[P] K Lect - (nog geen titel)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

main    posted on 24-06-2009 13:42
Produced by
K Lect

Production Name
(nog geen titel)

Check it out

eventjes zeggen wat je ervan vindt, eventueel leuke titel bedenken mag.
User edit by main on 24-06-2009 @ 13:43:58 (28%)

What do you think about [P] K Lect - (nog geen titel) ??

Vote :   

cross-over    posted on 24-06-2009 13:50
Klink helemaal niet verkeerd in het begin maar
koewouw wouw...? na een paar minuten een beetje?saai aandoende synth

Het stukje rond de 2:00 min is wel langdradig maar dat kan ook aan mij liggen,
het is niet helemaal mijn stijl.

Als geheel zit het prima in elkaar al heb ik soms het idee dat het hats soms wegvallen waar ik dat niet verwacht.
http://soundcloud.com/lau-daniels
main    posted on 24-06-2009 15:17
Poster: cross-over
Klink helemaal niet verkeerd in het begin maar
koewouw wouw...? na een paar minuten een beetje?saai aandoende synth

Het stukje rond de 2:00 min is wel langdradig maar dat kan ook aan mij liggen,
het is niet helemaal mijn stijl.

Als geheel zit het prima in elkaar al heb ik soms het idee dat het hats soms wegvallen waar ik dat niet verwacht.

ok, tja t is minimal (veel naar geluisterd en beetje voor mn broer gemaakt dit) en die zei dat het eentonig is maar doordat er steeds een andere wending in zat toch wel vet.? dus dacht, probeer t even uit :D
Tiemen    posted on 28-06-2009 22:25
mooi nummer, je houdt je alleen niet altijd aan de "regels" van minimal, dus op verkeerde momenten iets nieuws toevoegen of dat soort dingen, de essentie is mooi, al heb ik zo mijn twijfels of dit minimal te noemen is door de heldere klank en de niet erg soepele beat, negatief is dit zeker niet. maar dat zijn de enige puntjes die ik er op kan verzinnen, maar verder mooi nummer!
main    posted on 29-06-2009 13:57
Poster: Tiemen
mooi nummer, je houdt je alleen niet altijd aan de "regels" van minimal, dus op verkeerde momenten iets nieuws toevoegen of dat soort dingen, de essentie is mooi, al heb ik zo mijn twijfels of dit minimal te noemen is door de heldere klank en de niet erg soepele beat, negatief is dit zeker niet. maar dat zijn de enige puntjes die ik er op kan verzinnen, maar verder mooi nummer!

dankje, ja ik ben nog niet 100% zeker van m'n stijl. ik ga volgens sommige een beetje achter de stijl van deadmau5 aan. ergens tussen minimal en progressive is dat volgens mij.
Bambilaner    posted on 30-06-2009 00:13
ergens tussen minimal en progressive? Checke die zooi!

edit: sorry, ik was even in de war... Ik dacht dat ik de hidden message moest zoeken Happy, laughing

Tjah, minimal is het in zekere zn wel omdat het uit weinig is opgebouwd, maar ik vind het hier een beetje heel weinig... Ik zou er persoonlijk toch een bassline onderzetten en er wat random sounds ingooien hier en daar... Misschien een beetje meer variatie op de klank van de synth? Wel een mooie kick overigens...
www.facebook.com/vinniebegooddj
User edit by Bambilaner on 30-06-2009 @ 00:19:35 (100%)
main    posted on 30-06-2009 13:40
is t nou wel of niet een goeie kick? zal is kijken of ik er nog iets mee ga doen.
Bambilaner    posted on 30-06-2009 21:44
Poster: main
is t nou wel of niet een goeie kick? zal is kijken of ik er nog iets mee ga doen.

ik vind die kick wel ok...,Heb je al andere dingen gehoord over je kick?
main    posted on 30-06-2009 21:45
Poster: Bambilaner

ik vind die kick wel ok...,Heb je al andere dingen gehoord over je kick?

nee, maar zeg nou of ie kut is ja of nee :P anders heb ik er niks aan.
Bambilaner    posted on 30-06-2009 21:49

nee, maar zeg nou of ie kut is ja of nee :P anders heb ik er niks aan.

Alsjeblief man, je klinkt als een vrouw. Ja ik vind hem goed, anders zou ik dat niet zeggen, en ik heb ook nooit iets anders gezegd over je kick!
main    posted on 30-06-2009 21:55

Alsjeblief man, je klinkt als een vrouw. Ja ik vind hem goed, anders zou ik dat niet zeggen, en ik heb ook nooit iets anders gezegd over je kick!

nou ben gewoon een man hoorWinking my eye ok.
Bootstrap    posted on 30-06-2009 22:20
Ik vind hem zeker lekker Smile Maar wel een beetje saai, zelfs voor minimal. Het neigt inderdaad wat meer naar de progressive house kant.

Ik heb een paar opmerkingen Smile

Het zou wel vet zijn als er een dikke baslijn onder gegooid werd. Ik weet dat het moeilijk is, maar het voegt waarschijnlijk wel veel toe (misschien een lekkere zaagtand electro bass). Voor de rest mag je bij de opbouw voor de climax wel wat meer spanning opbouwen door wat effecten te gebruiken en misschien wat leuke opbouwende ruis. Overigens duurt de opbouw naar de climax een beetje te lang, het is ook niet duidelijk wanneer de climax komt. Het is natuurlijk ook maar net wat voor muziek je wil maken, maar dit is wat mij vet lijkt Happy, laughing

Succes ermee!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
main    posted on 01-07-2009 11:51
Poster: Bootstrap
Ik vind hem zeker lekker Smile Maar wel een beetje saai, zelfs voor minimal. Het neigt inderdaad wat meer naar de progressive house kant.

