Poster: ccc
@ Flexii:
Ik kan me voorstellen dat je liever je rijbewijs haalt, maar een gratis vakantie zou ik nooit laten schieten.
Er is niks relaxters dan op vakantie gaan, en als het ook nog eens gratis is, heb je een drie dubbel voldaan gevoel.
Poster: Flexii
en dan denk je effe voor de grap mee te doen met zo'n debiele mix contest van Vifit me Ibiza 24/7 en dan en dan
WIN JE EEN REIS NAAR IBIZA
Poster: main
ik bedoelde eigenlijk t ding zelf =p? dat een mengpaneel niet nuttig is als je niet kan beatmatchen =p
oh nee is dat zo? Dan heb jij volgens mij nog nooit een all-round dj of apres ski dj zien draaien.
Poster: kippebotje
Dit is ook echt mijn eerste keer hoor dat ik wat win:P
nu nog alleen vrij krijgen van me werk:P
Ja hiero zelfde verhaal, ik heb ook nog nooit wat gewonnen,, ja misschien 5 euro in de loterij, maar als het lot 12 euro koste is dat ook niet zo veel bijzonders.
oh nee is dat zo? Dan heb jij volgens mij nog nooit een all-round dj of apres ski dj zien draaien.
Poster: Bouncy
Idd, als ik allround draai beatmatch ik alleen als ik daar zin in heb (A)
Ja hiero zelfde verhaal, ik heb ook nog nooit wat gewonnen,, ja misschien 5 euro in de loterij, maar als het lot 12 euro koste is dat ook niet zo veel bijzonders.
Poster: NielsR
Juist mijn hotmial account is gekoppeld aan mijn gewoon email programma (gaat terug e, ook voor niet betalende hotmail klanten zolang je in nederland woont of teminste je landinstellingen op nederland zet lol (voor de belgen)).
Maar nu is mijn mailprogramma al de emails van hotmail aan het downloaden meer als 3000 dus wel probleempje :D
dat is niet zo handig nee:P, dat zal wel ff gaan duren
Poster: Saskia
Waarom winnen jullie allemaal dingen en ik niet..
Poster: main
wel maar dat vond ik niet echt mixen eigenlijk. als de beats niet gelijk staan is er meteen geen flow meer (vind ik persoonlijk, dus niet dat het meteen slecht is) dus geef mij maar die?chille minimal/electro/house overgangen van deadmau5
Poster: Snoey
Dan zou ik maar eens naar Amsterdam gaan op donderdag avond (Rembrandsplein bijvoorbeeld) en daar een paar willekeurige kroegen of bar/dancings in lopen. Niks mixen, maar wel flink beuken :D
en dan denk je effe voor de grap mee te doen met zo'n debiele mix contest van Vifit me Ibiza 24/7 en dan en dan
WIN JE EEN REIS NAAR IBIZA
Poster: Bootstrap
Ik heb laatst op een feest waar ik draaide een fucking surfvakantie gewonnenWel een mooi verhaal. Er stond onderop 1 van de duizenden plastic bekertjes een ster. Als je dit bekertje had had je een vakantie gewonnen. Ik had natuurlijk gratis drankjes en ik heb op de hele avond 4 cola gehaald. Je raadt het al, op de laatste stond een ster!
Ik had hem nog bijna weggegooid ook! Ik weet niet zeker of ik deze zomer tijd heb om hem te verzilveren, dus misschien bied ik hem hier binnenkort voor een zacht prijsje aan.
Poster: NielsR
Ik heb ook is een reis gewonnen naar Spanje, Loret de mar maar ik kon niet en ik mocht hem ook niet doorgeven dus wel kut.