus wel probleempje :D
Flexii    posted on 30-06-2009 23:20
Poster: NielsR
Juist mijn hotmial account is gekoppeld aan mijn gewoon email programma (gaat terug e, ook voor niet betalende hotmail klanten zolang je in nederland woont of teminste je landinstellingen op nederland zet lol (voor de belgen)).
Maar nu is mijn mailprogramma al de emails van hotmail aan het downloaden meer als 3000 dus wel probleempje :D

dat is niet zo handig nee:P, dat zal wel ff gaan duren
NielsR    posted on 30-06-2009 23:25

dat is niet zo handig nee:P, dat zal wel ff gaan duren

Hij is op dit moment na 15 min aan de 1000 mails
Snoey    posted on 30-06-2009 23:49
Poster: Saskia
Waarom winnen jullie allemaal dingen en ik niet Unhappy..

Moet je wel mee doen aan de akties die voorbij komen, zoals ik er wel eens hier op het forum aankondig. Heb nog geen mailtjes van jou gezien Winking my eye
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 30-06-2009 23:51
voor al studenten en ex- studenten (m/v) van djr die geslaagd zijn: PROFICIAT !!! Voor de zakkers: jammer, maar volgend jaar beter !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Snoey    posted on 30-06-2009 23:52
Poster: main

wel maar dat vond ik niet echt mixen eigenlijk. als de beats niet gelijk staan is er meteen geen flow meer (vind ik persoonlijk, dus niet dat het meteen slecht is) dus geef mij maar die?chille minimal/electro/house overgangen van deadmau5Cool

Dan zou ik maar eens naar Amsterdam gaan op donderdag avond (Rembrandsplein bijvoorbeeld) en daar een paar willekeurige kroegen of bar/dancings in lopen. Niks mixen, maar wel flink beuken :D
www.soundcloud.com/ten-hooven
Flexii    posted on 30-06-2009 23:55
Poster: Snoey

Dan zou ik maar eens naar Amsterdam gaan op donderdag avond (Rembrandsplein bijvoorbeeld) en daar een paar willekeurige kroegen of bar/dancings in lopen. Niks mixen, maar wel flink beuken :D

Misschien denkt hij dat je meer succes hebt als je in een cafe house gaat lopen beatmatchen terwijl het publiek liever Rnb wil horen
Bootstrap    posted on 01-07-2009 00:02
en dan denk je effe voor de grap mee te doen met zo'n debiele mix contest van Vifit me Ibiza 24/7 en dan en dan

WIN JE EEN REIS NAAR IBIZACool

Ik heb laatst op een feest waar ik draaide een fucking surfvakantie gewonnen Cool Wel een mooi verhaal. Er stond onderop 1 van de duizenden plastic bekertjes een ster. Als je dit bekertje had had je een vakantie gewonnen. Ik had natuurlijk gratis drankjes en ik heb op de hele avond 4 cola gehaald. Je raadt het al, op de laatste stond een ster! CoolIk had hem nog bijna weggegooid ook! Ik weet niet zeker of ik deze zomer tijd heb om hem te verzilveren, dus misschien bied ik hem hier binnenkort voor een zacht prijsje aan.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
NielsR    posted on 01-07-2009 00:30
Poster: Bootstrap

Ik heb laatst op een feest waar ik draaide een fucking surfvakantie gewonnen Cool Wel een mooi verhaal. Er stond onderop 1 van de duizenden plastic bekertjes een ster. Als je dit bekertje had had je een vakantie gewonnen. Ik had natuurlijk gratis drankjes en ik heb op de hele avond 4 cola gehaald. Je raadt het al, op de laatste stond een ster! CoolIk had hem nog bijna weggegooid ook! Ik weet niet zeker of ik deze zomer tijd heb om hem te verzilveren, dus misschien bied ik hem hier binnenkort voor een zacht prijsje aan.

Ik heb ook is een reis gewonnen naar Spanje, Loret de mar maar ik kon niet en ik mocht hem ook niet doorgeven dus wel kut.
Bootstrap    posted on 01-07-2009 00:42
Poster: NielsR

Ik heb ook is een reis gewonnen naar Spanje, Loret de mar maar ik kon niet en ik mocht hem ook niet doorgeven dus wel kut.

Hmm ik hoop dat ik dat wel mag.. Anders mag ik hem volgend jaar ook nog verzilveren volgens mij.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Lawrenz    posted on 01-07-2009 07:56
Over 10 minuten weet ik waarschijnlijk of ik geslaagd ben of nietCool
Estacy    posted on 01-07-2009 08:02
spannend! en ik heb ooit 2 euro gevonden op schoolCool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

118 Users online: 9 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 15.928
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.302