Dance Splash Poolparty 2009 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 22-06-2009 16:01
Afgelopen donderdag heb ik op een heel gaaf feest gedraaid in Utrecht: Dance Splash. Ik draai altijd samen met een maat van me onder de naam SinuZ. Er was voor 18000 Watt aan geluidsvermogen, meer dan 500 bezoekers, lasers, rookmachines, heel veel lampen en een crew van 2 mannen voor het licht etc. Het was alleen wel een beetje vervelend dat er meer werd gespetterd dan van tevoren werd verwacht. Uiteindelijk heeft dit ervoor gezorgd dat mijn Korg Kaoss Pad mini ermee ophield.. Gelukkig wordt dit vergoed Happy, laughing

Check het filmpje van het feest:
http://www.youtube.com/watch?v=ODhBjdG8Ur0

En de anthem:
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

Voor meer info: www.SinuZ.nl
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 24-06-2009 @ 20:34:44 (10%)

What do you think about Dance Splash Poolparty 2009 ??

Vote :   

ccc    posted on 22-06-2009 16:07
Het ziet er ontzettend vet uit.

Werd er eigenlijk alcohol geschonken? Aangezien het in een zwembad is.
mentheman88    posted on 22-06-2009 16:10
Ik hoorde op de avond zelf pas van het feest, toen waren de kaarten uitverkocht. Anders was ik er ook bij! ik kijk nu het filmpje..
Bootstrap    posted on 22-06-2009 16:31
Er werd alcohol geschonken, je mocht gewoon met je bier het bad in Happy, laughing Vorig jaar zelfs van de glijbaan, maar die was dit jaar dicht. Ik hoop er volgend jaar weer te draaien :D
CoenBaas5300    posted on 22-06-2009 17:11
Ziet er erg vet uit! Ik zou het zelf ook nog wel eens een keer mee willen maken...

Maar werd je gear niet nat door al dat gespetter??
Bootstrap    posted on 22-06-2009 17:28
Poster: CoenBaas5300
Ziet er erg vet uit! Ik zou het zelf ook nog wel eens een keer mee willen maken...

Maar werd je gear niet nat door al dat gespetter??

Mijn gear werd inderdaad wel nat ja.. Vorig jaar hadden ze daar geen last van, omdat er toen maar 300 mensen waren. Nu meer dan 500. Mijn Kaoss Pad ging de laatste paar minuten sissen, maar de rest bleef ik de hele tijd zo goed mogelijk droog houden. De Kaoss Pad krijg is wel gewoon vergoedt gelukkig Happy, laughing De rest van mijn gear doet het nog perfect, maar volgend jaar moet het wel anders. Misschien met een plexiglas scherm ervoor of gewoon op een andere plek staan. Maar dat bruggetjes waar we stonden was wel heel erg vet :D
CoenBaas5300    posted on 22-06-2009 17:35
Poster: Bootstrap

Mijn gear werd inderdaad wel nat ja.. Vorig jaar hadden ze daar geen last van, omdat er toen maar 300 mensen waren. Nu meer dan 500. Mijn Kaoss Pad ging de laatste paar minuten sissen, maar de rest bleef ik de hele tijd zo goed mogelijk droog houden. De Kaoss Pad krijg is wel gewoon vergoedt gelukkig Happy, laughing De rest van mijn gear doet het nog perfect, maar volgend jaar moet het wel anders. Misschien met een plexiglas scherm ervoor of gewoon op een andere plek staan. Maar dat bruggetjes waar we stonden was wel heel erg vet :D

Dat is inderdaad wel balen dat je Kaoss Pad naar de klote is. Ja dat is het probleem bij een pool party he. Maar ik denk ook wel dat het veel vetter is om zo'n poolparty te draaien, dan in een standaard club.
Bootstrap    posted on 22-06-2009 17:51
Poster: CoenBaas5300

Dat is inderdaad wel balen dat je Kaoss Pad naar de klote is. Ja dat is het probleem bij een pool party he. Maar ik denk ook wel dat het veel vetter is om zo'n poolparty te draaien, dan in een standaard club.

Het was echt heel erg vet om er te draaien?Cool Het publiek was ook heel makkelijk los te krijgen. Op een gegeven moment stonden ze echt met zijn allen te juigen en te klappen, dat zie je niet vaak op een studentenfeest Happy, laughing Mijn broertje had ook een hele vette anthem gemaakt speciaal voor het feest. Om 12 uur precies was het lekker druk, alle lichten en de muziek ineens uitgezet en toen die intro. Echt heel vet met een dikke lasershow, ik kreeg er gewoon kippenvel van :P
Ik heb de anthem even online gezet: ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Bas_del_Mar    posted on 23-06-2009 16:17
Heb je daar niet een mooi filmpje van Happy, laughing
Saskia    posted on 23-06-2009 16:27
Lijkt me erg vet om een keer bij te zijn en al helemaal om er te draaien!
Bootstrap    posted on 23-06-2009 17:16
Poster: Bas_del_Mar
Heb je daar niet een mooi filmpje van Happy, laughing

