Na vele reacties te hebben gelezen heb ik het concept aangepakt en in verschillende achtergrond formaten geplaatst. Hieronder een link waar je deze naar hartelust kunt downloaden.
User edit by Dalique on 19-06-2009 @ 13:47:46 (100%)
What do you think about New DJR Wallpaper - Download now ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Algemeen: Aan de reacties te lezen is er veel animo, daarom zal ik dus deze als een achtergrond verwerken die jullie komende week kunnen downloaden. Hou dit topic in de gaten !!
Poster: DALIQUE Algemeen: Aan de reacties te lezen is er veel animo, daarom zal ik dus deze als een achtergrond verwerken die jullie komende week kunnen downloaden. Hou dit topic in de gaten !!
maak dan wel een achtergrond in een achtergornd resolutie. want anders heeft niemand er wat aan :P
Na vele reacties te hebben gelezen heb ik het concept aangepakt en in verschillende achtergrond formaten geplaatst. Hieronder een link waar je deze naar hartelust kunt downloaden.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.