Poster: CoenBaas5300
Ziet er erg vet uit! Ik zou het zelf ook nog wel eens een keer mee willen maken...
Maar werd je gear niet nat door al dat gespetter??
Poster: Bootstrap
Mijn gear werd inderdaad wel nat ja.. Vorig jaar hadden ze daar geen last van, omdat er toen maar 300 mensen waren. Nu meer dan 500. Mijn Kaoss Pad ging de laatste paar minuten sissen, maar de rest bleef ik de hele tijd zo goed mogelijk droog houden. De Kaoss Pad krijg is wel gewoon vergoedt gelukkigDe rest van mijn gear doet het nog perfect, maar volgend jaar moet het wel anders. Misschien met een plexiglas scherm ervoor of gewoon op een andere plek staan. Maar dat bruggetjes waar we stonden was wel heel erg vet :D
Poster: CoenBaas5300
Dat is inderdaad wel balen dat je Kaoss Pad naar de klote is. Ja dat is het probleem bij een pool party he. Maar ik denk ook wel dat het veel vetter is om zo'n poolparty te draaien, dan in een standaard club.
Poster: Bas_del_Mar
Heb je daar niet een mooi filmpje van
Poster: DjVictorF
Zeker leuk! Zou daar zelf ook wel naartoe willen gaan of er draaien! Maar tja je kan nog wel ergens anders gaan staan maar omdat het er zo vochtig is heb je alsnog kans dat je spullen er mee ophouden
Poster: Snoey
Lijkt mij niet tof om daar te draaien, maar wel onwijs gaaf om te feesten! Hoe zit het trouwens met geluid, aangezien het meestal behoorlijk galmt in zo'n zwembad en de drukte bij de kleedhokjes. Iedereen komt ongeveer dezelfde tijd binnen en iedereen gaat rond dezelfde tijd weg.
Poster: Snoey
Kondig het feest dan hier even ruim van te voren aan, dan kunnen de mensen die dit een keer mee willen maken er ook bij zijn.
Poster: Flexii
Lijkt me echt wel tof zo'n feestje, alleen weet ik ??n ding wel, met mijn gear ging ik toch niet zo dicht op dat water staan:P