Grootste artiest Michael Jackson is niet meer (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ilja    posted on 26-06-2009 07:57
The king of pop is overleden Unhappy Unhappy zeer pijnlijk en zonde.Cool En fuck alle media die hem probeerden kapot te maken. Rest in peace MJ Hopelijk heb je je rust gevonden.Cool
User edit by Ilja on 26-06-2009 @ 09:28:37 (5%)
Flaged

What do you think about Grootste artiest Michael Jackson is niet meer ??

Vote :   

TheDutchDecks    posted on 26-06-2009 08:04
Seca    posted on 26-06-2009 08:15
Michael Jackson is gisteravond (onze tijd) op 50-jarige leeftijd overleden in Los Angeles. De 'King of Pop' werd gisteravond (gisternamiddag in de VS) in allerijl naar een ziekenhuis in Los Angeles overgebracht, na een hartstilstand in zijn gehuurde verblijfplaats in Holmby Hills. De dokters verklaarden hem dood om 14.26 uur plaatselijke tijd, dat is 23.26 uur bij ons. De exacte oorzaak zal pas bekend zijn na een autopsie, maar mogelijk werd een overdosis medicatie hem fataal.
V-Ray    posted on 26-06-2009 09:01
Echt verschrikkelijk om zo vroeg al heen te gaan. Michael was mijn jeugd. Jeweetwel: grote posters in je kamer, op verjaardagen met klasgenootjes alleen maar Micheal Jackson draaien, playbacken, dansen, alles deden we in die tijd met vriendjes wat met Micheal te maken had. Nooit naar zijn concerten geweest (was nog te jong) en wilde graag naar de This is It toer, maar dat zit er helaas niet in.
Koning van de popmuziek, met een bizarre levensstijl. Jammer dat alle media alles aan grepen om hem kapot te maken.?
Rust zacht, rare Michael...... ?Cool
Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!
Bloedworst    posted on 26-06-2009 10:56
Michael?we all love you, and we will see you again, R.I.P
Roov    posted on 26-06-2009 11:11
Echt heel jammer dat hij is overleden! R.I.P Michael
Mixt-Ape    posted on 26-06-2009 11:16
R.I.P.!
ArCee    posted on 26-06-2009 11:21
Ondanks dat ik geen grote M.J. fan ben, is deze man wel degelijk een deel van mijn leven geweest. In de tijd dat ik begon als deejay, in de disco tijd, draaide ik veel Michael Jackson en The Jacksons muziek. Zeker is zijn muziek een voorteken geweest van mijn latere ontwikkeling in dance music. Daarbij was Michael Jackson baanbrekend. Niemand verkocht zo goed een album (Thriller, wie heeft m niet in de kast staan?), niemand verkocht zoveel singels afkomstig van 1 album (weer Thriller) en hij was zeker ook baanbrekend met zijn video clips. Kortom, de wereld heeft heeft een belangrijk muziekant verloren en dat is verdrietig. Rust zacht, en je muziek zal voort leven.............................Cool?dank voor alles.
TheMole    posted on 26-06-2009 14:55
Jammer had graag willen weten hoe zijn nieuwe show ging zijn. Ookal ging er er zelf nie naar toe. Daarnaast heeft hij veel fantastische nummer gemaakt zoals Break of Dawn een van mijn favorieten
TheMole    posted on 26-06-2009 14:56
Jammer had graag willen weten hoe zijn nieuwe show ging zijn. Ookal ging er er zelf nie naar toe. Daarnaast heeft hij veel fantastische nummer gemaakt zoals Break of Dawn een van mijn favorieten
Crazy    posted on 26-06-2009 14:58
Was een geweldige en grote artiest. Als mens heeft die uiteraard een paar uiterst rare dingen gedaan, maar wie niet? Oke niet zo gek maargoed.

