Poster: jannickvOver het geld heb ik allang nagedacht, ik heb nog een Citronic EFX 6.2 staan die ik voor 150 euro kan verkopen en ik wil hem hebben rond eind december. Dan heb ik alle extra kerstbijdrages van mensen van mijn krantenwijk al gehad en de rest van het jaar ook kranten gelopen. Dan heb ik ruimschoots genoeg. Zeker als je meerekend dat ik in december ook jarig ben.
nou waarom zou je een djm-700 kopen?
van een contrast met je huidige gear gesproken... djm 400 volstaat niet?
je midicontroler heeft toch maar 2 uitgangen...
btw je bent 13... waar ga je het geld halen? (ik was ook van plan een djm te kopen als ik 15 was ik heb hem nog steeds niet hoor)
Poster: DJADMINOmdat de behringer bcd3000 dus speciaal is aangeschaft om dus met de laptop te draaien. Rmx40 is ook een goede zie ik nu. Maar wat zou het verschil zijn behalve de effecten op de DJM700 tussen de RMX 40?
Waarom focus je je dan niet op 't draaien met tabletops ?
Zowiso, een RMX 40 is een heel leuk alternatief, zo heb je wat marge om door te sparen !
Poster: -FLoriZ-
We draaien met een laptop en Behringer BCD3000 en dus niet met tabletops
Poster: dJORDWe hebben de BCD3000 en die vinden wij wel fijn werken
ditaal, geen punt met tabletops reloop rmp-3, pioneer cdj 400, eks otus en bijv. een reloop rmx-40 usb allemaal veel beter?dan dat?beringer gepiel,
als je perse een midi-controller wil?neem?dan een xone 3d of 4d ook weer beter dan beringer.
als je het geld hebt voor een djm 700 is het diep triest om te draaien met een bcd-3000
grts,
jord
We draaien met een laptop en Behringer BCD3000 en dus niet met tabletops
Poster: EstacyMixer moet er zowiezo wel tussen, dat verbeterd echt het geluid ( merken we ook met die EFX 6.2 ). Is veel fijner afstellen. Bovendien kan onze microfoon niet in de BCD3000 xD
ahum, timecode, ahumzowiezo heb je dan toch geen DJM-700 nodig? je hebt toch een mixer op BCD?
Poster: DJADMINMet de BCD kunnen we ook de effecten van traktor aansturen, maar als we toch nog budget over hebben
Goede keuze, je kan 'm denk ik t best nieuw kopen, bij sommige shops staat die voor 360 meen ik..
Het enige echte verschil vind ik de effecten, die van de RMX40 zijn minder goed te gebruiken...maar dat scheelt meteen bijna 500 euroDaar zou je eventueel nog een extern effecten apparaatje (kaospad mini, 140 euro) tussen kunnen zetten ofzo !
We hebben de BCD3000 en die vinden wij wel fijn werken![]()
OT: Ik heb dankzij de gigantisch goeie tip van DJADMIN besloten voor de RMX 40 te gaan. Die zou ik ook al veel eerder hebben en het is inderdaad niet echt een verschil ( ja de midi shizzle dan maar daarvoor hebben we de BCD3000 al
Poster: dJORD
als je een bcd3000 fijn vind is een djx 750 ook goed voor jou,
als je geen onderschijd kunt maken tussen kwalitijd dan moet je geen pioneer kopen.
als je geen onderschijd kunt maken tussen kwalitijd dan moet je geen pioneer kopen.
Poster: DJADMIN
Als je geen ABN kan typen, dan doe dit ook niet.
Back on topic aub, zijn geld, zijn keuze !
dislectie heet dat
back on topic.
Poster: dJORDErvaring met de bcd?
mijn reactie was mischen een beetje heftig maar een djm700 naast een beringer bcd3000 kom op zeg