[TK] Dell Notebook erg geschikt voor Midi
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DAW    posted on 28-06-2009 13:50
Hierbij bied ik mijn Dell Vostro laptop aan deze uitermate geschikt voor het aansturen van een Midi controller of aan te sluiten op je CD spelers met een midi uitgang.

Hij word geleverd met een licentie voor Vista Business NL. Natuurlijk staat het je vrij om wat voor besturingssysteem dan ook er op te draaien.

Dell Vostro 1000 2.0 GHz AMD Turion 64 X2 Dual-Core Tl-60 met 2gb RAM en 120gb hdd + Windows Vista Business NL (met Licentie)

Processor Turion 64 X2
Processor speed 2.0 GHz
Amt of RAM 2048 MB
Hard drive 120 GB
Optical drive DVD/CDRW combo drive
Graphics hardware ATI Radeon Xpress 1150
Diagonal screen size 15.4 inch
Operating system Windows Vista Business NL
Wireless LAN 802.11b, 802.11g
SD card slot

Originele doos boekjes en software zijn aanwezig
? Installatie DVD met Windows Vista Business NL (licentie sticker zit op de laptop)
? Drivers and Utilities DVD
? Roxio Creator 9.0
? Microsoft Works 8.5

Bieden kan men vanaf 299,-- euro. biedingen die lager zijn zullen geen reactie ontvangen. Geen discussie over de vraag prijs. Alleen reageren als je intresse hebt (bijvoorkeur via PM)

Word niet verstuurd. Alleen afhalen in Arnhem, zodat je hem eerst kunt testen voor de koop. Hij is voorzien van een verse installatie van Windows Vista en alle updates zijn tevens ge?nstalleerd, zodat u gelijk aan de slag kunt. Accu is nog in goede staat om dat deze er vaak niet in heeft gezeten Om dat de laptop op de spaning hing (laptop is nog net geen 1,5 jaar oud)

Word verkocht omdat hij vervangen is voor een MacBook Pro.? En drie laptops een beetje overkill is hier in huis.

http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 28-06-2009 @ 14:06:17 (17%)

What do you think about [TK] Dell Notebook erg geschikt voor Midi ??

Vote :   

Sebasz    posted on 28-06-2009 15:13
300 euro lijkt me een goede koop voor deze laptop Happy, laughing
zelf ben ik helaas niet geinteresseerd omdat ik binnekort een studio 15 of studio xps 16 laptop bij dell ga halen :P maar voor de mensen die niet teveel uit willen geven is dit een goede koop Winking my eye
DAW    posted on 09-07-2009 19:02
VERKOCHT Winking my eye
http://EOSfotografie.nl
Nvie    posted on 09-07-2009 19:37
Mooi

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

207 Users online: 60 Guests (147 Unknown)
Pages generated today : 11.765
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.485.538