Hey luitjes even een vraagje. Ik heb een vaste dj set in mijn studio gebouwd en ik heb een flightcase waar een "reis-setje" ingebouwd zit. Die flightcase kan ik op een X statief zetten met ruimte voor laptop.
Nu komen er regelmatig gasten die even een paar plaatjes meemixen, en daarvoor hun eigen soft- en hardware aansluiten op ?het reismeubel die ik dan ook neer kan zetten. Zo heb je lekker relaxed je eigen werkplek en hoef je niet hele tijd "op te schuifen" voor de ander.
de vraag is; hoe is dit het beste aan te sluiten op elkaar? Hoe word dit gebruikelijk gedaan? Het zou handig zijn als het master signaal (kan ook booth of rec zijn natuurlijk) van de ene mixer binnenkomt bij de andere zonder dat het gaat rondzingen.
Voorwaarde is wel dat het totaal opgenomen kan worden. Ik heb overgens een versterker waar 2 signalen op kunnen binnenkomen, dat maakt het makkelijker.
What do you think about hoe beste b2b set aansluiten ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je op je mixer nog een kanaal over hebt kun je daar de andere (gast)mixer op aansluiten (stacken). Via je versterker kan ook maar dan zul je daar dus elke keer moeten switchen. opnemen via de rec of tape out van je versterker.
@prozei ??? | ??? |??? fijn als je de link er dan ook bij zet...... ??? V
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 15-06-2009 @ 14:26:04 (32%)
Mixer 2 op kanaal van mixer 1 zetten, de S/R of AUX gebruiken indien aanwezig en bruikbaar. Daisy chainen is het best, sommige scratchmixers hebben hiervoor speciale 'session in' ingangen.
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.