Is dit veel geld voor 3 á 4 uurtjes (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

unspecified    posted on 20-06-2009 12:07
Hey allemaal.

14 Augustus ga ik me eerste Betaalde feest draaien.
dat is een clubfeest op een tennisvereniging.
ik krijg 50 euro voor 3 ? 4 uurtjes.
eigen spullen meenemen alleen licht wordt al geregeld.

Is 50 euro veel voor dat ( aangezien ik ook maar 15 ben )

dat word me 4e feest in 2 maanden.

terwijl ik daarvoor nog niks had gedaan:P
gaat snel..

alvast b edankt,

What do you think about Is dit veel geld voor 3 á 4 uurtjes ??

Vote :   

Tekhead    posted on 22-06-2009 01:10
ik zou die 50,00 euro in jouw plaats ook aanvaarden, dat is toch nog altijd minimum 12,50 euro, en max. 17,00 euro/uur netto, ga niet snel ergens verdienen. Trouwens is -op jouw leeftijd zeker- draaien jouw hobby, je wordt betaald en doet ervaring op. Maar ik vind wel dat ze extra moeten betalen voor je gear, dat is de gebruikelijke gang van zaken, willen ze het niet, vraag dan dat ze zelf gaan huren, als ze dat niet ok vinden dan doe je gelijk ilja zegt, contractje opmaken dat zij verantwoordelijk zijn bij eventuele schade, willen ze dat ook niet hou ze aan het lijntje en dan happen ze wel toe. Tis niet omdat je nog zo jong bent dat je alle risico's alleen moet dragen, dat is die 50,00 euro zeker niet waard !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Stefjuuh    posted on 22-06-2009 07:47
Wat Tekhead daar zegt is zeker waar! Gewoon even papiertje maken waarin staat dat bij schade door andere dan jij (*naam*/ondergetekende1) terwijl de apparatuur op de club aanwezig is, de club (naam/ondergetekende 2) de schade vergoed.
Snoey    posted on 22-06-2009 08:34
Zo'n papiertje is als nog geen garantie dat je schadeloos wordt gesteld bij schade aan je apparatuur. Als ondergetekende bij schade die optreedt tijdens die dag niet wilt vergoeden, moet je heel wat stappen nemen wil je je schade vergoed krijgen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
DjVictorF    posted on 22-06-2009 08:38
Ik vraag samen met dj Roov (van dit forum) 25 opstart en dan 20 per uurHappy, laughing
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Flexii    posted on 22-06-2009 08:56
Poster: Snoey
Zo'n papiertje is als nog geen garantie dat je schadeloos wordt gesteld bij schade aan je apparatuur. Als ondergetekende bij schade die optreedt tijdens die dag niet wilt vergoeden, moet je heel wat stappen nemen wil je je schade vergoed krijgen.

ik wou net zeggen, en dan hebben we het nog niet eens over het feit dat de meeste dj's jij in dit geval ook zwart draaien. Dus je kan wel allemaal leuke contractjes maken, maar je hebt als het er op aan komt geen poot om op te staan.
Stefjuuh    posted on 22-06-2009 10:55
Poster: DjVictorF
Ik vraag samen met dj Roov (van dit forum) 25 opstart en dan 20 per uurHappy, laughing

Maar jullie doen toch incl licht?
Stefjuuh    posted on 22-06-2009 10:57
Poster: Flexii

ik wou net zeggen, en dan hebben we het nog niet eens over het feit dat de meeste dj's jij in dit geval ook zwart draaien. Dus je kan wel allemaal leuke contractjes maken, maar je hebt als het er op aan komt geen poot om op te staan.

Wie zegt dat hij niet gratis draaide? En inderdaad, je bent niet 1,2,3 aan je schadevergoeding. En onder de 18 is een handtekening ook niet rechtsgeldig volgens mij. (Correct me if i'm blabbering)

edit: Whoeps!!
User edit by Stefjuuh on 22-06-2009 @ 10:58:10 (7%)
unspecified    posted on 22-06-2009 11:13
whoeps?

whoepsConfused

wrm whoeps!!
Flexii    posted on 22-06-2009 11:17
Poster: milanium
whoeps?

whoepsConfused

wrm whoeps!!

omdat hij een dubbelpost maakte
unspecified    posted on 22-06-2009 11:18
ahaa.

:P
DjVictorF    posted on 22-06-2009 12:14
Poster: Stefjuuh

Maar jullie doen toch incl licht?

?
Met licht en rookmachine.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Flexii    posted on 22-06-2009 12:54
Poster: DjVictorF

?
Met licht en rookmachine.

