Poster: Snoey
Zo'n papiertje is als nog geen garantie dat je schadeloos wordt gesteld bij schade aan je apparatuur. Als ondergetekende bij schade die optreedt tijdens die dag niet wilt vergoeden, moet je heel wat stappen nemen wil je je schade vergoed krijgen.
Poster: DjVictorF
Ik vraag samen met dj Roov (van dit forum) 25 opstart en dan 20 per uur
Poster: Flexii
ik wou net zeggen, en dan hebben we het nog niet eens over het feit dat de meeste dj's jij in dit geval ook zwart draaien. Dus je kan wel allemaal leuke contractjes maken, maar je hebt als het er op aan komt geen poot om op te staan.
Poster: milanium
whoeps?
whoeps
wrm whoeps!!
Poster: Stefjuuh
Maar jullie doen toch incl licht?
Poster: DjVictorF
?
Met licht en rookmachine.
Poster: Roalin
Soms zijn er dingen die je gewoon moet pakken, ookal is het gratis.
Zo ken ik een DJ, heeft jaren (15 jaar ofzo) ervaring en verschillende techno-releases en presenteert ook op Lowlands (geen kleine jongen), die had een groot feest en kreeg er maar ?100 voor. Hij had er zelfs nog aan gedacht om die ?100 te weigeren!
Poster: Ywe
Zo doe ik dat ook.... Had afgelopen vrijdag een feest in plaatselijke club, onbetaald, maar wilde in plaats daarvan mijn naam op de poster en flyers hebben. Dus overal in de omgeving, op elke school, in elke kledingwinkel en hippe plek lag een flyer met daarop " Vato Gonzales & DJ Ywe"
nu 3 dagen later heb ik 3 nieuwe boekingen (en tientallen hyves-berichten) erbij op basis van die flyer en avond! En die boekingen leveren 150 euro voor 2 uur op![]()
Poster: Roalin
Da's dan wel weer hele goede reclame!
En goed geregeld!
P.s.
Was dat in Diana? (Nacht van de jeugd, toch?)Had daar?ook nog heen gewilt, maar is er niet van gekomen..
Maar als je een keer iets hebt, ik woon vlakbij, in Eext.