Poster: Twello
Koop de case van Bartjens die is voor 2x CDJ800mk2 en 1x DJM800 (zelfde afmeting als x1500?) kijk maar even in de selling en buying forum
Poster: jelle89
simpel, meet alles op en let goed op dat je ruimte overhoud voor schuim en stekkers..
teken de kistjes uit en let op waar je sloten en schanieren wilt plaatsen
teken de stukken uit die je uit hout gaat zagen voor de zijkanten..
meet de lengtes op van de hoek en sluitstrips zodat je niet te veel of te weinig koopt,
zaag de stukken voor de zijkanten uit hout,
ga alle onderdelen kopen
beplak het hout met plak vinyl (voor mooie zwarte afwerking)
ze de kistjes in elkaar en schroef en plak alles vast..
schuimstukken uitnsnijden en inplakken,
oftewel, vante voren goed bedenken wat je wilt, en goed uittekenen.. ik wilde bijvoorbeeld dat ik de deksels als odnerzetters kon gebruiken dus heb ik op ieder kistje 4 hoeken gemaakt met een inkeping zodat ze stapelbaar zijn, ook wilde ik geen grote ruimte achter de spelers en mixer omdat ik dat gruwelijk lelijk vond daar heb ik gekozen voor een klepje met 2 schanieren zodat alle aansluitingen tijdens vervoer goed beschermt zitten? en makkelijk toegankelijk zijn? om ze aan te sluiten..
kistjes zijn duur om te kopen maar alle benodigde onderdelen zijn bij elkaar ook erg prijzig dus no room for error.. voor het schuim raad ik je aan om geen schuim te kopen speciaal voor flightcases, dit is namelijjk stervens duur.. ik heb gezocht naar een goedkoop alternatief soort schuim en dit werkt perfect.
je meot natuurlijk wel een beetje handig zijn wil je zoiets kunnen, en veel geduld hebben, ik heb alle profielen gelijmt en geschroeft zodat het een goed stevig massief geheel werd.. en goed voorbereidend werk.. precies nagaan wat je wilt en hoe je het gaat maken zonder dat het problemen opleverd.
Poster: BnA
Hoeveel heeft dit dan in totaal gekost als ik vragen mag?