Ik heb een paar opmerkingen Smile

Het zou wel vet zijn als er een dikke baslijn onder gegooid werd. Ik weet dat het moeilijk is, maar het voegt waarschijnlijk wel veel toe (misschien een lekkere zaagtand electro bass). Voor de rest mag je bij de opbouw voor de climax wel wat meer spanning opbouwen door wat effecten te gebruiken en misschien wat leuke opbouwende ruis. Overigens duurt de opbouw naar de climax een beetje te lang, het is ook niet duidelijk wanneer de climax komt. Het is natuurlijk ook maar net wat voor muziek je wil maken, maar dit is wat mij vet lijkt Happy, laughing

Succes ermee!

juist! op die comments zit ik te wachten :D zit een beetje mn eigen stijl te zoeken en dat is dus ergens tussen minimal en progressive. (was eerst house achtig) zal is kijken wat ik eraan kan doen. zal voorlopig weinig aan t producen zijn omdat ik al veel afsprakern heb gemaakt met vrienden naar walibi e.d. en vakantie. misschien dat ik aan t eind van de vakantie m af heb als ik er verder aan werk.

in iedergeval: bedankt voor de comments :D
Bootstrap    posted on 01-07-2009 12:47

juist! op die comments zit ik te wachten :D zit een beetje mn eigen stijl te zoeken en dat is dus ergens tussen minimal en progressive. (was eerst house achtig) zal is kijken wat ik eraan kan doen. zal voorlopig weinig aan t producen zijn omdat ik al veel afsprakern heb gemaakt met vrienden naar walibi e.d. en vakantie. misschien dat ik aan t eind van de vakantie m af heb als ik er verder aan werk.

in iedergeval: bedankt voor de comments :D

Geen probleem Happy, laughing Ik vind opbouwende kritiek zelf ook altijd fijn. Iemand anders luisterd vaak toch op een hele andere manier naar iets. Wat ik ook nog bedacht is dat het leuk is om wat vage geluidjes op de achtergrond te hebben soms, van die artifacts. Maar dat was al eerder gezegd geloof ik Happy, laughing
main    posted on 01-07-2009 13:37

Geen probleem Happy, laughing Ik vind opbouwende kritiek zelf ook altijd fijn. Iemand anders luisterd vaak toch op een hele andere manier naar iets. Wat ik ook nog bedacht is dat het leuk is om wat vage geluidjes op de achtergrond te hebben soms, van die artifacts. Maar dat was al eerder gezegd geloof ik Happy, laughing

haha, ja klopt. maar hoe verwerk is die in mn nummer zodat t klinkt alsof t hoort? (produce pas 2 maandjes ofzo dus weet nog niet heel veel)
Bootstrap    posted on 01-07-2009 14:39
Hmm dat weet ik ook niet precies, ik denk gewoon op de beat af en toe zo'n ding erin gooien met veel reverb erover ofzo Happy, laughing Het hoeft ook niet het hele nummer lang, maar gewoon af en toe Happy, laughing Er zitten vaak in van die patches allerlei wazige artifacts die je kunt gebruiken. Als je wil kan ik het wel even aan mijn broertje vragen, die heeft er echt verstand van.
Bambilaner    posted on 01-07-2009 14:45
Hmm dat weet ik ook niet precies, ik denk gewoon op de beat af en toe zo'n ding erin gooien met veel reverb erover ofzo Happy, laughing Het hoeft ook niet het hele nummer lang, maar gewoon af en toe Happy, laughing Er zitten vaak in van die patches allerlei wazige artifacts die je kunt gebruiken. Als je wil kan ik het wel even aan mijn broertje vragen, die heeft er echt verstand van.

Gewoon leuke 'geluidjes' maken, ingooien, verplaatsen, luisteren wat leuk is
Ik denk dat dat de enige manier is om random sounds te gebruiken. Gewoon een beetje proberen en veranderen tot het goed klinkt. Leuke kick, btw. :D
main    posted on 01-07-2009 14:49

Gewoon leuke 'geluidjes' maken, ingooien, verplaatsen, luisteren wat leuk is
Ik denk dat dat de enige manier is om random sounds te gebruiken. Gewoon een beetje proberen en veranderen tot het goed klinkt. Leuke kick, btw. :D

oke dan ga ik dat is ff proberen. haha.
Serial    posted on 07-06-2010 11:41
vind het wel lekker lied maar doet mij niet egt aan minimal denke. kick is wel een goeie kick voor minimal :p sound is ook wel geslaagd alleen in het begin klinkt ie wat raar maar dat kan aan mij liggen :p
Helixon    posted on 07-06-2010 13:33
leuke track... alleen wat saai.. en de stille stiukjes zijn naar mijn idee wat te lang... misschien is het leuk om den een in-fading drum te doen... maakt het misschien wat spannender ..

Keep up the good work!!

Greetzz
main    posted on 07-06-2010 14:06
haha, dit is echt een van mn eerste nummers. vind het persoonlijk echt bagger als ik erop terug kijk. maar any way: bedankt!

This is an old Topic

No new postings for 5.446 days.
 Post CommentThat would be 181.5 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

63 Users online: Lead & 9 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 57.706
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.168.319