Zoeken van DJ-contests
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 29-06-2009 15:27
yoyoow,,
Ik denk dat ik klaar ben voor mijn kunsten te laten tonen op een dj-contest.
Ik draai voornamelijk de hardere sc?ne: French-tek, Tek,...
Nou vind ik het wel moeilijk om dj-contest te vinden met hardere stijlen.
Hoe zoeken jullie je contests?
Partyflock is 1 waar veel van mijn genre staat maar op google vind ik niets Cool

What do you think about Zoeken van DJ-contests ??

Vote :   

tom-j    posted on 29-06-2009 16:58
gewoon goed zoeken, rondvragen enz.
hier hebben we volgens mij al een topic over (of was die ook al gesloten??)
?
SEARCH? ??en gij zult vinden.
User edit by tom-j on 29-06-2009 @ 16:58:42 (4%)
Basrose    posted on 29-06-2009 17:24
Poster: JJenzz
Partyflock is 1 waar veel van mijn genre staat maar op google vind ik niets Cool

ik denk dat 80% wel op pf gepost wordt. Dit zijn meestal wel de meest recente
ArCee    posted on 01-07-2009 04:17
Geen 1, ik haat ze to the bone!! Coolmaar da's vast niet het antwoord waar je op zat te wachten Cool
Dolivieira    posted on 02-07-2009 08:41
DJ contestCoolJe schiet er ook niets me op ook. Het is net Idols. Ze beloven je koeien met goude oren als je wint. Achter af krijg je een gig en daar is het mee?gedaan. Ik doe ook niet meer mee aan DJ contesten. Eigelijk al jaren niet meer. Je kan beter een organisatie van dat soort feesten opzoeken.?Maak je meer kans om?te draaien. Vooral in de genre wat jij draait zijn de kansen groter. En produceren. Meeste DJs aan de top hebben het van?hun producties. Zonder zelf de muziek te maken zijn de kansen klein. En dat is in alle genres zo. Op een dj contest draai je ook maar een half uur kan je toch niks mee. Ik heb minstens een uur nodig. ?Liefst 2 of 3. Vroeger draaide je van 9 tot 5.??In mijn beide residenties draai ik 4 tot 5 uur achter mekaar als er niemand anders meedraait. Kan je wel een verhaal?neerzetten.?Zo`n ?contest is een moment opname. Zeg niks over je totale draaien. Cool?Geloof me zoek zo`n organisatie op een geef je Demo af. En als je goed ben gaat het vanzelf rollen. Breng je eigen produkties naar de juiste mensen geef die aan de DJs. Als ze je shit gaan draaien komen de boekingen vanzelf.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 02-07-2009 @ 08:52:11 (72%)
PaulBrugel    posted on 02-07-2009 08:51
De Kelder in Hank had ook een DJ contest. Tja, wat is eruit gekomen? Niks. Ik denk zelf ook dat je met een contest niks opschiet. Gewoon veel demo's opsturen naar disco's en cafe's. En een mooie website in elkaar draaien. Daarnaast moet je goed kunnen draaien & het publiek aan kunnen voelen. En geluk hebben dat ze je ergens laten draaien. Veel succes ermee in ieder geval! En volhouden!! Das nog het belangrijkste
Dolivieira    posted on 02-07-2009 09:20
Zijn zeker nog wat aanvullende tips van?Paul. Maar het is niet alleen publiek aanvoelen. Het is ook publiek laten rocken,?Uit hun bol laten gaan. Helemaal los.

Popunie hier in Rotterdam organiseerd ook altijd een DJ contest omdat hun een?truck op Danceparade hebben elk jaar weer?staat er een heel andere bezetting op die truck. Daarna hoor je niks meer van die jongens en Meiden?die de jaar daarvoor op die truck heb gestaan. Eenigste wat leuk is voor die jongens en Meiden is dat ze kunnen zeggen dat ze?op een truck op de Danceparade hebben gestaan. Een ervaring dat ze niet meer van?je af kunnen nemen. Kan je ook weer op je CV/Biografie kwijt. Maar daar is alles mee gezegd.????
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

This is an old Topic

No new postings for 5.913 days.
 Post CommentThat would be 197.1 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

426 Users online: 319 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 87.123
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.606.038