Iemand ervaring met Pro Audio Store
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Ridalio    posted on 15-06-2009 16:20
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met Pro Audio Store.
Ik mag de link niet posten maar hij is vrij logisch als je naar de naam kijkt :P
Ben van plan hier iets aan te schaffen maar kan er geen wijs uit of hij betrouwbaar is.
Het heeft wel een KvK nummer maar dat wil ook niet altijd iets zeggen...
Iemand ervaringen?

What do you think about Iemand ervaring met Pro Audio Store ??

Vote :   

wannes951    posted on 15-06-2009 16:23
deze site?lijkt mij wel betrouwbaar
Ridalio    posted on 15-06-2009 16:37
Poster: wannes951
deze site?lijkt mij wel betrouwbaar

Ja maar is ie dat ook?
Ervaringen?
wannes951    posted on 15-06-2009 16:46
Poster: Ridalio

Ja maar is ie dat ook?
Ervaringen?

waarom daar? en zijn zoveel andere grotere betrouwbare internet shops die een goede service geven en die gekend zijn.
Sound-Division    posted on 15-06-2009 16:51
Ja genoeg shops inderdaad, de site ziet er ook wel betrouwbaar uit, test hem uit zou ik zeggen.
tairip    posted on 15-06-2009 17:54
Het is niet de bedoeling om een prijsvergelijksite te worden of iets in dezelfde aard! Ervaringen over shops mogen gedeelt worden echter gaat het hier al een beetje de verkeerde kant op naar mijn mening.

Hou het binnen de perken! Wel super lelijke site en als er al geen telefoonnummer of adres op de site staat zeg ik dat dit een zolderkamer shop is! Niet doen dus. Ga gewoon lekker naar een dealer in de buurt, geef een paar tientjes meer uit en je zit ook niet als je dan een keer een garantie claim moet doen.
Ridalio    posted on 15-06-2009 18:08
Poster: tairip
Het is niet de bedoeling om een prijsvergelijksite te worden of iets in dezelfde aard! Ervaringen over shops mogen gedeelt worden echter gaat het hier al een beetje de verkeerde kant op naar mijn mening.

Hou het binnen de perken! Wel super lelijke site en als er al geen telefoonnummer of adres op de site staat zeg ik dat dit een zolderkamer shop is! Niet doen dus. Ga gewoon lekker naar een dealer in de buurt, geef een paar tientjes meer uit en je zit ook niet als je dan een keer een garantie claim moet doen.

Je hebt eigenlijk gelijk ook, beter wat meer geld en geen rommel Winking my eye
Bedankt, kan slotje op Winking my eye
Lead    posted on 15-06-2009 18:09
Dit is niet de bedoeling... en ziet er niet vertrouwd uit... is zeker GEEN officiele dealer in ieder geval !

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

299 Users online: 167 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 45.831
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.953.123