Ik zoek een goede 4 kanaals mixer met effecten?voor een degelijke prijs,hiermee bedoel ik rond de 300 euro. het liefst ook nog een zwarte mixer. Iemand een tip?of heeft iemand iets staan? Ik hoor het wel!
Frank
User edit by frankyy on 30-07-2009 @ 09:13:05 (1%)
What do you think about [GZ] 4 kanaals mixer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik ben het niet eens met jullie, de synq is volgens mij net een categorietje hoger dan reloop ( eigen ervaring en dingen die ik gelezen heb?). http://www.aboutdj.nl/content/view/398/8/?review over de synq. @ DJADMIN, de faders van de synq zijn imo kwalitatiever dan van een reloop. nog een leuke functie die op de reloop niet terug te vinden is is de sampler. effecten zijn op de synq ook beter ( de echo bvb is dezelfde als op een pioneer heb ik ergens gelezen ).
Ik heb me laten vertellen dat de synq inderdaad pioneer onderdelen gebruikt waaronder ook de effecten (niet allemaal). Maar de echo is echt een toppertje zoals tek zotic zegt.
er staat ook een akayima 4 kanaalsmixer te koop bij een van de leden, check even forum bij selling/buying, 250,00 euro voor een goede mixer, met vele mogelijkheden, het overwegen waard
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
hoi ik heb een helemooie reloop voor je staan voor 300 euro net aan 3maanden oud ik wil een andere mixer kopen een 2 of 3 kanaals het gaat om de rmx-40 dsp blackfire met?mooie rubberen knoppen voeld egt heel lekker aan hoor het van je Gr. stefan
Ik geef Tek-Zotic gelijk, de SynQ is gewoon beter dan de Reloop...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.855 days. Post CommentThat would be 195.2 months or a whopping 16 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...