De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) (10/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Saskia    posted on 30-06-2009 17:40
Nou deze keer neem ik de kans om de late leeuw te openen aangezien we in het andere topic al over de 1000 waren!
Nu al nummer 22!
Klets gezellig verder!!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21

Hopelijk staan we allemaal over een tijdje zo Winking my eye:

User edit by Saskia on 30-06-2009 @ 18:23:34 (26%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 22) ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 04-07-2009 12:35
Ik heb m hier wel ergens in mn cd map...soort electro versie, zal dalijk eens kijken !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Estacy    posted on 04-07-2009 12:48
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dj_Fantasy    posted on 04-07-2009 12:57
Poster: Renzis
Zo leuk dit, chuckie op het eind met zn neus scratchen

Als je goed kijkt.. zie je dat er een effect opstaat op de djm 800... zal wel waarschijnlijk roll effecten zijn.. want hij stopt met scratchenHappy, laughing en dan gaat het nog even verderWinking my eye
dj2dj.nl
Saskia    posted on 04-07-2009 12:58
Jaaa die!
dankje..
En sidney samson draaide zondag een billie jean remix.. Ook house electro achtig.. Enig idee welke dat is?
JollyJunkie    posted on 04-07-2009 13:03
Wisten jullie dat je met een DN-S1000? ook gewoon Cue in kunt drukken en als je dan (bij Pioneer op play) op A1 of A2 drukt dat ie dan gewoon verder speelt Cool

Veel mensen denken dat dit niet kan en zien het als een minpunt , maar het kan dus wel gewoon!
Ashley    posted on 04-07-2009 13:06
zo op weg naar rotterdam! Happy, laughing TMF Awards, eens kijken hoe het er op de dance stage aan toe zal gaan. de line-up is iig goed. alleen DJ patrick? Cool?tussen Sidney, SJ&RM, hardwell, etc vind ik toch wel erg apart
Maar wat nou als het lukt, mama?
justjustin    posted on 04-07-2009 13:32
Poster: Saskia
Jaaa die!
dankje..
En sidney samson draaide zondag een billie jean remix.. Ook house electro achtig.. Enig idee welke dat is?

Funk-D ?
Saskia    posted on 04-07-2009 13:41
zal zo eens kijken of het die is
DJADMIN    posted on 04-07-2009 13:43
Ik heb ook een remix gekregen van Roy Gates en John Marks van Billie Jean, die is ook erg lekker !

Zie zijn hyve !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Saskia    posted on 04-07-2009 13:52
waarom kan ik die nergens downloaden Unhappy
edit: die van funk d is het niet..
User edit by Saskia on 04-07-2009 @ 13:56:44 (90%)
Stefjuuh    posted on 04-07-2009 18:50
Poster: Ashley
zo op weg naar rotterdam! Happy, laughing TMF Awards, eens kijken hoe het er op de dance stage aan toe zal gaan. de line-up is iig goed. alleen DJ patrick? Cool?tussen Sidney, SJ&RM, hardwell, etc vind ik toch wel erg apart

Ff opletten, Dance-stage Supported by HMH Rotterdam!
Snoey    posted on 04-07-2009 20:35
Wie?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Dyno    posted on 04-07-2009 20:45
Vandaag lekker 1.5 uur gedraaid bij de Pioneer stand op Automania in Biddinghuizen.

Voor het eerst house/dance gedraaid voor live publiek. Cool
Ging lekker (voor een hardcore dj Cool ).

Zoals je van Pioneer kan verwachten stond het juiste "gereedschap" weer klaar.

Pioneer Booth

2x CDJ-1000MKIII en 1x DJM-800

Heb gelijk mijn auto maar ff naast de stand geparkeert!? Cool

Sub bij Pioneer stand

Weer een ervaring rijker en z?ker voor herhaling vatbaar!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Renzis    posted on 04-07-2009 23:07
@Dyno, ziet er chill uit! Wat heb je zoal gedraaid? noem eens een paar tracks?

Zit overigens nu sensation te kijken Link, maar Erick E gaat wel voor de erg bekende clubplaatjes moet ik zeggen, Amazzonia, bofa de elite enz
User edit by Renzis on 04-07-2009 @ 23:09:32 (100%)
ccc    posted on 04-07-2009 23:27
Het ziet er niet bepaald sfeervol uit. Cool
DjVictorF    posted on 05-07-2009 00:35
Net terug van CD kamp nou op een gegeven moment de bekende rap nummers en space nummers erin gegooid samen met Dj Roov en al die kindertjes gingen los! Vooral bij K-Liber - Viben dat is echt een aanrader!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Tekhead    posted on 05-07-2009 01:12

Zit overigens nu sensation te kijken Link, maar Erick E gaat wel voor de erg bekende clubplaatjes moet ik zeggen, Amazzonia, bofa de elite enz

Van die lullen van ID&T mag je je eigen gig niet zomaar aanpassen aan de vraag van het publiek, ik bedoel: je moet eerst een playlist binnenbrengen en na hun goedkeuring mag je er tijdens je gig niet meer van afwijken, sfeer of geen sfeer. Een playlist afgeven ? my ass ja, je speelt op een fuif, niet op een comm.radio.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 05-07-2009 01:15
@Dyno,is dat een echte WRC imprezza ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bartjens    posted on 05-07-2009 01:19
Poster: Tekhead

Van die lullen van ID&T mag je je eigen gig niet zomaar aanpassen aan de vraag van het publiek, ik bedoel: je moet eerst een playlist binnenbrengen en na hun goedkeuring mag je er tijdens je gig niet meer van afwijken, sfeer of geen sfeer. Een playlist afgeven ? my ass ja, je speelt op een fuif, niet op een comm.radio.

