It's rrrrrremix time! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ_Mama    posted on 14-09-2005 13:46
Jawel mensjes, we gaan rrrrrrremixen!

Mijn bedoeling:

Ik ben opzoek naar DJ's die plaatjes weten te mixxen die je eigenlijk niet zo snel door elkaar zou verwachten. Maakt werkelijk niet uit welke stijl ik dat in moet gaan zoeken (beter nog, door elkaar!). Af en toe zit ik wat te kloten en dan komt er soms echt wat moois uit.

Heb jij nou nog meer titels die je op het eerste gezicht niet bij elkaar vind passen maar na ze even aangezet (gepitcht , etc) te hebben toch kei vet klinken: post ze!

Om maar even af te trappen:

- Onze eigen Jan Smit (Als de nacht verdwijnt) met Queen (We will rock you), Je neemt dan het eerste deel van de plaat van Queen en laat de Nacht maar gewoon spelen! Klinkt geweldig!
- Numero dos: Madonna (La isla Bonita) en Kevin Little (Turn me on), kan perfect in elkaar overgaan (melodie is bijna hetzelfde).
- Nog eentje (is helaas al geproduceerd en uitgekomen, dus niet eigen werk): Eminem vs. Panjabi - Lose Yourself.

What do you think about It's rrrrrremix time! ??

Vote :   
Laidback    posted on 28-10-2005 20:18
Poster: TheTapDanceR
zal ik dan voor de verandering nog wat posten..
waarschijnlijk kenden jullie hem al.. Don't Speak van Dj Promo
ik heb net ook een nieuwe plaat gekocht Hola back Girl(jaja die van Gwen Steffanie:P)  maar dan uiteraard wel Jumpstyloe RMX egt een hele goeie plaat..  stond geen artiest bij,, ik heb ff gevraagd is waarschijnlijk Dj Isaac..  kennen jullie hem? hij is egt master:P

Dont speak van Dj Promo, zou je mij die kunnen sturen ? .. daar had ik een plaat van, ma ben em kweit :S dusz jah, ik heb ook wel aardig wat promotjes.. Dusz we kunnen wel ruilen (mp3)

en die plaat van Gwen stephani is goed, maarrrr, ISAAC - SMACK MY DERB, is  vele male beter Winking my eye
PROMOOOOOOOOOOOO:P

Smack My Bitch Up         ...:::VS:::...          DERB
The Prodegy                                              DERB

Geef dit aan isaac, en hij maakt er: SMACK MY DERB VAN! . heel lekker promotje , met een goede vocal Winking my eye

greetsz!
Nvie    posted on 28-10-2005 20:23
Ik had wel Don't speak van Sonic Solutions...
MadSteven    posted on 09-11-2005 20:03
van Isaac heb ik wel eens gehoord ja, way back in 1997 of zo. Kga ook al een tijdje mee.

Okee, mijn volgende rare project:

IRON MAIDEN - The Evil that men do + BLOC PARTY - banquet (remix) ? laatste plaat is niet zeker....

Het leuke aan Cd-mixen is dat je kan loopen en hot cue-en, dat scheelt een hoop Happy, laughing

User edit by MadSteven on 09-11-2005 @ 20:04:11 (20%)
HannuZ    posted on 05-12-2005 23:13

Dj Mns vs. E-Maxx                                        
Made in Holland (Mns Radio Mix)  ..::VS::..

HannuZ    posted on 05-12-2005 23:15
       Dj Mns vs. E-Maxx                                        
Made in Holland (Mns Radio Mix)  ..::VS::..  Dj Felix Project - Basic

gelijktijdig aanzetten, beetje met je low en mid spelen en de rest gaat vanzelf.
mrtnt    posted on 05-12-2005 23:46
die seamleas loops vind ik een pr8 van een extra op de cd/turntable.
maar op die nieuwe synq smx 2 zitten nu ook naadloze loops,mja ik wijk af, die mix van dj mns vind ik wel geslaagd.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

294 Users online: 35 Guests (259 Unknown)
Pages generated today : 113.767
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.765.779