Poster: justjustin
Zeker niet!! De herdenking was fucking saai af en toe! maar dit is iets wat je gezien moet hebben, ??n van DE momenten uit de hele popgeschiedenis...
Je hebt een punt dat het ??n van d? momenten is van de popgeschiedenis, maar in feite was dat zijn hele cari?re. Ik vind het logisch, maar ook scheef, dat zijn door z? uitgemeten wordt...er gebeurt nog veel meer in de wereld, ook vele ergere zaken....ik begrijp t voor de fans enzo, maar ik blijf het n?g erger vinden voor de families van de soldaten, die gestreden hebben voor hun land, die te horen krijgen dat zoonlief / dochterlief nooit meer terug zal keren. Nu weet ik ook dat d?t een beetje een scheve vergelijking is, maargoed. Hij is niet meer, wat rest is zijn muziek en zijn anekdotes. We zullen er verder mee moeten...
Daarnaast vond ik het verschrikkelijk voor de kinderen, want ergens zijn zij zielig...ze worden overal heengetrokken, en zijn naar mijn idee de enigen die het niet hoeven te doen voor het geld. Zij wilden alleen een ''vaderfiguur'' dat nu weg is....en dat vond ik zielig. Niet die golddiggers die er bij lopen om zodoende nog een slaatje uit het overlijden van MJ te slaan.
Kortom, ieder persoon dat overlijdt is ''erg'' te noemen, en natuurlijk heeft de een meer bereikt dan de ander...maar iedereen heeft nabestaanden, en zij gaan door een hel. Omdat ik vond dat het wel erg breed uitgemeten werd, heb ik niet (of heel eventjes gekeken).
Amen