DJ?s, na 1 maand op deze site is het nu wel?tijd om me voor te stellen... Ik ben Raoul en inmiddels 46 en?in 1980 begonnen met mixen Van 1985 tot 1990 overal en nergens gedraaid, verschillend?van modeshows in het confectiecentrum tot schoeversfeesten en?discotheken.
Door een drukke baan (je kon er toen echt niet van leven)?en een avondstudie ben ik 1990 gestopt met actief draaien. Na een paar jaar toch weer begonnen op zolder en inmiddels? de ouwe trouweTechs verkocht en aan de CDJ?s begonnen.
Eerst wilde ik, zoals zovelen niet aan de CD, maar toen ik een paar jaar geleden kennis maakte met de Pioneers was ik om. Doordat de 80s en 90s party?s tegenwoordig weer helemaal?booming?zijn, valt er zo hier en daar voor mij?weer wat te draaien. Voor mij is dat overigens genoeg, ik heb vooral lol en als? mensen na je?setje zeggen dat ze het leuk vonden, rij ik met een goed gevoel naar huis.
Thuis draai ik overigens geen danceclassics, maar stewige trance voor de variatie....
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja de oudejes doen het nog best Roov, dat blijkt maar weer... Maar het zit hem niet in de leeftijd, als je eenmaal gepakt bent door het mixvirus blijkt het echt chronisch te zijn.
Bedankt allen?voor het warme welkom... Nogmaals voor sommige ben ik natuurlijk?gewoon een ouwe ... het is natuurlijk ook weird als iemend zo oud als je vader nog staat te draaien. Maar dat maakt niet uit, ik doe gewoon nog steeds lekker mn ding en zolang ik er nog plezier in heb?ga ik door, voor mijn part?tot?in het bejaardenhuis! Dus vast een waarschuwing voor over een jaar of 30: bejaarden hou u vast!!!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community