Grootste artiest Michael Jackson is niet meer (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ilja    posted on 26-06-2009 07:57
The king of pop is overleden Unhappy Unhappy zeer pijnlijk en zonde.Cool En fuck alle media die hem probeerden kapot te maken. Rest in peace MJ Hopelijk heb je je rust gevonden.Cool
User edit by Ilja on 26-06-2009 @ 09:28:37 (5%)
Flaged

What do you think about Grootste artiest Michael Jackson is niet meer ??

Vote :   

Bouncy    posted on 27-06-2009 10:03
R.I.P
Weetje, ik heb een heel raar voorgevoel... alsof hij helemaal niet dood is ofzo... dat dit gewoon een publiciteitstunt is ofzo. (ja, ik weet het, het is wel heer ver gezocht... maar toch!)
Stefjuuh    posted on 27-06-2009 10:10
Tupac komt volgend jaar ook terug!
Esmee    posted on 27-06-2009 10:12
jaa en dan herreist hij weer op zijn optreden, dan komt hij uit een helikopter gesprongen om het allemaal extra spectaculair te maken.
Ze laten gewoon dat optreden doorgaan als afscheids optreden, en dan huren ze andere artiesten in die zijn nummers gaan zingen, en dan na een halfuurtje als de show een beetje warm is... komt hij eraan :D
...

nee ik denk dat hij gewoon echt dood is hoor Unhappy
Bouncy    posted on 27-06-2009 10:47
Poster: Esmee
jaa en dan herreist hij weer op zijn optreden, dan komt hij uit een helikopter gesprongen om het allemaal extra spectaculair te maken.
Ze laten gewoon dat optreden doorgaan als afscheids optreden, en dan huren ze andere artiesten in die zijn nummers gaan zingen, en dan na een halfuurtje als de show een beetje warm is... komt hij eraan :D

Zou wel de stunt van de eeuw zijn...
main    posted on 27-06-2009 10:48
Poster: ThijsG
gister op een (kinder)feestje toch ook erg veel mj gedraaid. Sommige groep 6ers waren er zelfs diep door geraakt.
Ik vind het zelf ook echt heel jammer. Het is toch de King Of Pop die op slag door een overdosis moet sterven, en geen verwachte dood wat het al helemaal een scokkend maakt.
?R.I.P Michael.

door veel medicijnen kreeg hij een hartstilstand waardoor hij is overleden.

niet door een overdosis.
main    posted on 27-06-2009 10:49
Poster: Bouncy
Zou wel de stunt van de eeuw zijn...

ik denk niet dat z'n fans dat leuk opvatten.
ThijsG    posted on 27-06-2009 11:25
Poster: main
Poster: ThijsG
gister op een (kinder)feestje toch ook erg veel mj gedraaid. Sommige groep 6ers waren er zelfs diep door geraakt.
Ik vind het zelf ook echt heel jammer. Het is toch de King Of Pop die op slag door een overdosis moet sterven, en geen verwachte dood wat het al helemaal een scokkend maakt.
?R.I.P Michael.

door veel medicijnen kreeg hij een hartstilstand waardoor hij is overleden.

niet door een overdosis.

Dus wel, je zegt het zelf. Te veel medicijnen. Te veel zie ik als een overdosisWinking my eye
T_G    posted on 27-06-2009 11:37
Poster: Snoey

Die concerten gaan denk ik wel door, met of zonder michael. Daar zit zoveel geld, dat organisatoren en andere belanghebbende van de concerten er alles aan doen om mensen zo gek te houden dat ze hun geld niet terug eisen. Word denk ik een concert met een 'virtuele' Michael en alle grote hits, maar dan wel in het 'eerbetoon / afscheidsfeestje' jasje verpakt. Dus als ze het zo verkopen dan is de organisatoor en alle belanghebbende blij en de fans zelf die dan toch verendigd een feestje voor wat de man gedaan heeft, dus hebben die ook een leuke en legendarische avond.

ik denk als het verstandig is doe je gewoon tribute concerten over Michael Jackson vindt men denk ook helemaal geweldig
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Bootstrap    posted on 27-06-2009 11:58
Ik heb gisteren op een examenfeest ook aardig wat plaatjes van de King of Pop gedraaid. Het was een vreemde snuiter, maar hij heeft wel heel erg veel voor de muziekindustrie betekent. R.I.P. MJ
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
JuniorDDP    posted on 27-06-2009 12:16
Is een van de grootste artiesten geweest! (lijk als Elvis) Veel liedjes de dag van vandaag hebben elementen die de Wacko Jacko ingevoerd heeft, schoonste voorbeeld is dat van Rihanna - Don't Stop The Music!
Het leuke is, donderdag was het de 25 jaar bestaan van Purple Rain, de grootste hit van Prince, zijn rivaal in die tijd en de dag zelf nog sterft de MJ! Dit is echt raar vind ik! En voor diegene die het nog niet weten, een belgische popidool Yasmine is ook gestorven (zelfmoord wegens liefdesverdriet)! Voor diegene die haar niet kennen, zij zong het liedje "Alle meisjes aan de macht"
MaximDJ    posted on 27-06-2009 12:19
Ik vind het echt heel erg...
Party Sensations. Excellence in entertainment.
DJADMIN    posted on 27-06-2009 12:29
Heb gisteren onder het draaien afgesloten met Thriller.....dat was wel mooi :D

