Poster: mentheman88
Mijn ervaring is dat tonaal mixen geniaal klinkt, heb dit eerder ook met behulp van mixed in key gedaan. Gevolg was dat ik platen (die ik mischien niet echt kende) tonaal ging mixen met diegene die op stond. Overgangen klinken dan alsnog heel lekker, maar grote kans dat je niet daar naartoe gaat waar je heen wilt. Op de overgangen na, zal de mix niet echt lekker klinken (als je "random" platen met de juiste key kiest). Beter leer je gewoon je platen kennen, is dat zoveel gevraagd voor een dj?
Het op gehoor tonaal kunnen mixen is een ander verhaal en is super als je het kan, ik ben instrumenten gaan spelen en heb sindsdien mixed in key niet meer nodig.
Heb je er problemen mee als dj's dit kunnen?
Poster: Dj_T.im
Weet je wat ik niet snap?, waarom zou je vinyl rippen en dan in dat programma zetten zodat je toonaard weet. want als je dan aan je pitch zit is de toon al veranderd. het heeft dan toch geen nut?
Poster: Dj_T.im
Weet je wat ik niet snap?, waarom zou je vinyl rippen en dan in dat programma zetten zodat je toonaard weet. want als je dan aan je pitch zit is de toon al veranderd. het heeft dan toch geen nut?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.