Poster: Esmee
jaa en dan herreist hij weer op zijn optreden, dan komt hij uit een helikopter gesprongen om het allemaal extra spectaculair te maken.
Ze laten gewoon dat optreden doorgaan als afscheids optreden, en dan huren ze andere artiesten in die zijn nummers gaan zingen, en dan na een halfuurtje als de show een beetje warm is... komt hij eraan :D
Poster: ThijsG
gister op een (kinder)feestje toch ook erg veel mj gedraaid. Sommige groep 6ers waren er zelfs diep door geraakt.Ik vind het zelf ook echt heel jammer. Het is toch de King Of Pop die op slag door een overdosis moet sterven, en geen verwachte dood wat het al helemaal een scokkend maakt.?R.I.P Michael.
Poster: Bouncy
Zou wel de stunt van de eeuw zijn...
Poster: mainPoster: ThijsG
gister op een (kinder)feestje toch ook erg veel mj gedraaid. Sommige groep 6ers waren er zelfs diep door geraakt.Ik vind het zelf ook echt heel jammer. Het is toch de King Of Pop die op slag door een overdosis moet sterven, en geen verwachte dood wat het al helemaal een scokkend maakt.?R.I.P Michael.
door veel medicijnen kreeg hij een hartstilstand waardoor hij is overleden.
niet door een overdosis.Dus wel, je zegt het zelf. Te veel medicijnen. Te veel zie ik als een overdosis
Poster: Snoey
Die concerten gaan denk ik wel door, met of zonder michael. Daar zit zoveel geld, dat organisatoren en andere belanghebbende van de concerten er alles aan doen om mensen zo gek te houden dat ze hun geld niet terug eisen. Word denk ik een concert met een 'virtuele' Michael en alle grote hits, maar dan wel in het 'eerbetoon / afscheidsfeestje' jasje verpakt. Dus als ze het zo verkopen dan is de organisatoor en alle belanghebbende blij en de fans zelf die dan toch verendigd een feestje voor wat de man gedaan heeft, dus hebben die ook een leuke en legendarische avond.
Poster: dJORD
ik hoor micheal een overdosis pillen heeft genomen wat een hartslilstand heeft veroorzaakt en ik las in de krant dat hij 200 miljoen dollar aan schulden had
Poster: Snoey
Plus ik weet niet hoeveel airplay op het moment over de hele wereld :P
Poster: DJADMIN
Heb gisteren onder het draaien afgesloten met Thriller.....dat was wel mooi :D