En dat kost je dan ook weer geld, Je moet meer vervoeren, opbouwen en afbreken, dat kost tijd + je hebt ook meer dingen die slijten en geld kosten. Daarnaast heb je nog het verbruik van rookvloeistof.
unspecified    posted on 22-06-2009 15:03
iemand anders regelt het licht, rookmachine, boxen enzo.. ik de gear en ben de dj.

allebij 50
Snoey    posted on 22-06-2009 16:49
Gewoon doen, slijten doet het spul toch wel. Ga eerst maar wat ervaring opdoen en daaruit kan je later onderhandelen.
Ywe    posted on 22-06-2009 16:58
Poster: Roalin

Soms zijn er dingen die je gewoon moet pakken, ookal is het gratis.
Zo ken ik een DJ, heeft jaren (15 jaar ofzo) ervaring en verschillende techno-releases en presenteert ook op Lowlands (geen kleine jongen), die had een groot feest en kreeg er maar ?100 voor. Hij had er zelfs nog aan gedacht om die ?100 te weigeren!

Zo doe ik dat ook.... Had afgelopen vrijdag een feest in plaatselijke club, onbetaald, maar wilde in plaats daarvan mijn naam op de poster en flyers hebben. Dus overal in de omgeving, op elke school, in elke kledingwinkel en hippe plek lag een flyer met daarop " Vato Gonzales & DJ Ywe"

nu 3 dagen later heb ik 3 nieuwe boekingen (en tientallen hyves-berichten) erbij op basis van die flyer en avond! En die boekingen leveren 150 euro voor 2 uur op Cool

Roalin    posted on 22-06-2009 21:57
Poster: Ywe

Zo doe ik dat ook.... Had afgelopen vrijdag een feest in plaatselijke club, onbetaald, maar wilde in plaats daarvan mijn naam op de poster en flyers hebben. Dus overal in de omgeving, op elke school, in elke kledingwinkel en hippe plek lag een flyer met daarop " Vato Gonzales & DJ Ywe"

nu 3 dagen later heb ik 3 nieuwe boekingen (en tientallen hyves-berichten) erbij op basis van die flyer en avond! En die boekingen leveren 150 euro voor 2 uur op Cool

Da's dan wel weer hele goede reclame!
En goed geregeld!

P.s.
Was dat in Diana? (Nacht van de jeugd, toch?)Had daar?ook nog heen gewilt, maar is er niet van gekomen..
Maar als je een keer iets hebt, ik woon vlakbij, in Eext. Happy, laughing
LouisCasper    posted on 22-06-2009 23:37
Ik vraag voor mijn drive-in (samen met nog 2 anderen) 30 euro voor het geluid (speakers etc)
25 euro voor licht (lichtbruggen etc)
25 euro per uur
http://www.louiscasper.com
Snoey    posted on 23-06-2009 00:31
Verschil zit hem dan ook dat jullie al een stuk meer ervaring hebben opgedaan dan milanium die nog 15 is.
Ywe    posted on 23-06-2009 10:18
Poster: Roalin

Da's dan wel weer hele goede reclame!
En goed geregeld!

P.s.
Was dat in Diana? (Nacht van de jeugd, toch?)Had daar?ook nog heen gewilt, maar is er niet van gekomen..
Maar als je een keer iets hebt, ik woon vlakbij, in Eext. Happy, laughing

Ja klopt was in Diana, erg leuk was dat. Aangezien ik in crew van de Nacht zit probeer ik vinger in de pap bij Diana te houden en daar zo nu en dan te draaien Happy, laughing Was vrijdag wel vet in elk geval.

hou gewoon de site in de gaten. Voor de rest draai ik niet echt veel in Assen, daar draaien meer Impulz & Pro-Stitute op de feestjes. Ik draai echt als hobby (extra zakcentje voor meer investeringen is leuk) dus hoef niet elke week te draaien. Elke maand een keertje of 2 is wel leuk Happy, laughing

hopelijk volgend jaar TT festival of op het Koopmansplein met 5 mei, ben wel mee bezig
MaximDJ    posted on 23-06-2009 11:44
Het gaat offtopic Ywe!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Ywe    posted on 23-06-2009 13:22
sorry?Cool back to topic dan maar Cool
MaximDJ    posted on 23-06-2009 14:47
XD
unspecified    posted on 23-06-2009 16:16
XD?

en dat is niet of topic?:P

maarach.

ik denk eiglijk dat topic wel gesloten kan worden.

Snoey    posted on 23-06-2009 17:44
Is dat zo?

We weten nog steeds niet of je gaat draaien en of je wat aan de tips van ons wat gehad hebt.
MaximDJ    posted on 23-06-2009 17:45
Sorry, ik reageerde op Ywe..
Maajah, dit is weer offtopic

229 Users online: 100 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 29.545
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.722.936