Poster: Woudtje
Moeders en dochter maken het goed.
Poster: tairip
Hoezo? Das toch niet zo'n gekke tijd voor een post?
Poster: Ferrox
Congratz met je dochter!!
Wordt de muziek nu met de paplepel erin gegoten?
Poster: Stefjuuh
Mijn zusje werd altijd blij van Tiesto...
Poster: FerroxVolgende week beginnen we met haar eerste draai les. De sync knop!!! Ben je tegenwoordig al bijna een echte dj
Congratz met je dochter!!
Wordt de muziek nu met de paplepel erin gegoten?
Poster: Woudtje
Volgende week beginnen we met haar eerste draai les. De sync knop!!! Ben je tegenwoordig al bijna een echte dj. Als ze wat ouder is zal auto mix ook al helemaal ingeburgerd zijn, dus daar wacht ik nog ff mee.
Poster: Bouncy
Mwha, ik sync sneller dan de auto-sync in de meeste gevallen! En als ik soms echt leip ga staan mixen, dan moet ik ze echt binnen 5 seconden gelijk hebben liggen...
Poster: DjVictorF
Ik mix hem ook wel redelijk snel gelijk! Heb redelijk vaak dat ik dan nummertje aan het kijken ben en ik ineens nog maar 20 seconden heb.. Dat is echt feestVooral als je top 40 met house gaat mixen.
edit: Weten jullie trouwens wat ook feest is? Als je een eind van groep 8 feest hebt en alle meisjes zijn aan het janken, dat je dan opzet: Fergie - Big Girls Dont Cry en dat ze vervolgens NOG harder gaan huilen
Poster: DjVictorF
Ik mix hem ook wel redelijk snel gelijk! Heb redelijk vaak dat ik dan nummertje aan het kijken ben en ik ineens nog maar 20 seconden heb.. Dat is echt feestVooral als je top 40 met house gaat mixen.
edit: Weten jullie trouwens wat ook feest is? Als je een eind van groep 8 feest hebt en alle meisjes zijn aan het janken, dat je dan opzet: Fergie - Big Girls Dont Cry en dat ze vervolgens NOG harder gaan huilen