Pioneer gebruiksaanwijzing EFX-500
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tekhead    posted on 16-06-2009 21:30
Zoals de meeste weten ben ik niet zo een grote pioneer fan, maar als er positieve ervaringen zijn met hun gear, vind ik dat ik het niet mag nalaten dit ook nadrukkelijk te vermelden, en dat wil ik dan bij deze ook doen.
Ik heb enkele dagen geleden een EFX 500 gekocht, en al een beetje mee geoefend, en hij doet alles wat er over verteld wordt.
Daar ik niet de grote kenner en gebruiker ben van digitale klanken en effecten, is voor het leren gebruiken van dit fx bakje een goede gebruiksaanwijzing cruciaal, en Pioneer heeft dat niet nagelaten, en een mooie, zeer goed geillustreerde en duidelijke manual bijgevoegd. Ik ben zeer aangenaam verrast, en weet deze ten zeerste te waarderen, BEDANKT PIONEER voor deze mooie manual. Keep up the good work
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about Pioneer gebruiksaanwijzing EFX-500 ??

Vote :   

Lead    posted on 16-06-2009 21:38
Hmmm.... beetje onzinnig om hier een topic voor aan te maken. Dit heeft weinig toegevoegde waarde.
Je mening wordt gewaardeerd hoor, maar hier kan niemand zinvol iets op antwoorden....

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

248 Users online: 48 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 1.752
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.475.525