Ik heb net mijn eerste (echte) 10 min. mix gemaakt. Ik heb ook al 3 andere gemaakt maar die hadden maar 2 liedjes en waren niet echt zo goed... Ik heb in totaal 8 nummers gebruikt. Tracklist en de mix zelf vind je in de Hidden Message!
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
Gewoon.
What do you think about [M] Eerste 10 min. mix! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Edit :De nummers opzich gaan wel in de mix, alleen, bijv. bij de overgang naar Traffic had je misschien wat meer tijd kunnen nemen zodat je hem lekker over kon laten gaan, want op een moment heb je een nummer opstaan, laat je traffic rustig opkomen en plots daarna hoor je alleen maar traffic.
maar verder vondt ik het wel leuk gedaan =)
User edit by voyager on 28-06-2009 @ 14:58:46 (100%)
Ik weet niet zeker of het hiermee lukt maar ga eens naar http://www.badongo.com/nl/ klik dan rechts op Upload Bestanden, en dan Ga Verder Zonder Account. Ik heb geen idee of hij 400mb kan uploaden... Je kan ook als je wilt het filmpje in 2en splitsen en dan allebei de delen bij ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/ uploaden.
Huh? Ik heb toch een mix gepost, en dan vraagt tomassmiths alleen hoe je iets moet uploaden. Daar geef ik dan antwoord op. Dat is toch niet fout ofzo??
de overgang tussen armin en scoop heeft wat verbetering nodig en tussen scoop en pakito had je denk ik beter scoop langzaam uit laten faden in plaats van abrubt stoppen
edit: hmm, klink goed, zeker voor een eerste mix. ik vind alleen het begin iets te veel van break in break gemixt, als je begrijpt wat ik bedoel. steeds heel veel melodie maar weinig beats. het 2de deel is al veel beter. alleen ben ik het wel met voyager eens dat de overgang naar traffic idd wel wat langer en wat minder 'smijterig', zoals ik dat noem, had gemogen
User edit by Lucalicious on 11-07-2009 @ 16:46:04 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.917 days. Post CommentThat would be 197.2 months or a whopping 16.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...