Werk vinden voor drive in
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

creeky    posted on 13-06-2009 12:34
hallo

hoe krijg ik mijn drive in tot een goed lopend "bedrijf"?

ik weet dat er hier aardig wat mobile dj zijn die regelmatig draaie dus vraag ik me af wat julie daar voor gedaan hebben om dat voor elkaar te krijgen. Dus bedacht ik dit topic zodat ik en de mede dj's die het zelfde probleem hebbe hier vragen kunnen stellen en zo ook meer kunnen gaan draaie.

Dus wat heb jij gedaan om je drive in goed te laten lopen.

b.v.d

What do you think about Werk vinden voor drive in ??

Vote :   

jelle89    posted on 13-06-2009 12:41
ik heb het 9 jaar volgehouden door alleen mond-op-mond reclame en af en toe een demotje..
voorbeeld van een demotje: avondvierdaagse kwam bij ons door de straat, toen heb ik voor de voorbijgangers staan draaien met reclame bord erbij..

ook belangrijk dat je laat zien dat je verschillende genres goed kan draaien, drive in show is niet altijd leuk.. van groep 8 fuifjes waar ze K3 komen aanvragen tot buurtfeesten waarin je meot draaien van 5 tot 80 jarigen, bruiloften, examenfeesten, jubileumfeesten, abraham-eva-feesten, themafeesten in princiepe alles...

sommige tijden had ik het erg druk (2 avonden per weekend) en soms had ik weken lang niets, maar dit is wel het moment waarin je druktes kan verwachten met examens enzo dus eigenlijk ben je al iets te laat..

ben er nu ongeveer jaar mee gestopt omdat ik als 19 jarige (ja ik ben op mn 9e begonnen met drive in) niet meer leuk vond om voor een groep 8 te draaien,
User edit by jelle89 on 13-06-2009 @ 12:47:18 (38%)
Milo    posted on 13-06-2009 14:53
Heb nog steeds mijn drive inshow, die loopt wel redelijk al zeg ik het zelf...

Zoals jelle al zij ben je nu indd eigenlijk al een beetje te laat, weet welke tijden de drukken tijden zijn als je dan een tijdje van te voren maand of 2 / 3 posters op scholen hangt heb je kans de de groep 8 leerlingen daarvan die poster zien en gaan bellen voor hun afscheidsfeestjes.

Ook is het handig om een website / blog ergens bij te houden, zorg dat deze goed up to date is zodat je mensen ook eventueel daar naar kan verwijzen

verder is je mond op mond reclame het belangrijkste als mensen zien he die draait goed of die heeft een leuke interactie met het publiek iedereen is aan het dansen, dan willlen ze jou ook anders heb je kans dat het nog wel eens knap lastig word.

succes

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

450 Users online: 380 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 134.865
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.653.780