Hey,
Ik heb een probleem met mijn producer pc.
Ik krijg op mijn pc een blauw scherm, met de foutmelding ''unmounted booth volume''
Ik heb deze stappen al geprobeerd,
Stap 1:
Start de computer op vanaf de Windows XP cd-rom. Tijdens het opstarten wordt u gevraagd om een toets in te drukken als u wilt opstarten vanaf de cd-rom. Druk vervolgens een willekeurige toets in.
-
Krijgt u de boodschap niet te zien, druk dan herhaaldelijk een willekeurige toets in.
-
Werkt ook dat niet, dan dient u de opstart volgorde (boot order) in de BIOS aan te passen.
Stap 2:
Wanneer u in het setup scherm komt, ziet u een mogelijkheid om de letter "r" in te drukken. ?Doe dit vervolgens.
Stap 3:
Er verschijnt nu een dos-prompt (bijvoorbeeld: ?C:\?) Typ in die dos-prompt het volgende : "chkdsk /p" (zonder de haakjes) en druk op Enter. Bevestig indien gevraagd en laat het proces voltooien.
Stap 4:
Wanneer dit gedaan is en de dos-prompt verschijnt, typ dan vervolgens "fixboot" (zonder de haakjes), bevestig indien nodig en druk terug op Enter.
Stap 5:
Na het verschijnen van de dos-prompt typt u ?exit? (zonder de haakjes) en verwijderd u de windows XP cd-rom.
Dit werkt helaas niet, vele mensen zeggen dan dat je alles moet formateren, maar is er nog een manier om mijn gegevens terug te vinden, heb helaas geen back-up (stom van me)
Hopelijk iemand die iets weet
gr Michel