om de spits maar af te bijten: een Phonic turbo mixer (geleend) 3x discman...
LoL
What do you think about Waar ben jij ooit mee begonnen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
16 jaar geleden begonnen met een 2 kanaals Alecto mengpaneeltje zonder hi-mid-low regelaars, één 'direct-drive' Akai draaitafel mét pitch control en een Dual draaitafel zónder pitch control en snaaraandrijving.
begonnen met een xxl powersound mengpaneeltje en 2 huiskamer cd spelers. Daarna een sky tec mengpaneel opnieuw naar xxl alleen een grotere toen 2 mccrypt cd spelers gekocht toeen een djx 700 en zit nu te wachte op cd cdj 800 mk2:D
14 maanden geleden begonnen, alhoewel ik toen ik ongv 6 jaar ofzo wast toen ik er mee begon. toen kocht ik zo'n disco lamp dat was zo'n zwarte bol met een lampje er in en allemaal gekleure lensjes. die doet het trouwens nog steeds (en die ga ik niet weg doen!) daar is de liefde uit ontstaan.
toen was het nog met een stereo toren muziek afspelen en gewoon als er een ander nummer in moest als een gek t klepje los doen en er een andere cd in leggen. toen heb ik er elke keer disco lampen bij gekocht (hoewel ik er better gear voor had kunnen kopen. maarja dat wist ik toen niet. ik had toen een keer bedacht dat ik wel mn stereo kon gebruiken met mn casetteradio.
toen op mn 14 verjaardag was het volgensmij een mixman ding gekregen. een behoorlijke tijd mee zitten 'spelen' want ik kon het geen draaien noemen. t voelde gewoon niet als dj'en aan.
toen eind 2005 bij een ophevingsuitverkoop een skytec tec300 gekocht en een set mouled pa luidsprekers van skytec.
---die luidsprekers zijn trouwens erg fijn. t zijn egt boxen waar je graag naar luistert en niet voor weg loopt---
toen 2 maand later 2 draaitafels gekocht. 2 jaytec djt-10's beltdrive (zijn OEM spelers) daar een hele tijd met plezier mee zitten draaien.
dit jaar heb ik er een reloop rmp-909s bij gekocht en er volgt dit jaar meer (als k tenminste werk vind, wt ik wel hoop, anders maar naar t uitzendbureau)
Ik ben ooit (25 jaar geleden) begonnen met een mengpaneel van het merk Dynacord. 2 Draaitafels erbij: Lenco L78. Deze draaitafels waren best fijn, ook om mee te mixen, er zat zelfs een pitch op! Na veel geoefend te hebben met deze draaitafels kwam ik in de eerste echte club te draaien. Deze club was in het bezit van de befaamde Technics SL 1200 MK2. Mixen was hiermee dus echt een makkie in vergelijking met de Lenco's die een kleine afwijking hadden in de snelheid.
Ik ben vorig jaar begonnen met draaien bij kameraden van mij...
Dit jaar heb ik zelf een mixer, koptelefoon en boxen gekocht.
Mixer: Reloop RMX-40 BPM Cd speler 1: Philips ding Cd speler 2: Een Cd speler van techniks Koptelefoon: Reloop RH 3100 PRO Boxen: 4 x Raveland + versterker
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.