Poster: Snoey
Wouw... ik ben serieus onder de indruk. Hele mooie eerste minuut die goed in elkaar zit. Ik zal na de 15 sec nog wel en geluidje van je percussie packs gebruiken om het iets te vari?ren. Netje de hatjes er in na de 30 sec en een hele mooie wind die het intro afsluit, goed gedaan. Helaas valt ie dan stil, je kan delay en reverb automaten en op het einde gelijdelijk open gooien, zodat die 'nagalmt' of eventueel een downlifter maken. Leuk die stemmen in de loop gezet in het laatste deel van de break, helaas is ie dan erg aan de saaie kant. Probeer meer te doen dan met de staps dan ze alleen te plaatsen. Ik hoor in de tweede break dat je weet automaten is en dat je weet hoe een lowpass filter en delay werkt. Laat die delay eerder starten en laat die dry/wet en feedback hoger toenemen om het opbouw effect te versterken.?
Aan je kick te horen heb je de goede samplepacks al, probeer die wat dikker te maken met een compressor of eq. En gebruik een lowpass kick (Eentje die veel bass heeft en weinig hoog) om die kick lekker te laten dreunen.?
Voor een eerste productie heb je heel goed werk geleverd. Je laat duidelijk horen dat je al veel tijd gestoken hebt in het verdiepen van de producer skills en je snapt hoe de house platen in elkaar zitten. Dus ga zo door en probeer je platen interesanter te maken en ik denk dat jij dan wel een kans hebt op een leuke carriere, helemaal met jou leeftijd!?
Poster: Saskia
Ik vind het echt lekker klinken!!
En dit is je 1e productie
nou I can't wait tot je 2e!
netjes gedaan!