Hoop dat MJ eindelijk zijn rust heeft, en niet meer door alle media afgekraakt wordt. Zoiets verdiend deze legende niet, had graag bij ??n van z'n concerten geweest, ook al is het niet m'n favo muziek, ik vind hem een groot man!
Bambilaner    posted on 26-06-2009 15:12
Speciale levensstijl, maar deze man verdiende zijn titel van 'King of Pop'
www.facebook.com/vinniebegooddj
DiVario    posted on 26-06-2009 15:30
Vroeger heeft MJ toch wel enkele topnummers gemaakt die altijd zullen blijven voortleven, zoals billie jean enzo, echt top.
Maar de laatste jaren heeft hij toch echt niets meer gemaakt,
zijn zogezegde comeback is er niet geweest,
en spijtig dat al z'n geld in zn plastische chirurgie en neverland zat..
Maargoed. Hij heeft wel enkele prachtnummers gemaakt..
Practise makes perfect!
Tiemen    posted on 26-06-2009 15:41
balen voor iedereen die een kaartje heeft gekocht van de nieuwe concerten van MJ.
main    posted on 26-06-2009 15:43
50 jaar lang geleefd maar zijn muziek word nog 500 jaar beluisterd.
Jnazzz    posted on 26-06-2009 17:37
R.I.P.
Siardr    posted on 26-06-2009 18:05
rip
Xitrate    posted on 26-06-2009 18:25
Poster: BnA

zijn zogezegde comeback is er niet geweest,

Hoe noem je dan zijn 50 uitverkochte concerten in het O2 in Londen?
Snoey    posted on 26-06-2009 18:53
Poster: Tiemen
balen voor iedereen die een kaartje heeft gekocht van de nieuwe concerten van MJ.

Die concerten gaan denk ik wel door, met of zonder michael. Daar zit zoveel geld, dat organisatoren en andere belanghebbende van de concerten er alles aan doen om mensen zo gek te houden dat ze hun geld niet terug eisen. Word denk ik een concert met een 'virtuele' Michael en alle grote hits, maar dan wel in het 'eerbetoon / afscheidsfeestje' jasje verpakt. Dus als ze het zo verkopen dan is de organisatoor en alle belanghebbende blij en de fans zelf die dan toch verendigd een feestje voor wat de man gedaan heeft, dus hebben die ook een leuke en legendarische avond.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Lead    posted on 26-06-2009 18:55
Over die concerten, hoorde dat het 10 miljoen kost als het niet door gaat en het 400 miljoen oplevert als het wel door gaat...

Geen idee wat er gebeurt...

Wel doodzonde dat hij overleden is. Geen ander figuur heeft zo richting gegeven aan de muziekindustrie.
Let the BASS be louder
Xitrate    posted on 26-06-2009 19:44
Poster: Lead
Over die concerten, hoorde dat het 10 miljoen kost als het niet door gaat en het 400 miljoen oplevert als het wel door gaat...

Was het maar zo! Als het concert niet doorgaat gaat de organisatie AEG Live waarschijnlijk een verlies maken van 350 miljoen volgens de Britse The Times.
LouisCasper    posted on 27-06-2009 01:20
Ik schrok echt toen ik het hoorde vanmorgen..
RIP!
http://www.louiscasper.com
Dyno    posted on 27-06-2009 08:28
Ik vind het heel erg voor zijn naaste familie en vrienden en al zijn fans, maar ik lig er niet wakker van.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
sanderk    posted on 27-06-2009 09:00
Yep echt jammer , al hou ik er niet zoveel van
maar ben er wel mee opgegroeid en hij maakte toch altijd weer iets aparts
vooral ook de clips ( thriller die gewoon een kwartier duurde en een paar miljoen kostte .......

RIP Cool?
Xtremer    posted on 27-06-2009 09:27
Poster: Dyno
Ik vind het heel erg voor zijn naaste familie en vrienden en al zijn fans, maar ik lig er niet wakker van.

InderdaadSmile
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
ThijsG    posted on 27-06-2009 09:50
gister op een (kinder)feestje toch ook erg veel mj gedraaid. Sommige groep 6ers waren er zelfs diep door geraakt.
Ik vind het zelf ook echt heel jammer. Het is toch de King Of Pop die op slag door een overdosis moet sterven, en geen verwachte dood wat het al helemaal een scokkend maakt.
?R.I.P Michael.

288 Users online: 137 Guests (151 Unknown)
Pages generated today : 93.409
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.890.446