De muziek is van te voren besproken met de Dj's. Op die manier is de muziek van de hele avond afgestemd op het verhaal dat Alice meemaakt.
Ik vind dat daar best leuk over nagedacht is. Gisteravond zelf ook geweest en ik moet zeggen dat het werkelijk een te gekke opbouw van de avond was.
www.djbrowbeat.com
Renzis    posted on 05-07-2009 01:43
Net was er op ned3 een korte intro over sensation en id&t, daar werd idd ook besproken, dat er geen dubbele tracks meer gedraaid zouden worden, en dat de playlist inderdaad moest worden ingeleverd. Maar op zich, het zijn allemaal verschillende dj's hele andere stijlen binnen de house, dus zal wel niet zo'n probleem zijn

@Tekhead, hoe wou je onder deze omstandigheden de vraag van het publiek beantwoorden? je staat er zo ver van af. Daarnaast zijn dit stuk voor stuk dj's die overal ter wereld dit soort feesten/festivals etc. op hun kop zetten, komt wel goed denk ik zo
Dyno    posted on 05-07-2009 08:18

We moesten daar bekende house/dance/electro/latin platen draaien en aangezien ik alleen hardcore en hardstyle op cd had, heb ik ff snel via Dance Tunes de house top 30 gedownload. En aangezien ik thuis niet kon oefenen, omdat ik maar 1 CDJ-400 heb, ben ik eigenlijk zo in het diepe gesprongen zonder kennis van het genre. Uiteraard kon ik al wel een paar plaatjes die ik wel eens op de radio hoorde, maar de rest was mij totaal onbekend. Maar ik heb niemand horen klagen, dus zal het wel goed geweest zijn. Cool

Een paar voorbeelden wat ik gedraaid heb (in willekeurige volgorde):
Groovewatchers - Sexy girl (Chuckie remix)
Niels van Gogh - DreamerVan der Zwan, Rehab & Groeneveld - Fastevil (Franky Rizardo Remix)
Seductive - Hard to handle (Original mix)
Dizzee Rascal - Bonkers
Dolce & Alex Muller - Rinder
Jean Claude Ades And Hard Rock Sofa - Spanish Harlem (erg goed nummer dit!!!)
Pitbull - I know you want me (calle ocho)
Juan Magan ft. Bodytalk - Akordeon De La Vida

and many more ...... Cool
Dit is maar een kleine greep.

Het was de ene keer druk, dan weer rustig. Tijdens dat ik draaide was er ook een competitie van Pioneer. Je moest een subwoofer met gestrekte armen voor je houden en wie dat het langste volhield won een prijs. Was wel lastig mixen als er steeds tussendoor wordt gepraat waardoor de muziek niet meer te horen was.

Poster: Tekhead
@Dyno,is dat een echte WRC imprezza ?

Nee. Dit is een Subaru Impreza 2.0l GT Turbo uit 2000. Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 05-07-2009 @ 09:40:24 (9%)
Renzis    posted on 05-07-2009 11:24
Poster: Dyno

We moesten daar bekende house/dance/electro/latin platen draaien en aangezien ik alleen hardcore en hardstyle op cd had, heb ik ff snel via Dance Tunes de house top 30 gedownload. En aangezien ik thuis niet kon oefenen, omdat ik maar 1 CDJ-400 heb, ben ik eigenlijk zo in het diepe gesprongen zonder kennis van het genre. Uiteraard kon ik al wel een paar plaatjes die ik wel eens op de radio hoorde, maar de rest was mij totaal onbekend. Maar ik heb niemand horen klagen, dus zal het wel goed geweest zijn. Cool

Een paar voorbeelden wat ik gedraaid heb (in willekeurige volgorde):
Groovewatchers - Sexy girl (Chuckie remix)
Niels van Gogh - DreamerVan der Zwan, Rehab & Groeneveld - Fastevil (Franky Rizardo Remix)
Seductive - Hard to handle (Original mix)
Dizzee Rascal - Bonkers
Dolce & Alex Muller - Rinder
Jean Claude Ades And Hard Rock Sofa - Spanish Harlem (erg goed nummer dit!!!)
Pitbull - I know you want me (calle ocho)
Juan Magan ft. Bodytalk - Akordeon De La Vida

and many more ...... Cool
Dit is maar een kleine greep.

Kijk dat zijn idd gewoon lekkere house plaatjes. Doe je nog netjes dan, als je het niet gewend bent!
Saskia    posted on 05-07-2009 11:55
Ik merk echt dat het draaien steeds beter gaat.. wordt er vrolijk van Happy, laughing..
morgen voor het eerst op pioneerset hoop dat het lukt Happy, laughing
Renzis    posted on 05-07-2009 11:58
Poster: Saskia
Ik merk echt dat het draaien steeds beter gaat.. wordt er vrolijk van Happy, laughing..
morgen voor het eerst op pioneerset hoop dat het lukt Happy, laughing

Goed bezig! Neem het eens op zou ik zeggen, kunnen we het eens beoordelen
Saskia    posted on 05-07-2009 12:03
Zal kijken of dat kan Winking my eye.. Ik ga er om half 6 heen en het feest begint om 7 zodat ik nog wat kan oefenen en spelen Happy, laughing..

135 Users online: 23 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 55.697
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.728.649