Voor de rest sta ik er niet zo bij stil...overlijden elke dag heel veel mensen, vaak nog om tragischere redenen....als ik daar allemaal stil bij moet staan...

ik weet dat d?t cru klinkt, maargoed, zo naar het er uit ziet heeft hij er zelf voor gekozen....dus gisteravond heb ik t meteen ook afgesloten voor mezelf !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Saskia    posted on 27-06-2009 13:54
Ik heb gisteren ook mj gedraaid een beetje.. thriller en er kwamen nog mensen smooth criminal aanvragen.. Ik kan zijn muziek erg waarderen, rip michael..
Snoey    posted on 27-06-2009 15:21
Gister een overgang gemaakt van house naar Billy Jean, de house plaat met de mastertempo naar de 120 bpm pitchen, dus iedereen zo 'wtf doet hij!'. En het punt waar ik play drukte gelijk het laag van de house plaat eruit en hoorde je de bassline van Billy Jean en die sloeg toch wel aan zo. En vervolgens de Laidback Luke versie van Thriller en die beukte nog harder :P
www.soundcloud.com/ten-hooven
Roov    posted on 27-06-2009 16:35
Gister ook Billy Jean, Thriller, Beat It en andere platen van Michael gedraaid!
dJORD    posted on 27-06-2009 16:58
ik hoor micheal een overdosis pillen heeft genomen wat een hartslilstand heeft veroorzaakt en ik las in de krant dat hij 200 miljoen dollar aan schulden had
Laidback    posted on 27-06-2009 17:08
Poster: dJORD
ik hoor micheal een overdosis pillen heeft genomen wat een hartslilstand heeft veroorzaakt en ik las in de krant dat hij 200 miljoen dollar aan schulden had

maar hij had wel 700 miljoen in aandelen dus hij stond nog wel in de plus.
Snoey    posted on 27-06-2009 17:42
Plus ik weet niet hoeveel airplay op het moment over de hele wereld :P
Laidback    posted on 27-06-2009 17:51
Poster: Snoey
Plus ik weet niet hoeveel airplay op het moment over de hele wereld :P

en op dit moment de top 15 van Amazon.com op zijn naam.
Snoey    posted on 27-06-2009 17:55
http://www.youtube.com/watch?v=ccZ41eIaElw

Niet dat ik fan ban van MJ, maar ik had hier heel graag bij willen zijn :D Al die mensen lekker los en een geweldige sfeer :P
Winston    posted on 28-06-2009 14:37
Poster: DJADMIN
Heb gisteren onder het draaien afgesloten met Thriller.....dat was wel mooi :D

De videoclip van Thriller was de eerste horror film die ik ooit heb gezien. Natuurlijk heb ik het pas weer gezien doordat er nu zoveel Michael Jackson in de media is. Na een heleboel enge films gezien te hebben in mijn leven vindt ik deze clip nog steeds het engst.

Maar MJ heeft niet alleen mooie muziek gemaakt, maar hij was ook vernieuwend en invloedrijk voor wat betreft dans en videoclips.
Tic Toc
Phenix    posted on 28-06-2009 19:43
Gister een feestje gehad, ook aardig wat mj gedraaid. Mensen gingen helemaal los.?Cool
Ik heb zelf niet zoveel met mj, maar hij heeft wel een paar lekkere nummers, waar ook een aantal covers van zijn gemaakt.
http://www.djmillhouse.nl
DOPELAFUNK    posted on 28-06-2009 19:49
hee,

het is nog niet? zeker van de overdosis

respect voor micheal jackson
Convert    posted on 29-06-2009 11:01
Ik ben ook geen echte MJ fan, maar hij heeft zeker veel dingen in de muziek wereld gedaan hij heeft namelijk wel zeer mooie nummers gemaakt. Michael Jackson - Billie Jean was wel mijn favo nummer? van hem Winking my eye
LLCoolP    posted on 29-06-2009 19:02
Don Diablo?had een tribuut mix gemaakt
Zag het net op hyves, ben de download ?link alleen kwijt :S

:D Afgelopen zaterdag ook meer dan 5 keer MJ gedraaid , iedereen vond t geweldig nog eens te horen:p gehhee
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 29-06-2009 @ 19:35:10 (4%)

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

277 Users online: 151 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 88.667
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.885.704

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use