Check de beginpost, ik heb er even een linkje van gemaakt Winking my eye
Roov    posted on 23-06-2009 17:38
Leuk filmpje hoor! Happy, laughing
Lijkt me zeker leuk om daar te draaien
DjVictorF    posted on 23-06-2009 18:16
Zeker leuk! Zou daar zelf ook wel naartoe willen gaan of er draaien! Maar tja je kan nog wel ergens anders gaan staan maar omdat het er zo vochtig is heb je alsnog kans dat je spullen er mee ophoudenHappy, laughing
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Snoey    posted on 23-06-2009 18:25
Lijkt mij niet tof om daar te draaien, maar wel onwijs gaaf om te feesten! Hoe zit het trouwens met geluid, aangezien het meestal behoorlijk galmt in zo'n zwembad en de drukte bij de kleedhokjes. Iedereen komt ongeveer dezelfde tijd binnen en iedereen gaat rond dezelfde tijd weg.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bootstrap    posted on 23-06-2009 22:21
Poster: DjVictorF
Zeker leuk! Zou daar zelf ook wel naartoe willen gaan of er draaien! Maar tja je kan nog wel ergens anders gaan staan maar omdat het er zo vochtig is heb je alsnog kans dat je spullen er mee ophoudenHappy, laughing

Ja je houdt natuurlijk altijd last van de luchtvochtigheid.. Maar dat was volgens mij niet echt het probleem, het waren echt hele spetters die op mijn gear kwamen :S Volgend jaar een plexiglas scherm ervoor ofzo Happy, laughing
Bootstrap    posted on 23-06-2009 22:24
Poster: Snoey
Lijkt mij niet tof om daar te draaien, maar wel onwijs gaaf om te feesten! Hoe zit het trouwens met geluid, aangezien het meestal behoorlijk galmt in zo'n zwembad en de drukte bij de kleedhokjes. Iedereen komt ongeveer dezelfde tijd binnen en iedereen gaat rond dezelfde tijd weg.

Ik vond het wel heel tof om er te draaien :D Het is ook zeker goede reclame geweest. We hadden echt ineens veel meer visitors op www.SinuZ.nl Happy, laughing Het geluid viel me echt alles mee. We hadden echt heel veel vermogen, dus dat hielp ook wel. Je hoorde het ook niet galmen. De akoestiek was natuurlijk alles behalve ideaal, maar in het bad waar het druk was, was het geluid goed te noemen.
Bij de kleedhokjes waren voor de rest geen problemen. Er waren er namelijk heel veel, dus de drukte viel mee Happy, laughing
Snoey    posted on 23-06-2009 22:25
Kondig het feest dan hier even ruim van te voren aan, dan kunnen de mensen die dit een keer mee willen maken er ook bij zijn.
Bootstrap    posted on 23-06-2009 23:13
Poster: Snoey
Kondig het feest dan hier even ruim van te voren aan, dan kunnen de mensen die dit een keer mee willen maken er ook bij zijn.

Ik ben hier pas net lid, anders had ik het natuurlijk al eerder laten weten Happy, laughing Ik had het wel in de agenda gezet ongeveer een week van tevoren. Volgend jaar is het weer in juni, ik weet nog niet welke datum. Tegen die tijd laat ik het natuurlijk wel wetenCool
Snoey    posted on 23-06-2009 23:23
Toppie!
DJ_IVI-R    posted on 24-06-2009 00:40
?i love poolparty's or boatparty's Happy, laughing
www.nikan.be
K0ENE    posted on 24-06-2009 14:44
ziet der super vet uit!Cool?intro klinkt ook lekker!
tom-j    posted on 24-06-2009 15:04
ziet er geweldig uit! anthem is ook lekker!
yogum    posted on 25-06-2009 13:22
Ziet er erg vet uit!

Even een vraagje: Hoe heet het nummer dat je in je youtube filmpje helemaal in 't begin gebruikt? (Als het feest nog niet bezig is)
MCO    posted on 25-06-2009 13:43
Deadmau5 - The Reward is cheese
Flexii    posted on 25-06-2009 13:52
Lijkt me echt wel tof zo'n feestje, alleen weet ik ??n ding wel, met mijn gear ging ik toch niet zo dicht op dat water staan:P
Bootstrap    posted on 25-06-2009 15:29
Poster: Flexii
Lijkt me echt wel tof zo'n feestje, alleen weet ik ??n ding wel, met mijn gear ging ik toch niet zo dicht op dat water staan:P

Dat doe ik dus ook niet meer Cool Maar als het goed is staat het geld voor mijn Kaoss Pad binnenkort op mijn rekening Smile

400 Users online: 296 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 55.202
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.262.202