Poster: SAMx
ik zou al 50 vragen voor de gear alleen + dan nog eens 50 voor 2 uurtjes komt dan in totaal op 150???.
Poster: -FLoriZ-
Tjah, hangt er vanaf wat voor gear je hebt.
Poster: RoovAls je gear duurder is en beter dan is dat een reden om meer te vragen lijkt mij. En hoe beter je bent des te meer je KAN vragen.
Wat is dat nou weer voor onzin? Als jij draait op een skytec setje maar iedereen heeft een super avond gehad is dat toch veel beter dan dat je op een pioneer setje draait en je er niks van bakt?
Poster: Snoey
Gewoon doen, ik ben ook zo begonnen. En dan moest dat nog door twee'en gesplitist worden, hield ik 25 euro over. Deed de drive in samen met een maatje, ik de muziek en draaitafels enz en hij de boxen en de lampen. En daarbij komt nog de hele dag aansluiten en afsluiten enz. Maja het was in ieder geval geld verdienen, anders was ik die avond vrij en verdiende ik niks. Naarmate je der vaker draait en ze tevreden zijn, dan kan je meer gaan vragen en gegevemoment kom je op het punt dat je het spelletje van het draaien door hebt, dat je het 5voudige kan vragen. Hebben ze het er niet voor over, dan sta je toch wel ergens anders te draaien, waar je niet de heledag hoeft te slapen enz.
En over het gear, me cdj 100 ging kapot, heb ik een huis tuin en keuken dvd speler aangesloten aan het mengpaneel en daar plaatjes mee gedraaid. Bij dit soort dingen gaat het erom dat de muziek goed is, niet wat je met platen kan doen.
Poster: -FLoriZ-
Als je gear duurder is en beter dan is dat een reden om meer te vragen lijkt mij. En hoe beter je bent des te meer je KAN vragen.
Poster: Flexii
Dan zal het waarschijnlijk ook gelijk de laatste keer zijn dat je gevraagd bent als je meteen ?150 euro gaat vragen. Dr is helemaal niemand die voor een 15 jarige die in zn hele leven 4x voor publiek 'gedraaid' heeft 150 euries gaat betalen.
Poster: Stefjuuh
Als je gear duurder is... PARDON?
Het gaat hier om wat je kan, en als je zo goed bent, dat een simpel skytech setje niet snel genoeg reageert, kan je meer vragen..
inplaats van die paar busstrippen heb ik een moeder die me rijd:P
Als ik vind dat je het niet moet doen, had ik het je al gezegd!Ik heb de afgelopen tijd ook wat leuke dingen gedraait, vrijwel alle zijn gratis, meestal ben ik dr zelfs geld aan kwijt! (Paar bus-strippen ofzo)